pondelok 16. marca 2015

Spotrebované produkty, časť prvá

Ahojte!
Takýto typ článku som sa chystala napísať už dávno, ale okrem sprchových gélov a šampónov sa u mňa nič tak rýchlo nemíňa. Takže som spotrebované produkty zbierala dlhšiu dobu a dnes vám ich predstavím...


Prvými spotrebovanými produktami sú tieto dva od značky Loréal. Je to micelárna voda, ktorou sa veľmi rada odličujem, ale aj ráno pred líčením som si ňou čistila pleť. A po nej som vždy použila pleťovú vodu. Z oboch týchto produktov som spotrebovala už tretie balenie, a to štvrté, ktoré momentálne používam je tiež už len na dne. Teraz si ich znovu kupovať nebudem pretože chcem vyskúšať niečo nové, ale určite sa k nim ešte niekedy vrátim.


Spotrebovala som taktiež dva antiperspiranty. Oba sľubovali výdrž veľa veľa hodín. No ani jeden toľko nevydržal. Ale oba som mala rada. Nivea krásne voňala a dobre zabraňovala poteniu, no predsa len v letných dňoch, keď robím na terase a stále behám lietam, potrebujem trošku niečo účinnejšie. Preto som si veľmi obľúbila tento antiperspirant od značky Rexona. Ten chránil lepšie, preto sa stal mojou stálicou. 


Keď sme už pri značke Nivea - túto čistiacu penu som  používala ja, ale aj môj priateľ. Voňala tak skôr chlapsky (aspoň mne), čistila dobre, no ja som chcela predsa len niečo trošku iné. Používali sme ju radi, no niečo tomu chýbalo. Zdalo sa mi to príliš jemné čistenie. Akoby to nečistilo všetko, čo malo.. Chápete ma? :D Takže teraz skúšame niečo nové.


Suchý šampón od batiste bol skvelý. Toto bola len miniatúrka, rada by som vyskúšala aj iné druhy suchých šampónov tejto značky. Vlasy nezlepoval, nezanechával biely poprašok na vlasoch. Bola som s ním spokojná a kľudne by som si kúpila plné balenie. 


Táto maska na vlasy od Garnier krásne voňala. Vlasy sa po nej ľahučko dali rozčesať. Ale táto maska mala aj vlasy zoceliť, mala pomáhať na rozštiepené končeky, mala vlasom dodať pružnosť... ale toto nerobila. Možno trošičku áno, ale až tak viditeľné zmeny sa nekonali.


Šampóny od Pantene mám rada. Tento šampón a kondicionér bol v nejakom boxe. Boli to tiež len maličké balenia, takže ťažko z toho posúdiť, aké by boli počas dlhšieho používania. Vlasy nijak nezaťažovali, ľahko sa rozčesávali, to je všetko, čo viem. Ale do plných balení by som zrejme šla.


Tento kondicionér bol určený na lesk vlasov. Naozaj sa po ňom vlasy leskli, vyzerali zdravo a ľahučko sa rozčesávali. Určite sa k šampónu, kondicionéru aj maske od Aussie ešte vrátim, ale teraz chcem vyskúšať niečo iné.


Tento šampón od Herbal essences mal takú sviežu ovocnú vôňu. Bol určený na objem. Nejaký bombový objem teda nerobil, len taký náznak. Ale bol veľmi príjemný, tvoril bohatú penu, tak ho stačilo na jedno použitie naozaj len trošičku. Už som si vyhliadla iný šampón tejto značky, tak uvidíme, aký bude ten.


Táto maska od Schwarzkopf ma veľmi prekvapila. Maska je určená ako na zocelenie vlasov, tak na lesk. Masku som používala pravidelne a naozaj mojim vlasom pomohla. Uvažujem o tom, že si ju znovu kúpim.


Tento šampón a sprchový gél v jednom od Naobay voňal ako zelený čaj s citrónom. Ako sprchový som ho používala veľmi rada, ako šampón som ho použila len párkrát, ale tiež to nebolo zlé. Tvoril ale veľmi málo peny, preto som ho používala radšej ako sprchový gél. Mala som ho z Glossyboxu a o jeho ďalšej kúpe neuvažujem.


Mliečny kúpeľ od Wellness&Beauty som si kupovala už veľmi dávno v Rossmanne. Nebola to lacná záležitosť, tak som si ho šetrila. Nádherne to voňalo, pokožku to rozmaznávalo, bola potom taká zamatová. Určite sa k tomu raz vrátim.



Sprchový gél od Original Source bol naozaj skvelý. Nádherne voňal a to je tá vôňa čisto prírodná. Pokožka po ňom neostávala vysušená, skôr naopak. Bola jemná, zamatová, hydratovaná. Neviem si tento sprchový vynachváliť a chystám sa ich kúpiť viac. Vyskúšať ich všetky.



Ďalším produktom od značky Naobay bol tento krém na tvár. Bol čisto prírodný, voňal ako Marťankovia. Najmä v zimnom období bol verným pomocníkom. Akonáhle sa objavila prvá suchá šupinka pri nose či na čele, hneď som natierala. A po tomto kréme boli šupinky ihneď preč.
Tento produkt som mala taktiež z Glossyboxu, teraz skúšam iný krém, ale k tomuto by som sa niekedy chcela vrátiť.



Tento púder od značky Manhattan si so mnou prežil veľa. Okrem toho, že to bolo moje už najmenej piate balenie, som ho ťahala so sebou po kabelkách, cestovných taškách... Pleť zmatnil, ale nechával taký prirodzený efekt. Teraz skúšam iné púdre, ale tento už mám kúpený do zásoby.

To je z prvej časti spotrebovaných produktov všetko, ale akurát mám už pár produktov na dne, takže myslím, že ďalšia časť bude onedlho.

Čo ste za poslednú dobu spotrebovali vy? Ja neviem prečo, ale dopotrebovať niečo z dekoratívnej kozmetiky trvá u mňa večnosť.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára