nedeľa 29. decembra 2019

Súťaž o Huda beauty paletku

Ahojte!
Dnes som sa vám rozhodla urobiť malú radosť. Pretože som vám veľmi vďačná za každý komentár, za každý like na facebooku, za každé srdiečko na instagrame, rozhodla som sa jednu z vás potešiť paletkou winter highlighter od Huda beauty. 


Ja mám rovnakú, preto viem, aká je skvelá, používam ju často, no veľmi jemne, pretože tie farby sú dosť pigmentované a jasné. No krásne sa trblietajú a rozžiaria každé líčenie. 



V paletke nájdete 4 krásne odtiene rozjasňovača. Jeden z nich (frosted kiss) je krémový, ostatné majú úžasnú maslovú konzistenciu. Dobre sa s nimi pracuje ako prstom, tak so štetcom či hubkou. 


Ja som z paletky unesená a verím tomu, že sa medzi vami nájde nejedna, ktorá by sa z paletky tešila rovnako ako ja. 


Ako paletku vyhrať?
Dôležité je splňovať jednu podmienku, a to sledovať blog cez GFC a do komentára napísať, pod akým menom sledujete. 
Ak chcete svoju šancu na výhru zvýšiť môžete blog sledovať na Instagrame (Pinkshaaark), ak sledujete napíšte do ďalšieho komentára, pod akým menom. Ak sledujete aj na Facebooku (taktiež Pinkshaaark), môžete pridať aj tretí komentár s menom, pod akým sledujete. 
A ako bonus mi každá z vás môže do ďalšieho komentára napísať, akú kozmetiku ste pod stromček dostali alebo aký darček vás najviac potešil. 

Súťaž trvá od dnes do 15. januára, ak chcete napíšte do niektorého z komentárov váš e-mail, v tom prípade sa vám ozvem ja. Ak víťazka mail nenapíše bude sa musieť ozvať sama do 24 hodín. Ak sa neozve vyžrebujem náhradníčku. Víťazka bude zverejnená v tomto príspevku. 


Všetkým vám držím palce! A ak nevyhráte, nezúfajte! Čoskoro bude ďalšia súťaž.

Víťazkou sa stala SweetSasha. Poprosím, aby si sa mi ozvala do mailu a poslala mi svoju adresu. 

15 komentárov:

  1. GFC: Peťuška

    reichlova.petra@zoznam.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  2. IG: _p_e_t_u_s_k_a

    reichlova.petra@zoznam.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  3. FB: Peťuška Reichlová

    reichlova.petra@zoznam.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ahoj, super soutěž. Sleduji přes GFC jako Simona Zahrádková. Mail je ssimka@centrum.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Na fb sleduji jako Simona Zahnašová. Mail je ssimka@centrum.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  6. A na IG jako ssimka.2007 mail je ssimka@centrum.cz Přeji hodně štěstí a úspěchů v novém roce :-).Jinak mně pod stromkem nejvíce potěšila zásoba knih :-).

    OdpovedaťOdstrániť
  7. 👍😉 tak to je krásné překvapení, moc ráda se do soutěže zapojím. Sleduji jako Erika Anna Uchytilová - MonalisabeautyEriAnna - můj blog. eriuchytilova@gmail.com - sleduji všude, jak blog, FB a IG

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Krásna súťaž! Tú paletku by som chcela mať doma, je úžasná.
    Sledujem ako Elissska

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Najviac ma potešila paletka Naked Reloaded, ktorú som dostala od sestry, ale aj nový diár od filofax.

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Krásný dáreček!
    Sleduji GFC: hezkakytka
    Přeji hodně zdraví a štěstí v novém roce.
    hezkakytka@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Sleduji také FB: Ivana Ratajová
    hezkakytka@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Pod stromečkem mě z kosmetiky potěšily pleťové masky, bomby do koupele a balíčky Nivea a Faberlic. Jako největší dárek jsme si nadělili kávovar, z něj jsme obzvlášť nadšení. :)

    hezkakytka@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Sledujem ako SweetSasha,
    tá paletka vyzerá úžasne!

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Pod stromček som dostala kozmetiku Maybelline, ale najviac ma potešilo malé mačiatko, ktoré sme dostali spolu s bratom.

    OdpovedaťOdstrániť