piatok 5. februára 2016

Swap s Júliou - lubezna.blogspot.sk

Ahojte!
Dnes sa opäť hlásim, ale s niečím výnimočným. Dnes vám chcem ukázať balíček, ktorý mi poslala Júlia z blogu lubezna.blogspot.sk. Júlia ma oslovila už dávnejšie s tým, či by sme spolu neurobili taký kozmetický swap. Samozrejme som ani chvíľku neváhala. Júliin blog sledujem a čítam veľmi rada, preto som sa dokonca veľmi potešila. 

Keď balíček dorazil, nevedela som to vydržať. Chvíľku som okolo neho chodila, potom som naň pozerala, až sa to už viac nedalo a nazrela som dnu.


Ako prvé na mňa vykukli list od Júlie a čokoláda merci, ktorú som hneď s bratom a priateľom ochutnala. Výborná!


Júlia všetko tak krásne pobalila, že mi bolo až hlúpe, že som to takto nepobalila aj ja, ale v balení som poriadny antitalent. Ešte aj darčeky pod stromček balí môj priateľ a ja len podávam lepiacu pásku. 


V prvom balíčku bol balzam na pery a maska na vlasy od značky Lavera a ceruzka na pery od Bourjois. Značku Lavera mám veľmi rada, ale musím priznať, že od nich poznám skôr len sprchové gély a telové mlieka. Na balzam aj masku som veľmi zvedavá. Kontúrka na pery ma veľmi potešila, pretože po značke Bourjois už dlho pokukujem, no ešte som nič nevyskúšala. 



V druhom balíčku bola paletka od I heart makeup. Obsahuje 6 krásnych očných tieňov, 2 lícenky a rozjasňovač. Niečo takéto som vôbec nečakala a kukala som na ňu s otvorenými ústami a ešte stále sa z nej vytešujem. Párkrát som ju už aj použila a z jej kvality som taktiež prekvapená. Určite sa ešte aj o tomto produkte dozviete v inom článku.



Sprej na vlasy od Toni&Guy s morskou soľou už mám vo väčšom balení, takže keď ho dopotrebujem, tak už budem mať jeden aj do zásoby. 



Značku Rimmel v Nemecku zháňam ťažšie, preto sa vždy teším keď mám možnosť vyskúšať niečo tejto značky. Apocalips vyzerá veľmi zaujímavo. Má to byť lak na pery. Po pravde neviem, čo si pod tým mám predstaviť, vyzerá to ako lesk na pery, no má to skvelú pigmentáciu. Po poriadnom vyskúšaní určite bude recenzia.



Júlia napísala, že riasenka superSHOCK od značky Avon je jej číslo 1. Ja som túto riasenku ešte nemala, takže som veľmi zvedavá, aká bude. Ešte som ju neskúšala, pretože mám otvorených asi 5 riaseniek, takže najskôr musím nejaké minúť.



Odličovač od značky Saloos ma taktiež veľmi potešil. Je to olejček na odličovanie, ktorý naozaj skvele a rýchlo odlíči. V očiach ma trošičku štípe, takže ho na odličovanie očí asi používať nebudem, ale na zbytok tváre je skvelý. 



Micelárna voda 2v1 od Yves Rocher je pre mňa taktiež novinka. Od Yves Rocher už pár produktov mám a so všetkými som spokojná. Na micelárku sa veľmi teším, no taktiež musí chvíľku počkať, kým miniem micelárku od Garnier. 



Telové mlieko od značky Frais Monde som vytiahla ako posledné. Značku nepoznám, dokonca som o  nej ešte ani len nepočula. Vonia veľmi pekne, príjemne nenásilne a po prvom vyskúšaní som bola veľmi milo prekvapená. Som zvedavá, aké bude po dlhšom používaní. 

Za všetky tieto úžasné produkty, z ktorých mám obrovskú radosť by som sa chcela poďakovať Júlií a veľmi sa teším na spoločné testovanie produktov. 

Ak by ste chceli vidieť, aké produkty som pre Júlíu vybrala ja, stačí kliknúť SEM
Čo hovoríte na nás swap?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára