štvrtok 2. januára 2014

Giveaway

Giveaway súťaž

Túto giveaway súťaž som mala v pláne uverejniť hneď na Nový rok, ale mala som toľko práce, že to nebolo možné. Silvestra som mala pracovného a Nový rok taktiež. Veľa z vás mi písalo správy a maily, ako budem tráviť Silvestra, tak som natočila video, ak by ste ho teda chceli vidieť, napíšte mi...

Ale teraz sa vrátim k súťaži...

Podmienky súťaže:

1. Sledovať blog cez GFC (Google Friend Connect), mám to na blogu práve od dnes, tak nech sa to tam kus zaplní :D, za splnenie tejto podmienky sú 3 body.

2. Navrhnúť logo pre môj blog (na profilovú fotku na facebook stránku), za splnenie tejto úlohy sú 2 body, to najlepšie, ktoré sa 13. 1. 2014 dostane na profilovku získa ďalšie 2 body.

3. Za nalinkovanie alebo uverejnenie tejto giveaway na vlastný blog sú 3 body, link mi napíšte do komentára.


Táto súťaž bude končiť 15. 1. 2014.


A poďme sa spolu pozrieť na to, o čo vlastne hráme... 



A detaily jednotlivých produktov...

Očné tiene od EMITE MAKE UP
Tieto očné tiene sú v odtieňoch DAMS (čierny, matný) a NECT (svetlý trblietavý). Ich cena je okolo 19 € za kus.


TONI&GUY cleanse, suchý šampón
Tohto suchého šampónu je 250 ml, jeho cena je cca 7,50 €.


Clinique gloss to go
Tieto milé lesky na pery sú na prívesku so znakom Clinique, ich cena je 8 €.



Garnier bb cream

BB cream od Garnier už poznáte všetci, no aj tak som sa rozhodla ho sem zaradiť, ja som testovala ten proti vráskam (:D) a bol fajn...3,99 €.

Balea, krém na ruky z limitovanej edície

Tento krém na ruky vonia po čučoriedkach, produktu je 300 ml a cena sa pohybuje medzi 1,35 - 1,75 €. 


her mango thoughts sprchový gél od treacle moon

Sprchový gél s vôňou manga, jeho cena je okolo 4 €.


Celková cena výhry sa nám tak vyšplhala na viac ako 60 €, tak dúfam, že s ňou víťaz bude spokojný.

Želám veľa šťastia :)




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára