sobota 12. októbra 2013

Pink Box, Október 2013

Októbrový Pink Box


Pink Box za október sa ku mne dostal vďaka mojej nešikovnosti. Pôvodne som chcela Pink Box len na mesiac september, ale keďže som si nezrušila objednávku, tak mi ho poslali aj na ďalší mesiac. Teraz som ju už ale zrušila, tým pádom v novembri príde len Glossybox.

Tento mesiac na mňa vykukli zo škatuľky tieto produkty.



Cotton Candy pleťové tonikum, jeho cena je 14,90 € za 200 ml. Táto vzorka obsahuje 50 ml.

Victory & Bubbuls krém na ruky, v praktickom prevedení s pumpičkou. Nádherný dizajn, olivy a magnólia. Škoda, že mám tak veľa krémov na ruky. Takže určite poputuje k mamke. Jeho cena je 4,50 € za 270 ml. Toto je plné balenie.

Miss Sporty lak na nechty, píšu, že by mal držať až 7 dní. No po predošlých skúsenostiach s lakmi od tejto značky, sa mi tomu nechce veriť. Ale za skúšku nič nedám, no nie? Je to plné balenie 8 ml a jeho cena je 2,95 €.

NYC Smooch Proof 16hr Lip Stain, táto vecička má na perách vydržať až 16 hodín, navyše má pery vyživovať, pretože obsahuje vitamín B5. Nuž, uvidíme. Cena tejto záležitosti je 5,95 € a sú jej 3 ml.

Pedibeahr táto značka má fakt nepekný názov. Keď to čítam vždy sa mi niečo vybaví a nepáči sa mi to. Je to krém na nohy s ružou a obsahuje to vysokokvalitné zložky ako napr. urea, sheabutter a olivový olej. Tento krém nohy vyživuje, dodáva im regeneráciu a zvlhčuje suchú kožu. Stojí 2,90 € za 30 ml.

Mňa osobne tento mesiac potešilo to tonikum, ktoré určite vyskúšam, ten krém na ruky, pretože sa z neho určite maminka poteší a rada vyskúšam ten zázrak na pery. 

Do dvoch týždňov by mi mal určite prísť aj Glossybox, tak som zvedavá, ktorý box to tento mesiac lepšie zvládol. 


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára