utorok 4. marca 2014

Skladovanie kozmetiky

Ako si skladujem svoju kozmetiku

Podobný článok som písala už pred niekoľkými mesiacmi...Ten príspevok nájdete TU. A taktiež som už písala článok o tom, ako by mal vyzerať môj kozmetický stolík, článok nájdete TU.
Veci sa od vtedy veľmi zmenili, aj keď to až tak dávno, čo som tie články písala, nie je. 

Dnes mám presnú predstavu, ako by mal môj kozmetický kútik vyzerať...
Chcela by som ho mať podobný ako na tejto fotografii, to znamená biely stolík (Malm, Ikea) a dve  komody, jedna z každej strany (taktiež kolekcia Malm, Ikea).

Zdroj
Na niečo takéto musím však ešte pár mesiacov počkať, a to je ten dôvod, o ktorom som písala včera. Kvôli tomuto musím šetriť, nenakupovať toľko kozmetiky.

No dnes by som vám chcela ukázať, ako vyzerá môj kozmetický kútik teraz. Trošku sa od minula zmenil, ale naozaj len trošku.

Tak poďme na to...

Môj kozmetický kútik vyzerá takto, je urobený zatiaľ takto, keďže lacný nábytok by som kupovala zbytočne, pretože má svoju predstavu, ktorú musí môj nový kútik spĺňať.
Viem, teraz to nevyzerá ktovie ako, ale aspoň niečo, kým si nekúpim ten vyššie zobrazený stolík a komody.
 
 Mám jednoducho zrkadlo na skrini, taktiež nejaké poličky, sedím na vankúšiku a tak sa líčim.


Mám na tej skrini nalepené poličky na laky nechty, ktoré som vyrobila zo škatuliek z Glossyboxu. Tu mám konkrétne laky na nechty, ktoré až tak často nepoužívam, nie som s nimi spokojná, alebo sa mi nepáčia. Potom tam mám krémy na ruky, lepidlo na nechty, krém na nechtovú kožtičku atď.
 

 Pri zrkadle tak v rohu mám veci ako odličovače, termálnu vodu od Avéne, vatové tyčinky, kôš na tampóny, vlhčené obrúsky a za nimi je krém na telo a sprchový gél, ktoré som dostala pod stromček.


Vatové tampóniky mám na háčiku, ktorý je prilepený na skrini, pekne mi tam visia :) Tyčinky mám jednoducho v takej dózičke na kompót :D (hovorí moja kamarátka).
 

 Na odličovanie momentálne používam micelárnu vodu od Loreal a Bioderma, pri nich mám ale aj pleťovú vodu od Loreal  a termálnu vodu od Avene. 


Medzi odličovačmi a ďalšou krabičkou od Glossyboxu mám jeden malý biely košíček, v ktorom má šminky na Halloween, klieštiky na mihalnice, nejaké štetce na nechty a plno vzoriek, ktoré ešte musím testovať.
 Naľavo mám položené len dve paletky, ktoré ste už určite na blogu videli. 


 Mám aj takéto dva nádherné boxíky (ktoré som taktiež dostala pod stromček a som z nich nadšená). Oba sú plné. :D


V tom menšom mám balzamy na pery, lesky a rúže. Asi by som ich už mala aj vytriediť.
 

A v druhom, tom väčšom mám make-upy, dva krémy, ktoré aktuálne používam, BB krémy a dve bázy pod make-up.
 

V sklenej váze s nejakým pieskom (ktorý som kúpila za max. 2 eurá) mám svoje štetce a kvietok plný cukríkov, ktorý som dostala od kamarátky :).
 

Na vrchnej časti poličky sú teda okrem štetcov aj moje dva deodoranty od značky Nivea, krém na ruky Balea a šampón, ktorý som dostala na testovanie od Aussie, no ten istý bol aj v Glossyboxe, takže najskôr miniem ten.
 

V košíčku, ktorý ste mohli vidieť vo včerajších nákupoch mám veci do vlasov, nejaké náhrdelníky a gombíky a dve handričky. 
 

A tu máme príborník, taktiež zo včerajšieho príspevku. Mám v ňom riasenky, roll-on pod oči, vosk na obočie, nejaké očné tiene v ceruzke, ceruzku na obočie, linku na oči a dva korektory pod oči. Úplne vpredu mám rozjasňovač od So Susan a set na obočie od Essence.
 

Plechový boxík som dala na najnižšiu poličku a dala som doň dva biele košíčky. 
 

V jednom z košíčkov mám púdre, lícenky, bronzery a dve paletky korektorov. V druhom košíčku mám očné tiene a gélovú linku. 


Pod tými dvomi bielymi košíčkami sa v plechovom boxíku nachádzajú ešte veci, ktoré tak často nepoužívam. Alebo veci, ktoré ešte len čakajú na rad :D.
 
 
A to je všetko :) Rozmýšľam ešte o tom, že by som urobila článok ako moja make-up zbierka, dajte vedieť, či by vás to zaujímalo.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára