štvrtok 25. januára 2018

Glossybox Cold Days, Warm Hearts Edition

Ahojte!
Pred pár dňami mi prišiel januárový Glossybox a vtedy mi napadlo, že som ešte nenapísala článok o tom decembrovom. A tak píšem... 

Decembrový Glossybox prišiel s témou Cold days, warm hearts. Pod touto témou som si nevedela predstaviť žiadne produkty, a tak som bola veľmi zvedavá. 


Krabička bola v decembri krásna, s pekným zimným motívom, ktorý pripomínal nejaký štrikovaný sveter so vzorom. Dokonca vo vnútri nebola klasická stužka, ale pletená šnúrka a nálepka v tvare srdiečka, ktoré doplňovali dizajn boxu.


Glossy Magazin mal k boxu a téme hodiacu sa obálku. Dočítať sa v ňom dalo o novinkách na kozmetickom trhu, nejaké tipy, postup na líčenie a čo nesmie chýbať - popisy produktov. A práve tie si môžete práve teraz prečítať. Spolu s tým, čo si o tom myslím.


Doucce
Freematic Blush (dubai coast)
Táto lícenka vykúzli zamatovo hladké líčka v jemnom prirodzenom odtieni. Vďaka svojej jemnej textúre sa nechá ľahko a bez námahy naniesť. Počas dňa sa nestráca ani nerozmazáva, pretože neobsahuje žiadne oleje.
Cena: 11,75 € za 3,4 g

Táto lícenka ma veľmi potešila. V predchádzajúcom boxe bola už jedna od tejto značky spolu s obalom, do ktorého pasujú dva produkty (článok si môžete pozrieť TU). Dúfala som v nejaký rozjasňovač, ale ďalší odtieň lícenky ma taktiež veľmi potešil. Navyše má odtieň, ktorý rada nosím a viem, že túto lícenku určite využijem.



NutraSkin
Concealer Trio
S týmto triom korektorov trafíš určite svoj tón pleti. Namiešaj si perfektnú farby z týchto troch odtieňov. Takto je ľahké nájsť si odtieň na každé ročné obdobie, na zakrytie nedokonalostí alebo na konturovanie.
Cena: 17,96 € za 3 x 3 ml

Korektory sa hodia vždy. A keď sú to hneď tri, tak potešia rovno trikrát. Jeden odtieň je naozaj priveľmi tmavý, ale dá sa využiť na konturovanie, čo určite vyskúšam. Najsvetlejší odtieň ja skvelý pod oči a na nedokonalosti. Stredný odtieň môžem primiešať do tmavšieho alebo svetlého. Okrem toho sú tieto veľkosti skvelé na cestovanie.


Avon Mark
Glossy Tube Lip Gloss
Nechaj svoje pery lesknúť sa! Tento lesk na pery je s vysokým leskom, pery hydratuje, obsahuje antioxidačný vitamín E a vyživujúce bambucké maslo. Lesk je v praktickej tube, ktorá sa hodí do každej kabelky a môže ťa sprevádzať počas celého roka.
Cena: 7,00 € za 15 ml

Lesky na pery veľmi neobľubujem, používam radšej rúže alebo tekuté rúže. Tento vyskúšam, aj keď odtieň naozaj nie je nič pre mňa, no plánujem článok s recenziou viacerých Avon produktov a tento lesk sa mi do nej taktiež hodí. Potom zrejme poputuje ďalej, ale ktovie, možno prekvapí a ostane u mňa. 


Remitan
Body Lotion
Zimný čas a suchá pokožka - duo, ktoré každý dobre pozná. Toto telové mlieko bolo vytvorené špeciálne pre suchú pokožku, dodáva hydratáciu pomocou aktívnej zložky ectoin a prírodných zložiek, ktoré udržujú vlhkosť a hlavne v studenom ročnom období. 
Cena: 24,80 € za 200 ml

Taktiež trpím v zime na suchú pokožku. Preto krémy v zime používam častejšie, aj keď som na krémovanie celého tela celkom lenivá. Momentálne sa mi však nazbieralo telových krémov celkom dosť, a tak neviem, kedy tento vyskúšam.



Catrice 
The Ultimate Chrome Eyeshadow Palette
Táto paletka obsahuje 9 dobre zvolených a ku sebe pasujúcich odtieňov. Tieto rozjasňujúce očné tiene sú dlho držiace a vysoko pigmentované. Majú metalický až holografický efekt.
Cena: 4,99 € za 10 g

Paletka je veľmi pekná a plná rozjasňujúcich odtieňov, ktoré rada vyskúšam. No vždy ma trošku sklame, keď nájdem v boxe nejaký produkt z drogérie. Nie preto, že by som si myslela, že je zlý. Ale preto, že tieto produkty sú ľahko dostupné a keby som po nich túžila, môžem si ich kedykoľvek kúpiť. Na druhej strane som aj rada, pretože od Catrice som už dlho nič neskúšala, takže sa na testovanie tejto paletky teším.


Navyše pridali do boxu krémový sprchový gél od značky tetesept. Je s vôňou mandľového mlieka a slivky, ja som ho ešte neskúšala, ale určite ho čoskoro použijem. 


Moje hodnotenie tohto boxu
Tento box by som hodnotila známkou 1-. Produkty ma potešili, veľmi sa mi páčilo, že v tomto boxe bolo toľko dekoratívnej kozmetiky, to sa často nestáva. Lícenka a korektory boli pre mňa veľkým prekvapením. Krémov mám však slušnú zásobu, takže poteší, ale keď viem, ako dlho bude ležať v šuplíku, je mi ho ľúto. Lesk na pery vyskúšam, ale ako som už písala, nie som veľký fanúšik leskov, preferujem skôr rúže. Paletku od Catrice taktiež vyskúšam, ale myslím, že potom poputuje ďalej. Paletiek mám veľa a určite sa z nej niekto poteší viac než ja.

Ak by vás zaujímalo, čo bolo v rakúskom Glossyboxe pozrite si článok Glossybox za december 2017. Uvidíte v ňom nielen produkty, ale dozviete sa, ako je s boxom spokojná Veronika. A keď už budete na jej blogu, pozdravujte ju odo mňa :).

Čo hovoríte vy na tento box? Ktorý produkt sa vám najviac páči?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára