utorok 13. marca 2018

Aké sú produkty značky Pixi?

Ahojte!
Doma sa mi nazbieralo niekoľko produktov značky Pixi, tak som sa rozhodla, že vám o nich napíšem.


Značka Pixi pochádza z Londýna, kde ju založila make-up artistka Petra Strand. Jej myšlienkou pri zakladaní značky bolo vytvorenie produktov v starostlivosti o pleť, ktoré by rozžiarili pleť bez toho, aby ste si na ňu ráno naniesli make-up. Dnes už v ponuke tejto značky nájdete aj dekoratívnu kozmetiku, na ktorú sa dnes spoločne pozrieme...


Opticky vyzerá značka veľmi sympaticky, no medzi luxusné kúsky by som ju neradila. To však neznamená, že si myslím, že je zlá. Má však obyčajné plastové obaly, ktoré ma však zaujali svojím jednoduchým dizajnom kombinovaným zelenými časťami, ktoré sa tak trošku typické pre túto značku. 



Ako prvý som sa vám rozhodla ukázať tento kit, ktorý vyšiel spolu s ďalšími dvomi setmi ako limitovaná zimná kolekcia. Ja som si tento set našla v adventnom kalendári od Lookfantastic. Normálne setík stojí 23,99 €. 





V sete Hello Glow! nájdete Liquid Illuminator (12 ml), čo má byť rozjasňujúci krém, ktorý jemne zjednotí pleť, dodáva je mladšie vyžarovanie, pleť má hydratovať a vraj obsahuje vitamín E. Je v odtieni PeachGold, ktorý pleť rozjasní a zanecháva broskyňovo-zlaté odlesky. Po jeho nanesení je naozaj tón pleti zjednotení, no samostatne bez make-upu by som si ho na celú tvár určite nedávala. Ako rozjasňujúca podkladová báza pod stredne krycí make-up funguje skvele. Okrem toho mám naozaj pocit, že pleť nevysušuje, práve naopak, trošičku hydratuje. Použiť sa dá aj na hovový make-up ako rozjasňovač. Mne sa tento produkt veľmi páči a už sa teším na teplejšie počasie, kedy ho opäť vytiahnem zo šuplíka.





Ďalším produktom je Beauty Blush Duo (4,5 g) v odtieni Peach Honey. Tento odtieň perfektne ladí k predchádzajúcemu produktu. Toto lícenkové duo sa dá použiť ako lícenka, ale aj ako rozjasňovač. Má taktiež broskyňovo-zlaté odlesky, ktoré určite nie sú to pravé pre každého. Viem, že sú teraz populárne skôr matné lícenky. Ja mám na jar a v lete radšej niečo s odleskami, dokonca aj s trblietkami. No na jeseň a v zime taktiež preferujem matné produkty. Ale späť k lícenke. Veľmi sa mi páči jej odtieň. Dá sa použiť len tmavší odtieň alebo pomiešat obidva dokopy. Zlatý odtieň používam samostatne len ako rozjasňovač, ktorý sa k lícenke veľmi hodí. Čo sa týke výdrže s tou nemá lícenka žiadny problém. Vydrží mi v dobrom stave až to odlíčenia. 




Posledným produktom z Hello Glow! kitu je LipLift Max (XXX ml) v odtieni Honey Sheen. Tento lesk je taktiež zladený ku ostatným produktom zo setu. Má perám dodávať objem a pekný lesklý efekt. Okrem toho pery chladí. Opticky mi pery naozaj trošičku zväčšuje, ale to robia takmer všetky lesky na pery. Pery príjemne chladí, čo musí byť v lete naozaj veľmi príjemné. No jedna vec mi na ňom trošku vadí - tento lesk veľmi silno vonia po mentole. Jemná vôňa by bola fajn, ale táto je až prehnaná. Na perách je ju cítiť len chvíľu, potom je už slabšia. 




Z jedného beauty boxu sa mi do rúk dostal aj tento Brow Tamer (4,5 g) v odtieni Translucent. Jedná sa o priehľadný gél na obočie. Tento gél obsahuje aloe vera a panthenol, ktoré majú dodávať prirodzený look. Tento gél sa pomocou kefky na obočie ľahučko nanáša. Pre mňa by tá kefka mohla byť o čosi menšia, ale klape to aj takto. Obočie dobre zafixuje, dodá mu formu a zvýrazní chĺpky. Keď ho používam samostatne robí efekt mokrého obočia, čo nie je nič pre mňa. Pri použití v kombinácií s ceruzkou na obočie, mi funguje skvele. Čo je však veľkou nevýhodou priehľadných gélov je to, že dlho priehľadné nevydržia. Akonáhle kefkou raz prejdete po už namaľovanom obočí, prenesie sa farba do produktu. Ja z toho tragédiu nerobím, gél mi vyhovuje aj tak. Cena tohto gélu je 14,20 € a ja neviem, či by som si ho za túto cenu kúpila znovu. 






Posledným produktom, ktorý od tejto značky mám je paletka očných tieňov Mesmerizing Mineral Palette (5,76 g)v odtieni Copper Peach, ktorá sa svojimi odtieňmi hodí k predchádzajúcim produktom. V paletke by ste zrkadielko hľadali márne, žiadne nemá. Čo by ste však našli je obojstranný aplikátor, ktorý ja vôbec nepoužívam, no v prípade núdze je použiteľný. Paletka obsahuje 6 očných tieňov v prirodzených hnedých odtieňoch s rôznymi finišmi. S touto paletkou sa dajú vytvoriť jemné, ale aj výraznejšie líčenia, niečo na deň, ale aj niečo na párty, či romantickú večeru.
Konzistencia tieňov je veľmi jemná, ale vôbec nie taká suchá púdrová, ale akoby krémová. Ľahko sa nanášajú, či už prstom alebo štetcom. Tiene sú dobre pigmentované a na viečkach vyzerajú skvele s bázou, ale aj bez nej. Ich výdrž je taktiež veľmi dobrá, no s bázou sú tiene o trošičku výraznejšie a počas dňa vôbec nevyblednú. 
Cena tejto paletky je 19,99 €.


Dlhú dobu som túžila vyskúšať túto značku a som veľmi rada, že som vďaka beauty boxom a adventným kalendárom dostala možnosť skúsiť niekoľko produktov. Značka je mi veľmi sympatická a produkty, ktoré doma mám ma presvedčili, že sa oplatí do značky investovať a vyskúšať ďalšie Pixi produkty.

Čo hovoríte vy na túto značku? Skúšali ste už niečo?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára