pondelok 8. mája 2017

Nivea hair milk, rada na normálne vlasy

Ahojte!
Už dlhšiu dobu som hľadala dobrý šampón, ktorý by mi vyhovoval vo všetkých stránkach. Po dlhom hľadaní som v drogérií natrafila na šampón od značky Nivea. Vzala som k nemu rovno aj kondicionér a sprej z tejto rady. 



Rada sa nazýva hair milk, na výber je v troch variantách, podľa štruktúry vlasov - pre jemné, normálne alebo hrubé (nepoddajné) vlasy. Ja nemám vlasy príliš jemné, ale ani nepoddajné, preto som si vybrala radu na normálne vlasy. 

Táto rada obsahuje mliečne proteíny (vďaka tomu dostala názov hair milk) a eucerit (látka, ktorá umožňuje vznik stabilnej emulzie z vody a oleja). Vďaka mliečnym proteínom majú byť vlasy regenerované, pričom ich nemá zbytočne zaťažovať. Výsledkom používania majú byť lesklé, hebké, pružné a životom prekypujúce vlasy. 

Taká by bola téoria. Teraz poďme k praxi... Vizuálne sa mi tieto produkty páčia. Majú jednoduché modré balenie, pričom hneď na prvý pohľad viete, ku akej značke patria. Produkty nie sú príliš veľké, napriek tomu mi v kúpeľni pekne vynikli. 



Šampón má 250 ml a stojí 1,45 € (kupovala som ho v Dm). Má klasickú Nivea vôňu, no jemnejšiu ako krém. Farbu má ako mlieko a konzistenciu ako typický šampón. Pri umývaní vlasov šampón dobre pení, stačí ho malá porcia na umytie celej hlavy. Vlasy vôbec nevysušuje, naopak mám pocit, že sú moje vlasy dobre hydratované. 

Zloženie:
Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Sodium Chloride , Panthenol, Glycerin, Lanolin Alcohol (Eucerit®), Macadamia Integrifolia Seed Oil, Hydrolyzed Milk Protein, Octyldodecanol, Polyquaternium-10, Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Sodium Benzoate, Citric Acid, Styrene/Acrylates Copolymer, Limonene, Linalool, Citronellol, Benzyl Alcohol, Geraniol, Alpha-Isomethyl Ionone, Parfum.



Kondicionér má 200 ml a stojí taktiež 1,45 €. Vôňa je rovnaká ako pri šampóne. Konzistenciu ma hustejšiu, no mne veľmi vyhovuje. Taktiež ho stačí menšie množstvo, pretože sa ľahučko aplikuje. Po zmytí vlasov vidím hneď rozdiel. vlasy sa mi ľahko rozčesávajú, nie sú veľmi pomotané ako inokedy. 

Zloženie: 
Aqua, Stearyl Alcohol, Cetyl Alcohol, Dimethicone, Stearamidopropyl Dimethylamine, Panthenol, Glycerin, Lanolin Alcohol (Eucerit®), Macadamia Integrifolia Seed Oil, Hydrolyzed Milk Protein, Octyldodecanol, Silicone Quaternium-18, Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Coco-Betaine, Trideceth-6, Sodium Chloride, Trideceth-12, C12-15 Pareth-3, Cocamidopropyl Betaine, Lactic Acid, Citric Acid, Phenoxyethanol, Limonene, Linalool, Citronellol, Benzyl Alcohol, Geraniol, Alpha-Isomethyl Ionone, Butylphenyl Methylpropional, Parfum.



Kúra na vlasy v spreji Plus 7 má mať sedem funkcií - starostlivosť o vlasy, rozmotanie vlasov, hydratácia, ochrana pred teplom, objem, sila a lesk. Musím priznať, že toto už bolo veľa sľubov na to, aby som tomu uverila. Čo však naozaj robí je to, že keď nepoužijem kondicionér, tak sa mi po nastriekaní tohto spreja ľahko rozčesávajú vlasy. Hydratáciu vlasom taktiež dodáva, pretože ho používam aj počas dňa keď mám pocit, že sú moje končeky príliš suché. Po spreji sa mi vlasy aj pekne lesknú a vyzerajú zdravšie. Objem mojim vlasom určite nedodáva, ale z toho vôbec nie som sklamaná. Ako ochranu pred teplom som ho neskúšala, pretože som v poslednej dobe nepoužívala ani žehličku či kulmu, ba dokonca ani fén. 

Zloženie:
Aqua, Cyclomethicone, C15-19 Alkane, Glycerin, Ceteareth-20, Lanolin Alcohol (Eucerit®), Panthenol, Behentrimonium Chloride, Polyquaternium-16, Dimethicone, Dimethiconol, PEG/PPG-18/18 Dimethicone, Cetrimonium Chloride, Sodium Chloride, Dipropylene Glycol, Citric Acid, Sodium Benzoate, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin, Limonene, Citronellol, Benzyl Alcohol, Geraniol, Alpha-Isomethyl Ionone, Linalool, Citral, Parfum


Táto rada ma zaujala na prvý pohľad. Používam ju veľmi rada a zbožňujem tú vôňu na vlasoch. Dokonca aj môjmu priateľovi sa tieto produkty zapáčili. Čo sa týka účinkov, tak som si všimla, že po dvoch týždňoch používania boli moje vlasy lesklejšie, hebkejšie a celkovo vyzerali zdravšie. Vlasy mi nemastneli rýchlejšie ako s inými šampónmi. Produkty rady hair milk mi vlasy vôbec nevysušujú, naopak sú badateľne hydratovanejšie. 

Túto radu produktov od značky Nivea vám môžem odporúčať. Neviem ako je dostupná na Slovensku, ale v Nemecku si ju kupujem v Dm. Podľa mňa nie je drahá a za vyskúšanie určite stojí.

Čo hovoríte vy na tieto produkty? Skúšali ste už?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára