streda 7. mája 2014

Opäť som si dopriala :)

Opäť som nakupovala... :)

V nedeľu sme sa boli s priateľom najesť, a keď sme sa vracali k autu, tak sme si všimli, že všetky obchody sú otvorené. Aby ste chápali, v nedeľu je tu všetko zatvorené, tak sme tomu nemohli uveriť. A ako inak, chcela som sa len pozrieť, čo je nové :D

A ako to pozeranie dopadlo?? :D

  V jednom obchode ma zaujali tmavo modré nohavice s kvetinkovým vzorom, ktoré mali na stojane s výpredajovým tovarom. Tak som sa išla pozrieť, koľko tak za ne chcú. Boli zlacnené z 19 na 7 €. A za tú cenu som ich tam nemohla nechať.


Potom sme sa ešte vybrali do Rossman drogérie. Tam som ostala chvíľku stáť pri stojane s kadejakými vecami do kúpeľa. Hľadala som nejakú šumivú bombu, ale našla som túto šumivú tabletku. Práve bola v akcii, tak sme vzali rovno dve, jednu pre mňa, jednu pre priateľa. Cena za kus bola 0,89 €.


Táto šumivá tabletka je od značky Dresdner Essenz, ktorá pochádza z Nemecka. Tabletka voňala po žltom melóne (ktorý ja mám veľmi rada).


Tabletka vo vode šumela, vytvorila jemné bublinky a voňavú penu.


A samozrejme, celú vodu zafarbila na žlto.

A poslednou vecou, čo som dala do košíka bol set od Maybelline, ktorý už bol v DM dávno vypredaný. Preto som bola celá šťastná, keď som ho zbadala :)


Celé toto balenie bolo za 14,99 €, čo sa mi zdala fajn cena :) Fit Me make up od Maybelline už používam dlhšiu dobu a veľmi mi vyhovuje. Krytie je tak slabé až stredné, ale čo je pre mňa podstatné, vôbec nevysušuje. S podkladovou bázou a dobrým púdrom mi vydržal dlhé hodiny, preto som si ho veľmi obľúbila. A keď som videla tento set, veľmi som po ňom túžila. Nad kúpou púdru z tejto rady som už dlho uvažovala, ale keď môžem mať za 15 eur aj korektor, tak prečo nie :)


Už som mala doma make up Fit Me, ale ten je v odtieni 105, čo je o trošičku svetlejší ako tento. Najskôr som sa zľakla, ale stačí trošku slniečka a odtieň 120 padne ako uliaty :D


Ako som už písala vyššie, mne tento make up pleť nevysušuje, vydrží dobu, čo potrebujem. Nevlieza do vrások, nerobí žiadne fľaky, preto mi naozaj vyhovuje. Obal make upu je sklenená fľaštička s čiernym plastovým vrchnáčikom. Mne sa celkový vzhľad tejto rady Fit Me páči, dokonca ho považujem za vkusný a elegantný. Make up má klasický pumpičkový aplikátor a na jedno stlačenie vám dodá presne správne množstvo, aby vyšlo na celú tvár :)


Korektor som zatiaľ skúšala len raz, trošku na bradu, pretože sa mi tam vyhodila nepekná vyrážka a samozrejme pod oči. Zapúdrovaný korektor mi takto vydržal hodiny bez pohnutia, takže za mňa zatiaľ super, niet mu, čo vytknúť.


A nakoniec púder. Je veľmi jemne namletý, preto celkom dosť práši. Ale krásne sa na make up prichytáva, pleť zmatní (ale vyzerá stále prirodzene, nie ako nejaká maska). Make up krásne zafixuje. Balenie obsahuje dve poschodia, na prvom je samotný púder a pod ním je zrkadielko a aplikátor na púder.

Celkovo som s radou Fit Me veľmi spokojná, ale už sa chystám aj na Better Skin, keď nájdem niekde svetlý odtieň, pretože tie sú všade beznádejne vypredané. Skúšali ste už ten make up?? Ak áno, dajte vedieť, či sa mi oplatí ho kúpiť alebo radšej nechať tak.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára