streda 26. februára 2014

A ďalšie novinky, nákupy

Zase som nakupovala...

Aj vy to máte také hrozné s tým, že keď idete do drogérie len po jednu vec, pri pokladni zistíte, že ich máte asi 5 a tá vec, po ktorú ste tam vlastne išli medzi nimi nie je?
Áno, mne sa to stáva často, vlastne takmer vždy, keď vojdem do DM.

Tento mesiac som sa ale rozhodla dať opäť šancu značke Maxfactor. Raz som si totiž od tejto značky kúpila make-up, ktorý nebol s tých najlacnejších a pre mňa bol úplná katastrofa, no darovala som ho kamarátke a tá si ho nevie vynachváliť. Každá máme inú pleť, preto som rada, že som ho nemusela vyhodiť a že jej sadol...
K tým produktom, ktoré som si vybrala... Ja by som k nim tak rada písala aj cenu, len ja som vždy taká šťastná z tých nových produktov, že neviem, kam založím lístok z pokladne.



Prvým produktom, pre ktorý som sa rozhodla je make-up Face Finity all day flawness. Zatiaľ o ňom môžem napísať len toľko, že má úžasnú konzistenciu, ľahko sa rozdiera či už prstami alebo štetcom. Nezanecháva žiadne škvrny, fľaky, či mapy. Jeho výdrž je tiež dobrá, vydržal dobu, ktorú obvykle od make-upu potrebujem (práca, cesta domov, prípadne ešte hodinku doma). 
Zatiaľ nemám nič, čo by som mu vytkla, jediné mínus je, že som si vybrala zlý odtieň, už sa mi to dlho nestalo. Neviem, čo s ním, či ho podarujem alebo počkám do leta.

 
  
Korektory sú produkty, s ktorými rada experimentujem a hľadám stále nové a nové. Mastertouch Under eye Concealer je určený po oči. A to je práve to, pre čo mám potrebu stále hľadať nové korektory. Mám hrozne tmavé kruhy pod očami, zatiaľ len korektor od Astor mi ich dokáže prekryť tak, aby som s tým bola spokojná. 
Ale tento vyzerá tiež sľubne. Zatiaľ. 


Laky na nechty sú v tomto období mojou najväčšou slabosťou. Od Maxfactor ešte žiadny nemám a pokiaľ si dobre spomínam, tak som ani nikdy žiadny nemala. Preto som sa rozhodla si ho kúpiť a vyskúšať. Na to, aký je maličký, stál celkom dosť, preto som bola veľmi zvedavá na jeho kvalitu. A výsledok? Som spokojná! Ten lak kryje už v prvej vrstve, na nechty som si ale aj tak dala dve (to už asi zo zvyku :D). Rýchlo schne, dlho vydrží. 


 Ale to stále nebolo všetko. Keď som sa znovu vydala do DM, po produkt, o ktorom písala Lucka, článok nájde TU., ktorý som si samozrejme neodniesla, lebo ma zaujali iné produkty, až sa na to zabudla. Takže sa poň neskôr musím vrátiť.

Ako som už písala o tých korektoroch, tak som si vybrala ďalší od P2, ktorý sa mi zapáčil. Vlastne sa mi zapáčil ten obal. Ale tie korektory som tiež už vyskúšala a môžem povedať, že sa mi taktiež páčia. Sú krásne krémové, ľahko sa aplikujú. A kryjú.



 Mám len jeden hnedý matný tieň na oči, ktorý používam na obočie. Mne sa nejak ceruzky na obočie neosvedčili, tak ako tieň. Nevyzeralo to tak prirodzene, okrem toho ja si obočie nekreslím, len vypĺňam, a na to je tieň úplne úžasný. 
Ale, hľadala som niečo, čo by sa mu vyrovnalo. Vzala som si tento set od essence, pretože je cenovo výhodný, ale som veľmi zvedavá, ako na tom bude s výdržou. 




Set obsahoval aj takéto šablónky, ktoré si mohli odpustiť a vymyslieť radšej lepšie balenie setu.


 No a potom opäť k mojej slabosti. Nasledujúce produkty budú opäť laky na nechty.
Prvý je od essence. Už dlhší  čas si hovorím, že essence laky nikdy viac. Nie som s nimi natoľko spokojná, aby som do nich stále strkala peniaze a potom len nadávala. Ale, tento sa mi zapáčil, tak som si povedala, že dám essence ešte šancu. Veľká veľká chyba. Schne hrozne dlho. Kryje asi až v piatej vrstve. Čakala som viac.


Jediné, čo je na ňom naozaj fajn je, že keď zaschne, naozaj tak ovocne vonia.

 Opakom laku od essence je tento od Catrice. Kryje krásne (na nechtoch dve vrstvy), schne oveľa rýchlejšie. A štetček je tiež lepší. 
Vybrala som si krásnu svetlú pastelovú žltú, ktorá je podľa mňa úžasná na jar.



Laky som už vyskúšala a tu je výsledok. Essence lak len na prsteníčku.




Ja viem, s týmto nakupovaním so nenapraviteľná. 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára