piatok 23. septembra 2016

Glossybox - Pretty Picknick Editon

Ahojte!
Hlásim sa po hrozne dlhej dobe. Dôvodom mojej neaktivity nebol len nedostatok voľného času, ale aj to, že mám ešte stále pokazený notebook a ktovie, či sa ešte vôbec bude dať opraviť. A pokiaľ nebudem mať svoj notebook bude pridávanie na blog dosť nepravidelné. 



A aj preto až dnes pridávam tento článok s júlovou edíciou Glossyboxu. Rozhodla som sa v tomto formáte článku urobiť taktiež nejaké zmeny, a to, že vám pri danom produkte vždy pridám popis, ktorý je v magazíne a hneď potom moje hodnotenie a názor na tento produkt. Bude to tak pre vás prehľadnejšie. 
V júli vyšiel box pod témou pretty picnick, pod ktorou som si nevedela predstaviť žiadne produkty, ale veľmi som sa naň tešila. 


Produkty v boxe ma dosť prekvapili. Také zloženie som určite nečakala... Ale poďme sa na to pozrieť trošku podrobnejšie. 

Spitzner
Sprchová pena Acai-Yuzu
Produkt ideálny na každodenné spchovanie. Vitalizujúca kombinácia sviežich ovocných a kyslo-sladkých tónov Yuzu ovocia. Jemná pena je dermatologicky testovaná. Je vegánska, neobsahuje parabény, silikóny, PEG a minerálne oleje. Balenie je odolné voči vytekaniu, ľahučké a šetrí miesto, a tým je perfektné do športovej alebo cestovnej tašky. 
Cena: 4,20 € za 150 ml, v boxe bolo plné balenie tohto produktu

Táto sprchovacia pena nádherne sviežo-ovocne-sladko vonia. Pena je veľmi hustá, jemná a hlavne veľmi príjemná. Vôňa na pokožke ešte chvíľku po sprchovaní drží, ale taktiež nie veľmi dlho. Na pokožke vonia jemne. Nevysušuje, čo je pre mňa veľmi podstatné.



Miss Sophie´s
Nail Wraps - Tropical Garden
Tieto nálepky na nechty sú dostupné vo všetkých prevedeniach a ľahko nahradia lak na nechty. Sú tenučké, ľahko aplikovateľné, samolepiace a vydržia na nechtoch dlho. 
Cena: 15,00 € za 20 fólií, v boxe vzorka 10 fólií

Tento produkt by som si sama nekúpila. Za prvé si to určite nebudem vedieť nalepiť  a za druhé sú mi laky milšie. Tieto nálepky som ešte nepoužila a asi ani nepoužijem a poputujú k niekomu, kto ich využije. 


Schwarzkopf
BC Bonacure 
Tieto BC oil miracle produkty ošetrujú a čistia vlasy a pokožku hlavy pomocou jedinečnej mikro-emulznej technológie. Oleje, ktoré obsahuje vnikajú do poškodených vlasov a vyhladzujú poškodené miesta. Dodávajú vlasom hydratáciu, hebkosť  a lesk. 
Cena: nebola uvedená, no obidva produkty sú 30 ml vzorky 

Z týchto produktov som nadšená. Majú nádhernú vôňu, ktorá sa drží vo vlasoch ešte dlho po ich umytí. Vlasy sú po nich hydratované a lesklé, veľmi hebké na dotyk. Ešte mám na jedno použitie a po tom, čo spotrebujem nejaké iné produkty na vlasy, tak si ich určite kúpim. 




Emité Make Up
Lip & Cheek Tint
Pre zmyselné pery a žiarivé líčka je potrebný len jeden produkt. Tento lip and cheek tint posilní prirodzenú farbu pier a líc pomocou pigmentov. Glycerin zároveň dodáva hydratáciu a ochraňuje pred vplyvmi prostredia. Tento multifunkčný pomocník je vhodný pre všetky odtiene pleti. Neobsahuje minerálne oleje, parabény, parfemáciu a nebol testovaný na zvieratách. 
Cena: 16,00 € za 6 ml, v boxe bolo plné balenie tohto produktu. 

Podobným dva v jednom produktom sa vyhýbam, pretože nikdy nefungujú tak, ako majú. Respektíve fungujú len na jedno použitie. A to je aj prípad tohto produktu. Na pery je úžasný. Drží dlhé hodiny, prežije pitie dokonca aj niečo malé na jedenie. Na perách zanecháva len jemnú farbu, veľmi prirodzenú. Čo sa týka použitia na líca, tak to je hrôza. Tvorí fľaky, ktoré na lícach držia, až kým ich neodlíčite, ale to naozaj nie je pozitívne. 


De Bruyere
After Sun Lotion
Toto telové mlieko po opaľovaní pokožku nezanecháva mastnú. Vďaka svojmu zloženiu bez parabénov a silikónov zanecháva pokožku jemnú a hebkú. Biele kvety tiaré (polynézka kvetina) fungujú ako prírodný dodávač hydratácie. Zloženie v kombinácií s príjemnou vôňou robia z tohto produktu zážitok. Kokosový olej intenzívne vyživuje a vitamín E upokojuje a regeneruje. 
Cena: 11,00 € za 50 ml, v boxe plné balenie tohto produktu

Čo sa týka telových mliek po opaľovaní, tak na toto ja zabúdam. A preto aj toto mlieko leží v šuplíku od júla až dodnes. Ani som ho neotvorila, tak uvidíme, či vydrží do budúceho leta...

Celkovo hodnotím box známkou 3. Nebol najhorší, no ani nič z čoho by som padla na zadok. Zo šampónu a masky som nadšená, rovnako ako z peny na sprchovanie. Zbytok bol ok, ale nič, čo by som si kúpila znovu. 
Čo hovoríte vy na tento box? Potešil by vás viac ako mňa? 

Mimochodom, ak by ste chceli vidieť aj trošku iný obsah boxu (ja mám nemecký Glossybox, Veronika rakúsky), tak pozrite tento článok na blogu u Veroniky... 



Malý náhľad do Veronikinho boxu, viac v jej článku :) 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára