streda 14. januára 2015

DIY - malá komoda na kozmetiku z boxov č. 2

Ahojte!

Dnes vám prinášam opäť návod na mini komodu z beauty boxov. Tentokrát je trošičku iná ako tá, ktorú ste už mohli vidieť v článku TU.

Na túto komodu budete potrebovať 4 rovnaké boxy, ktoré sa skladajú zo spodnej a vrchnej časti. Mne jedna spodná časť chýbala, tak som našla jednú zo staršieho boxu, preto je jedna časť odlišná od ostatných.


Okrem boxov si môžete hneď pripraviť nožnice a pištoľ na horúce lepidlo. Ak pištoľ nemáte môžete lepiť aj iným lepidlom. Nejakým dostatočne silným, neviem vám však poradiť, pretože ja vždy pracujem s touto pištoľou.


Z vrchných, teda tých nižších častí boxu som odstrihla len jednu bočnú časť, a to tú dlhšiu. Presne tak ako je to na fotke.


Z týchto častí sa stanú boky celej komody. 


Z ďalších dvoch častí boxov odstrihnite všetky bočné steny, tak aby ostalo len dno krabice. 


Mala by vám ostať presne len táto časť. Teda dve takéto časti. 


Po zlepení s prvými dvomi dielmi sa z tých dvoch úplne orezaných stali spodná a zadná časť komody.


Na vrch komody potom nalepte časť boxu, ktorá vám ostala poprípade ste si ju zvolili. 
Nezabudnite ale, že tri väčšie časti boxov potrebujete na šuplíky. 


Takto vyzerá už hotová komoda. Teraz je už len na vás ako si ju ozdobíte.


Ja som použila čiernu stužku, z ktorej som vytvorila také pútka, za ktoré je možné šuplík vytiahnuť.


A pretože to pre mňa ešte stále vyzeralo nudne... do stredu každého šuplíka som nalepila gombík. 


A toto je už môj hotový výtvor. Nahradí tú prvú komodu, pretože do tej dám teraz všetky gély a pomôcky na tvorenie gélových nechtov. 

Skúšali ste už vytvoriť niečo podobné? A páčila sa vám viac táto verzia alebo tá prvá s mašličkami?


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára