utorok 4. marca 2014

Nepolepšiteľná... Zase som nakupovala :D

Ďalšie nákupy, áno, nikdy sa nepolepším

Včera sme sa vybrali do mesta, pretože sme chceli pár vecí nakúpiť. Bola som s kamarátkou Tinkou a priateľom. Tinka potrebovala ísť aj do DM-ka po pár vecí, potom sme sa zastavili ešte v jednom obchode... A ako to dopadlo?? :D



Ale musím hneď na úvod napísať, že toto je aj Tinkin nákup, nie len môj...
Najskôr sa presunieme do jedného obchodu, kde sme nekupovali kozmetiku.

Tinka kúpila v jednom obchode tieto dve čelenky, vraj, že to vynosíme :) Každá z nich stála 2 €.


Ja som si chcela trošku preorganizovať kozmetiku, takže mi padlo do oka pár vecí, ani veľa nestáli, tak som si ich teda vzala. (Ako som kozmetiku preorganizovala uvidíte už zajtra v novom článku)

Prvým z nich je tento úplne obyčajný stojan na príbory. Stál ma 1 €.



Keďže moje poličky na kozmetiku sú tiež biele (tie tiež uvidíte zajtra), tak mi na ne skvelo pasuje tento biely košíček. Za 1 € som ho tam nemohla nechať :)


Poslednou vecou, ktorú som sa rozhodla použiť na svoje šminky je táto plechová škatuľka, sú na nej kozmetické produkty, preto sa mi zapáčila. Kúpila som ju za 3 €.


A teraz sa teda pozrime na nákup v DM. 

Ja som si odtiaľ odniesla len tieto pomôcky na odstránenie čiernych bodiek a tie som taktiež nekúpila pre seba. Posielam ich môjmu bratovi, ktorý sa s čiernymi bodkami už nejakú dobu trápi a toto mu na to naozaj pomáha. Ja som s tým tiež veľmi spokojná, ale teraz chcem používať len vajíčko od Tony Moly. Tento produkt od Nivea stojí cca 3,50 €, no ja som mala toľko bodov na DM-karte, že som dostala 4-eurový kupón. :) Tým pádom som jedno balenie týchto pomocníkov mala zadarmo.


Odniesla som si aj túto guľôčku do kúpeľa od DM značky Balea. Hneď včera som ju aj minula, vo vode krásne šumela, urobila trošku jemnej peny, ale čo mňa nadchlo bola tá vôňa. Úžasná :)
Tiež obsahuje nejaký olejček, pretože voda bola po tomto produkte mastná, čo bolo ale príjemné pre telo. Pokožku som mala takú vláčnu a vôbec nie suchú, ako inokedy.
Za túto guličku som dala 1,09 € a kúpim si ju znovu.



To bolo všetko z môjho nákupu. Som na seba hrdá, že som pre seba minula len niečo vyše eura (v DM). To sa mi ešte nikdy nestalo. :D
Teraz vám ešte ukážem Tinkinu stálicu, a to telové mlieko od Garnier. Sama som niekedy predtým používala len mlieka od Garnier, ale teraz skúšam už kadečo iné. Ale samozrejme toto telové mlieko obe odporúčame.


Tak to je z nákupov všetko, teraz bude trošku obdobie bez nakupovania, chcem totiž trošku šetriť, a prečo? To sa dozviete už zajtra :) Ja viem, naťahujem vás :) 


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára