sobota 28. decembra 2019

Moje narodeninové a vianočné darčeky 2019

Ahojte!



Dnes by som vám chcela ukázať, čo som dostala k narodeninám (pretože ich oslavujem taktiež v decembri) a pod vianočný stromček. Neberte to prosím ako vychvaľovanie, o to mi vôbec nejde, aj keď viem, že som toho dostala mnoho. Chcem vám to ukázať preto, aby ste mali inšpiráciu, čo kúpiť kamarátke, priateľke, sestre, či mamke. Mňa každý jeden darček potešil a som zaň veľmi vďačná. 


Ako prvé by som vám chcela ukázať kúsky oblečenia. Tričiek mám vždy málo a tieto sa mi veľmi páčia. Jedno je zelené s Mickey a Minnie, druhé s motívom coca cola a tretie biele so sivými hviezdičkami a srdiečkami. Všetky tri sú veľmi pohodlné a vhodné ako k rifľom, legínam, tak aj ku mojím obľúbeným teplákom. Okrem nich som dostala ešte horčicový hrubší sveter na gombičky a ružové pižamové nohavice, ktoré sú však v praní, preto vám ich neukážem.


Tento ruksak nebol síce narodeninový, ale meninový darček, no rozhodla som sa vám ho ukázať. Stal sa mojím spoločníkom namiesto kabelky a už by som nemenila. Na ďalšie meniny by som si ho priala v sivej alebo čiernej farbe a dúfam, že sa mi toto želanie vyplní. :) 



Kozmetiky som tento rok dostala viac než dosť, avšak sú to samé kvalitné kúsky, ktoré určite využijem. Veľmi si prajem mať všetky paletky z rady Naked od značky Urban Decay. Doteraz som mala len dvojku, no po týchto sviatkoch sa moja zbierka rozšírila o Cherry a Honey, ktoré sa mi zo všetkých Naked paletiek páčia najviac. 



Okrem paletiek som dostala aj make-up a korektor, taktiež od značky Urban Decay. Tieto vynovené produkty nie sú na trhu až tak dlho, ja som na ne veľmi zvedavá a určite čoskoro bude recenzia. 



Paletku rozjasňovačov a líceniek od značky Becca som si nadelila sama. Raz sme sa s kamarátkou zatúlali do Tk maxx a padla nám obom do oka. Ešte som ju neskúšala, šetrila som ju na tento článok, ale od teraz jej idem dať zabrať (chcete recenziu?).


Na narodeniny som si priala hubky na make-up od Real Techniques, no okrem nich som dostala aj sadu štetcov. Ja vždy hovorím, že štetcov nikdy nie je dosť, no pomaly ich nemám, kam dávať, asi je na čase nejaké vytriediť, aby tieto nové mali miestečko. 



Kefu na vlasy od značky Tangle angel už doma mám, len v inej farebnej kombinácií. Zbožňujem ju, netrhá mi vlasy, neťahá, rýchlo sa s ňou viem učesať a má rúčku, čo je pre mňa veľmi dôležité. Mám ju na kozmetickom stolíku a jednu som si ešte želala do kúpeľne.


Túto knižku som nedostala ani na meniny, ani na narodeniny a ani len pod stromček, ale len tak. A potešila som jej úplne najviac! Toto papierové dieťa priateľky Ivky Kolčákovej ste už mohli vidieť v článku Dobrotkovo - čarovná knižka plná dobrôt

Okrem týchto krásnych darčekov som dostala ešte hry na počítač vo forme kódu, takže vám ich nemôžem ukázať.

Dúfam, že ste si Vianoce užili tak ako ja a napíšte mi do komentárov, aký darček vás potešil najviac.

5 komentárov:

  1. Dodatečné všechno nejlepsi k narozeninám.
    Je vidět, že kosmetiku opravdu miluješ :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krásné dárky jsi dostala. Hodně se mi líbí ten batůžek a samozřejmě i kosmetika. :-)
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tak dodatečně velká gratulace ☺. Urban Decay - paletky jsou super a make-up kombo také parádní. Batoh vypadá kvalitně a velmi elegantně. ☺
    Blog MonalisaBeautyEriAnna

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Moc krásné dárečky, ten hřeben vypadá dost zajímavě, jsem ho asi ještě nikdy neviděla :)
    Somethingbykate

    OdpovedaťOdstrániť