štvrtok 8. decembra 2016

Pinkbox - Ooh la la... Edition

Ahojte!
Dnes tu pre vás mám ďalšiu edíciu Pinkboxu. Jedná sa o novembrovú edíciu Ooh la la..., ktorá mi pred pár týždňami prišla.  Pretože som však bola u rodičov na Slovensku a tieto boxy mi chodia na moju adresu v Nemecku, tak som sa k boxu dostala len nedávno. Produkty som ešte nestihla vyskúšať... 

Krabička má iný dizajn ako klasický Pinkbox, je farebná a veselá s motívom kozmetických produktov.


K Pinkboxu je navyše každý mesiac nejaký časopis. Tentokrát to bol Couch, v ktorom sú veľmi zaujímavé články. 


Produktov na mňa z boxu vyskočilo toľko, že som nechápala ako sa tam pomestili... A aké produkty to presne boli uvidíte teraz...


Salthouse
Dead Sea Body Lotion
Hydratačné telové mlieko sa intenzívne stará o suchú a citlivú pokožku, hlavne pomocou čistej soli z Mŕtveho mora a bohatých prírodných olejov. O hodvábny pocit na pleti sa postará vitamín E a Q10, regeneračná urea a panthenol.   
Cena: 4,49 € za 250 ml, v boxe plné balenie tohto produktu

Telových mliek mám z boxov už toľko, že neviem, čo s nimi. Veľa som ich už aj podarovala a toto bude asi taktiež jedným z nich. Musím povedať, že podľa toho, čo sa v popise produktu píše, mi je toto telové mlieko sympatické. Ale viem, že aj keby som ho začala používať, tak ho neminiem, pretože mám naozaj veľa pootváraných produktov na telo. 


Rival de Loop Young
mono eyeshadow, nail colour, powder brush
Trio k zamilovaniu... S mono očným tieňom dodáš svojim očiam viac dimenzie, použiť sa dá do denného alebo aj výraznejšieho líčenia. Širší štetček farebne intenzívneho laku na nechty garantuje optimálne nanášanie laku. Navyše je v trendovej nude farbe. So štetcom na púder so štetinkami z kvalitných syntetických vlákien sa dá púder naniesť rovnomerne, ideálne pre bezchybnú pleť. 
Cena: očný tieň - 1,49 € za kus, lak - 1,39 € za 9 ml, štetec - 2,99 € za kus

Tieto produkty ja určite nevyužijem, pretože mám kopec iných. Laky na nechty používať nemôžem, pretože pracujem v gastronómií, kvôli hygiene je to nevyhnutné. Mono očných tieňom mám už dosť, navyše používam radšej paletky. Štetcov na púder mám tiež dosť, preto sa na tieto tri produkty môžete tešiť vy. Určite vymyslím nejakú súťaž. 


Dr. Severin
Woman Body Aftershave Balsam
Tento balzam po holení rýchlo pomáha proti začervenaniu, malým vyrážkam z holenia a zarastený chĺpkom. Vhodný je po holení, epilácií, či odstraňovaní chĺpkov pomocou vosku. Jeho výnimočná formula pôsobí antibakteriálne, upokojujúco a zmierňuje bolesť. Páliaca alebo svbiaca pokožka patrí s týmto balzamom do minulosti. Balzam je vegánsky.
Cena: 33,10 € za 200 ml, v boxe plné balenie produktu

Tento balzam som už raz mala v Glossyboxe. Bola to však len malá vzorka (myslím, že mala 20 alebo 30 ml), ktorá vydržala na pár použití. Balzam bol však veľmi príjemný, pokožku pekne hydratoval a naozaj ju upokojoval. Bola som s ním spokojná, preto sa teším, že ho mám opäť a teraz aj v plnom balení.



Maxfactor
Facefinity Compact Make-up
Perfektný kompaktný make-up na každý deň. Stará sa o matný finiš, ktorý dlho drží a ochraňuje pleť pomocou ochranného faktoru 15. 
Cena: 12,99 € za 10 g, v boxe plné balenie tohto produktu

Na prvý pohľad som sa z tohto produktu veľmi tešila. Až kým som nevidela ten odtieň. Na mňa je príliš tmavý. Poputuje ku kamarátke, pri ktorej viem, že ho využije. Obal vyzerá veľmi luxusne, najradšej by som si ho nechala. Uvažujem však, že keď nejaké make-upy miniem, tak si ho na skúšku zaobstarám. 



Merci Handy
Antibacterial Gel
Tento malý pekný flakónik by nemal chýbať v žiadne kabelke. Gél pôsobí antibakteriálne, ruky zbaví nečistôt a baktérií. Navyše ich zjemňuje a hydratuje pomocou svojich modrých periel.
Cena: 3,00 € za 30 ml, v boxe plné balenie tohto produktu

Jeden gél tejto značky už mám. Len má inú vôňu. Kupovala som ho v poľskej Sephore a bola som celkom nešťastná z toho, že som si ich nekúpila viac. Nesmrdí po alkohole ako iné podobné gély. No, teda možno chvíľočku a potom pekne vonia. A tú vôňu zanechá aj na rukách. Dodáva svieži a čistý pocit. Nosím ho so sebou stále v kabelke a už ho je tam len tretina, preto sa teším, že mám ďalší do zásoby.

Tento box bol pre mňa asi tak pol na pol. Produkty sa mi páčia, no nie všetky by som využila. Ale to je veľmi individuálne. Škoda toho tmavého make-upu, keby ten bol svetlejší bol by to veľmi podarený boxík. Takto ho však hodnotím známkou 3-. Čo naň hovoríte vy? Páčil by sa vám? 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára