utorok 2. marca 2021

Februárové beauty boxy - Glossybox, Lookfantastic, Goodiebox, My little box


Ahojte!

Ako ste si už všimli v názve článku, dnes pôjde o februárové beauty boxy. Február sa pri beauty boxoch nesie vždy v znamení Valentína. A počítala som s tým, že tento rok to tiež nebude inak. No to som sa mýlila. Glossybox je tomu najbližšie s témou Sing, dance, love, repeat, ale ostatné boxy sa k Valentínu ani len nepriblížili. Lookfantastic box prišiel v obyčajnej oranžovej krabičke, a s témou It´s time to be your own soulmate. Goodiebox bol založený s mottom, že každá žena si má nájsť čas pre seba a trošku sa rozmaznať. Tentokrát zvolili tému pop the confetti a v boxe sú len produkty od značiek, ktoré založili ženy. To sa mi veľmi zapáčilo na box som bola poriadne zvedavá. Posledným boxom je My little box, ktorý má tému Céleste, čo po slovensky znamená nebeský alebo nadpozemský, čo trošičku naznačuje aj dizajn boxu. 

GLOSSYBOX

Glossybox tento mesiac dorazil ako prvý, z čoho som sa veľmi tešila, hlavne keď som videla tú rozkošnú krabičku. Ružová, dnes už retro, kazeta. To by mi nikdy nenapadlo a ja uvažujem kam si ju dám ako dekoráciu. Rozhodne si ju nechám. Veľmi sa mi páči aj téma boxu a k dizajnu krabičky sa naozaj hodí. 

Z produktov som bola taktiež dosť prekvapená. O značke Manna Kadar som vám už jeden článok písala a už sa chystá druhý. Túto značku som obľúbila, kvalita produktov je proste skvelá. O to viac som sa potešila, keď som v boxe zbadala túto riasenku - Futter mascara v odtieni jet black. Viac sa o nej dozviete už čoskoro na blogu. Riasenka má 10 ml a stojí 16,00 €.

Druhým produktom je Velvet perfecting sugar lip scrub od značky Avant skincare. O značke Avant taktiež chystám článok, no ten ešte potrvá, pretože testovať skincare je o trošku náročnejšie, hlavne časovo. Mám ešte otvorené iné krémy, preto ich chcem najskôr spotrebovať, no v najbližších mesiacoch sa do toho pustím. Sľubujem. Tento píling na pery sa mi na prvý pohľad pozdáva a už sa veľmi teším, kedy ho budem môcť vyskúšať. Píling má 10 ml a stojí 64,65 €. Nie, neurobila som chybu, značka Avant je veľmi drahá. Viac vám prezdradím v článku...

Keď som uvidela Rose gua sha beauty-tool od značky Glow on 5th, musela som chvíľu uvažovať na čo toto je. Má slúžiť na jemné masírovanie tváre, hlavne hrany tváre. Toto je naozaj produkt, ktorý používať nebudem, radšej investujem viac do hydratačného séra alebo dobrého krému ako do takýchto pomôcok. Okrem toho na mňa pôsobí ako lacný plast, nehovoriac o tom, že stojí 10,00 €. 

Ako ďalší som z boxu vytiahla Argan & Safflower nourishing conditioner od značky Loreal, z rady Botanicals fresh care. Ešte som ho neskúšala, no už môžem povedať, že vonia veľmi pekne. Už dávno som neskúšala nič od značky Loreal, čo sa týka vlasovej kozmetiky, preto som zvedavá, aký bude. Momentálne však trpím na svrbenie pokožky hlavy, takže tento problém chcem dať trochu do poriadku, než začnem skúšať niečo nové. Tento kondicionér má 150 ml a stojí 6,25 € (normálne sa predáva 200 ml za 6,95 €).

A posledným produktom je Energia moisturizing day cream od značky N.A.E.. Jedná sa o certifikovanú prírodnú kozmetiku, ktorá je navyše vegánska. So značkou sa stretávam po prvýkrát, doteraz som o nej ani len nepočula. Na krém som samozrejme zvedavá, no ako som už písala, mám nejaké krémy otvorené a potom by som rada otestovala značku Avant. Uvidíme, kedy sa k tomuto krému dostanem. Určite vám potom dám vedieť, aký bol, pretože viem, že niektoré z vás sa zaujímajú o prírodnú kozmetiku. Krém má 50 ml a stojí 9,90 €.

LOOKFANTASTIC

Lookfantastic box tento mesiac dorazil ako posledný, čo je celkom nezvyčajné. Veľakrát sa stáva, že je to prvý box, ktorý držím vo svojich rukách. Tento mesiac ma svojim balením nezaujal. Čakala som niečo výnimočnejšie. Oranžová ani nepatrí medzi moje obľúbené farby, ale to je úplne jedno, keď v nej nájdem skvelé produkty.

Prvý produkt, čo som v krabičke našla je Beyond veil skin glowing gel od značky Illamasqua. Od tejto značky sa mi doma nahromadilo niekoľko produktov, ktoré by som vám rada predstavila, a tak už chystám článok. Tento maličký primer tiež rada vyskúšam. Takáto miniatúrka stojí 7,45 € a má 6 ml.

Galactic lid gloss od značky Eyeko vyskúšam, no neviem, či to bude niečo pre mňa. Je to tekutý očný tieň s lesklým efektom. Mám ho v odtieni Zodiac, čo je krásny broznový odtieň. Dám mu šancu, možno ma prekvapí a možno ho využijem ako bázu pod očné tiene. Ja už určite niečo vymyslím. Toto je len maličké balenie, plné balenie stojí 17,29 €.

Keď som zbadala WipeOut! Swipes od značky Magnitone, veľmi som sa potešila. Už dlhú dobu používam takéto znovu používateľné tampóniky. A zistila som, že ich nikdy nie je dosť, hlavne keď ich je veľká časť práve v práčke. Teraz som len doma, no keď nám dovolia konečne ísť do práce, tak ich budem potrebovať oveľa viac. V tomto balení sú dva tampóniky, v originál balení ich je 6. Ak sa mi zapáčia, určite si objednám ďalšie. Dva tampóniky by stáli 5,70 €.

AHA glow mask od značky Balance Me isto vyskúšam. Masky používam rada, a momentálne aj produkty s AHA. Mám suchú pleť a všetko čo ju aspoň trošičku rozžiari, je u mňa viac než vítané. Som zvedavá, aká bude táto maska, už sa teším na jej testovanie. Táto 10 ml miniatúrka by stála okolo 9 €.

Strawbery macaron hand and body butter od značky Bubble T ma tiež veľmi potešil. Je to maslo na telo, ale aj na ruky, a ja ho určite využijem skôr na ruky. Vonia veľmi pekne, naozaj jahodovo. A v tejto dobe, keď si ruky dezinfikujeme niekoľkokrát denne, tie moje naozaj trpia a mám ich neustále suché. Krém na ruky mám preto vždy po ruke. Krém má 50 ml a stojí 3,49 €.

Posledným produktom februárového Lookfantastic boxu je Hydra recharge cream od značky Madara. Od tejto značky už bolo v boxoch viacero produktov, no ešte som ich neskúšala. Tento krém rada vyskúšam, no až keď spotrebujem tie, čo mám v pláne. Toto balenie má 20 ml a stálo by okolo 13 €.

GOODIEBOX

Goodiebox ma tento mesiac dostal hlavne tým, že do boxu dali len produkty od tých značiek, ktoré boli založené ženami. Ide im o to, aby ženy nadobudli viac sebavedomia a viac si vážili samé seba. Táto myšienka je úžasná, a preto tento box rada podporujem. Mám rada aj jeho šuplíkovú formu, samozrejme si všetky nechať nemôžem, ale v niekoľkých už skladujem kozmetiku. 

Produkty tohto boxu ma tiež veľmi zaujali. Ako prvý produkt tu mám Décolleté mask od značky Miqura. Táto značka už bola niekoľkokrát v Goodieboxe, preto už niečo málo o nej viem. Pochádza z Dánska, no produkty si nechávajú produkovať v Kórei. A čo si bude nahovárať, čo sa týka masiek a veľa skincare produktov sú kórejské značky top. Okrem toho som masku na dekolt ešte nikdy neskúšala. A určite to rada napravím. Veď nie je dôležité starať sa len o tvár, ale aj krk a dekolt. Táto maska stojí 8,00 €.

Solid face cleanser od značky Respire je čistič pleti vo forme malého mydielka. Vonia príjemne, tak prirodzene, vôbec nie umelo. Ja veľmi nie som na takéto mydlá na pleť, no tomuto som sa rozhodla dať šancu. Hlavne kvôli tomu, že som od tejto značky skúšala suchý šampón, ktorý mi vôbec nedráždil pokožku hlavy a bola som s ním veľmi spokojná. Takéto pleťové mydielko stojí 8,90 € za 50 g. Toto mini mydielko má 16 g, čo je ideálna veľkosť na otestovanie produktu. 

Značka Ecooking je už v Goodieboxe ako doma. A viem, že mnohé odberateľky boxu sa z tejto značky veľmi tešia. Tentokrát som v boxe našla Repair shampoo. No ako som už písala vyššie, momentálne nechcem skúšať nič nové. Uvidím, či ho podarujem mamine, alebo ho vyskúšam neskôr, keď si budem stavom mojej pokožky istejšia. Tento šampón stojí 23,00 € a má 250 ml. 

Značku Niré Beauty poznám taktiež z beauty boxov. Vlastním už niekoľko štetcov tejto značky a s ich kvalitou som vždy spokojná. Verím tomu, že aj s týmto štetcom s názvom The multitasker brush 113 budeme kamaráti. Jediné, čo by som mu vytkla je to, že je obojstranný. Nikdy neviem, ako mám takéto štetce skladovať, no niečo už vymyslím. Štetce tejto značka nie sú lacné a za tento by ste dali približne 20,00 €.

Posledným produktom je Peel of mask od značky Jorgobé. Od tejto značky mám už doma dva produkty, ktoré sa chystám vyskúšať. A spolu s týmto ich potom uvidíte v recenzii. Značku som spoznala už pred pár mesiacmi, je mi sympatická a viem, že má kvalitné produkty. Čítala som už niekoľko recenzií a ak budú aj mne aspoň z časti tak fungovať, tak budem viac než spokojná. Táto maska stojí 26,90 € a má 100 ml. V balení pri maske bola aj vzorka krému. 

MY LITTLE BOX

My little box je box, v ktorom nie len samá kozmetika, a preto ho odoberám. Pre tie maličké prekvapenia, ktorá ma niekedy potešia viac, ako samotná kozmetika. Okrem toho je My little box vždy tak do detailov doladený, tak s láskou zostavený, že sa naň vždy veľmi teším. A akonáhle ho otvorím a vyteším sa z neho, už pozerám na internete, ako vyzerá ten ďalší. Neviem to proste vydržať. Krabička tento mesiac nie je úplne môj štýl a zrejme si ju nenechám, ale dôležitejšie sú tie prekvapenia v nej...

Prvým produktom z tohto boxu je Rehab + revive shampoo od značky John Frieda. Túto značku som pred pár rokmi zbožňovala. Ešte v časoch, kedy John Frieda alebo Aussie boli niečo nové a úžasné. Teraz siaham po iných značkách, však môžete vidieť moje posledné recenzie. Rada by som opäť niečo vyskúšala, či sú tie produkty naozaj také dobré ako ich mám v pamäti. Určite mu dám šancu, no chvíľku to potrvá. Tento šampón stojí 6,55 € a má 250 ml.

Ako ďalšie boli v boxe dve malé vzorky. Prvá Age-purify mask od značky Filorga. Od tejto značky som už mala pár produktov, no nikdy ma natoľko nezaujala. Vyskúšam, uvidím. Druhou vzorkou je Micellar water od značky Eucerin. Značku Eucerin poznám už dlho, ale ako sa snažím, tak si nemôžem spomenúť, či som už niekedy niečo skúšala. Micelárnu vodu rada vyskúšam. 

Posledným kozmetickým produktom je Glowrious days highlighter visage od značky My little box. Je to krémový rozjasňovač, ktorý má veľmi pekný odtieň, no ja na krémové produkty veľmi nie som. Nebudem ho ani skúšať a podarujem ho niekomu, kto ho využije. Ale viem, že vlastné produkty My little boxu sú väčšinou skvelé a neviem, či som už niekedy bola sklamaná. 

V boxe som objavila aj tarotové karty, ktoré zrejme nikdy nepoužíjem a ani nepoznám nikoho, kto by ich chcel. Na niečo také neverím, ale do tohto boxu sa hodia. Dajte mi vedieť, či ste už niečo také skúšali alebo či vlastníte tarotové karty. 

Viac som sa potešila z malých keramických nádobiek, do ktorých si môžem dávať šperky, ktoré si pred spaním dávam dole. Hlavne náušnice, ale niekedy aj prstene. Zrejme dostanú čestné miesto na mojom nočnom stolíku. Veľmi sa mi páčia. 

A posledným produktom je náhrdelník s príveskom, ktorý sa mi triafa do vkusu. Škoda je len to, že náhrdelníky a náramky z boxov veľmi dlho nevydržia také pekné. Ale keď ho budem nosiť len sem tam, tak nejakú dobu vydrží. 


Napriek môjmu veľkému sklamaniu z toho, že na krabičkách neboli srdiečka a neboli všetky v ružových a červených farbách, som o to nadšenejšia z produktov, ktoré som v nich našla. Vo februári sa všetky boxy polepšili. A ja len ťažko môžem vybrať ten, ktorý sa mi tento mesiac páčil najviac. Ale asi o vlások to vyhráva Lookfantastic box. 

Čo hovoríte vy na tieto boxy? Ktorý by sa vám páčil najviac? 

2 komentáre:

  1. Možná je škoda, že boxy nebyly zaměřené více Valentýnsky, ale i tak vypadají moc pěkně :) Stejně jako tobě, i mně se moc líbí keramické mističky na šperky :)

    Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Mne by sa najviac páčil Glossybox, je škoda že na Slovensku také boxy nemáme.

    OdpovedaťOdstrániť