pondelok 30. septembra 2013

Glossybox vs. Pinkbox

Glossybox a Pinkbox


Tak ako som sľúbila, že akonáhle Glossybox dorazí, tak sa o tom dozviete na blogu. Už dorazil, presnejšie už pred pár dňami, lenže v práci to bolo trošku chaotickejšie ako obvykle a doma nezvyčajnie tiež.
Pre vás, mojich milých čitateľov som sa rozhodla tento mesiac objednať aj jeden Pinkbox, aby ste mali aspoň kus predstavy.

Tak teda poďme na to... Glossybox vs. Pinkbox 

Začnem hneď po poriadku. Tak ako to na prvý pohľad vyzerá....
( Naľavo vždy Glossybox, napravo Pinkbox)





Obsah boxov sa dočítame na týchto kartičkách. Katička z Glossyboxu má pri popiskoch produktov aj ich vyobrazenie, Pinkbox uvádza len názvy so stručným popisom.



A konečne sa dostávame k samotným produktom... Takto vyzerajú ešte v škatuľkách...


A takto mimo nich :)


Ani neviem, ktorý box ma potešil viac.
Začneme pekne po poriadku... Boxy sa zhodli v jednej veci, a to v laku na nechty v jesennom odtieni.


Color Club je lak na nechty s nádhernou jesennou farbou. Má odtieň sivej s nádychom do hneda.  V popise produktu na priloženej kartičke sa uvádza, že jeho cena je 7 € a je ho 15 ml. Je v odtieni 881. Kde sa táto značka vyrába nie je uvedené nikde na obale. Značku nepoznám, rada vyskúšam. A ak kvalita odpovedá cene, tak už teraz sa teším na tú výdrž na nechtoch.

Alessandro je značka, ktorá mi je známa. Osobne som ju ešte neskúšala, ale veľa som o nej čítala na rôznych blogoch a často som na ňu narážala na internetových obchodoch s kozmetikou. Určite tento lak rada vyskúšam. Má takú nude farbu, takú pleťovú až do slabulinko hnedej. V popisnej kartičke píšu, že dlho vydrží a neschne dlho. Tieto fakty môžem povrdiť, lak mám už týždeň na nechtoch a stále drží. Dlho neschne, s porovnaním iných lakov na nechty, ktoré používam ( napr. Essence). Jeho cena je 9.95 € a je ho 10 ml. Je v odtieni Arabian Princess a vyrobený je v UK.



Kryolan lícenka, špeciálne vytvorená pre Glossybox, má mať intenzívnu farbu a dlhú výdrž na líčkach. Stojí 12,90 € a produktu je 2,5 g a je v odtieni Glossy Rosewood, vyrobený je v Nemecku.

Maybelline New York mono očný tieň, má v popise intenzívnu pigmentáciu, má dlho vydržať. Je to odtieň 280 Fatal Violet. Produktu je 2,5 g a stojí 6,99 €.

Pokiaľ máte niekto o tento očný tieň záujem, rada ho niekomu z vás podarujem. Je krásnej fialovej farby, ale u mňa by len stál. Určite ho nevyužijem. Takže ak by ste ho niekto chceli, komentáre :)


Óceane Make up remover, je revolučná náhrada za vatové tyčinky :D Teda, aspoň pre mňa. Rozmazaná špirála? Očná linka? Či rúž? S touto fixkou žiadny problém. To sa píše v popise. Môžete ňou odstrániť to, čo ste pobabrali bez toho, aby ste zničili ostatný make up. Táto fixka má 3 ml, jej cena je 4 €. Vyrobená je v Číne.

Edita Piaff kliešte na mihalnice. Stoja 9,95 €. Kde sú vyrobené nieje známe.


Body shop telové maslo, takéto telové maslo od Body shop-u už mám, s marhuľkovou vôňou. Toto maslo je s pomarančovou vôňou. Telové maslá a mlieka od tejto značky sú veľmi kvalitné a vždy si rada kúpim nové. Pekne sa vsiaknu do pokožky, hydratujú a nádherne voňajú. V Glossyboxe bola ale len vzorka, plné balenie stojí okolo 16 € za 200 ml ( táto vzorka 50 ml / 4 € ). Vyrobené v UK.

Be a bombshell cosmetics očná linka, má byť rýchloschnúca, je vo fixkovitom prevedení v odtieni Onyx - je čierna. Produktu sú 3 g a je v cene 14 €. Vyrobená je v Číne.

Loréal Paris Dermo Expertize Youth Code Luminizer Serum, näzov hovorí za všetko :D. Je denný krém určený na mladistvé vyžarovanie pleti, zrejme ho niekomu podarujem. Cena 19,99 € za 30 ml. V Pinkboxe nájdete 5 vzoriek po 1 ml, cena cca 3,30 €.

Loréal Paris Revitalift Total Repair 10 - denná starostlivosť, bojuje proti 10 príznakom stárnutia pleti. Myslím, že toto mi ešte nie je treba, takže ho dostane moja mamka. Cena plného balenia je 12,99 € za 50 ml. Tieto dve vzorky majú po 5 ml, cca 2,60 €.


V Glossyboxe bole ešte navyše Glossybox magazine, 20% zľava na nákup v e-shope Body shop-u, kartička z filmu Safe Haven.

V Pinkboxe bol časopis Eat Smarter!, vzorky od Luvos, malá nálepka na stenu a zároveň 40% zľava na nálepky na steny a 5 € zľava na nákup na Zalando.

Zhrnutie tohto všetkého: 

Teším sa na odskúšanie nových značiek, nových produktov. Najviac ma potešili laky na nechty a fixka na opravu make-upu.
Ako to vidíte vy? Objavili ste tu nejaký produkt, ktorý by ste radi odskúšali? Ktorý box je podľa vás lepší?

Budem rada, ak sa to už objaví pár komentárov a sľubujem, že sa budem snažiť pridávať častejšie. :)












Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára