streda 26. mája 2021

Májové beauty boxy - Glossybox, Lookfantastic, Goodiebox, My little box


Ahojte!

Konečne dorazili všetky boxíky! Každý mesiac sa na ne veľmi teším a rada sa o moje nadšenie podelím. Tento mesiac všetky vyzerajú letne a to prezentujú aj produkty v nich. 


GLOSSYBOX

Glossybox má tento mesiac špeciálny dizajn, ktorý sa dokonale hodí k téme Let the sun shine. Téma je na máj dobre zvolená. V boxe som našla 6 produktov a či sa k téme hodili, posúďte samy. 


Prvým produktom je Definer liner od Ciaté London. Je to očná linka v podobe vysúvacej ceruzky. Má krásny zlatý odtieň, aký ešte v zbierke nemám. Túto linku mám len chvíľku, no veľmi som si ju obľúbila. Akonáhle trošku zaschne, už ju len tak niečo nedostane dole. Ja som nadšená!

Rapid recovery after sun gel od značky MineTan je gél, ktorý sa používa po opaľovaní. Značku nepoznám, no podobné produkty doma mám a používam ich rada. Určite aj tento využijem, keď domíňam ten, čo mám práve otvorený.

Hair protection elixir od značky Mélusine Paris je elixír na vlasy, ktorý ich ochraňuje pred škodlivým slnečným žiarením. Vyskúšam ho, no podobné produkty nepoužívam a určite si ho po spotrebovaní nekúpim znovu.

Lemon shower gel od značky Kueshi je sprchový gél, ktorý obsahuje extrakt z harmančeka. Vonia veľmi pekne po sladkom citróne, ale sviežo. Skvelý bude na leto. 

Lip protection spf30 od značky Ultrasun je balzam na pery s ochranou proti slnečnému žiareniu. Už jeden doma mám, nepoužitý, takže tento niekomu darujem. 

A posledným produktom sú náplate od značky Compeed. Tie sa zídu vždy. Či už pre mňa alebo pre manžela, ale hlavne do práce, keď mám nové pracovné topánky.   

Glossybox ma potešil, no boli už aj lepšie. Na leto sa však produkty hodia, preto mu nemám čo vytknúť. Z dekoratívky sa tu objavila aspoň linka, čo ma potešilo. 

LOOKFANTASTIC

Lookfantastic box je v svetlo-modrej krabičke, ktorej som sa taktiež potešila, pretože hosťovskú izbu ladím do tejto farby. Témou boxu je The countdown to summer is on, čo sa taktiež k máju veľmi hodí a ja som bola veľmi zvedavá na produkty, ktoré sa v boxe ukrývali. Tento mesiac ich bolo taktiež 6.

Prvým produktom je Hydramemory cream gel od značky Comfort zone. Značku vôbec nepoznám, ešte som o nej ani len nepočula, preto tento krém rada vyskúšam. Je s kyselinou hyalurónovou a obsahuje 92% prírodných zložiek. 

Peeling mask od značky Ecooking je pleťová maske s pílingovým efektom. Viem, že veľa žien v mojom okolí, ktoré odoberajú rovnaké boxy ako ja, si túto značku zamilovali, no mňa si vôbec nezískala. Túto masku som už taktiež mala a nič úžasné pre moju pleť neurobila, preto ju podarujem niekomu, kto sa z nej bude tešiť viac. 

Kiwi eye serum od značky Dr Botanicals ma naopak potešilo oveľa viac. Značku Dr Botanicals poznám a niektoré produkty som si veľmi obľúbila. Toto očné sérum rada vyskúšam, pretože som očné sérum ešte nikdy nemala. Som zvedavá. 

Lip balm - watermelon od značky Burt´s bees je balzam na pery s vôňou vodného melónu. Balzamy tejto značky som kedysi používala neustále, no potom som našla iné, čo pery hydratovali viac. Na leto mi však stačí aj tento a určite ho využijem. 

Silicone exfoliating pad od značky The vintage cosmetics company je malá silikónová pomôcka na pílingovanie pleti. Ako presne to má fungovať si neviem predstaviť, no určite ju vyskúšam. 

Stress check kind hand cream od Thisworks je krém na ruky, ktorý má ruky poriadne hydratovať po častom umývaní a dezinfikovaní. S produktmi od tejto značky som do teraz bola veľmi spokojná, preto verím, že budem aj s týmto krémom. 

Lookfantastic box bol tento mesiac celkom okej. Chýbala mi dekoratívka a celkovo mi prišiel trošku nudný. Okrem toho mal byť v boxe očný krém od značky Espa, ktorý vraj bude v ďalšom. Tak dúfam, že ten ďalší box bude lepší. 


GOODIEBOX

Goodiebox je tento mesiac so žltým šuplíčkom, čo vo mne taktiež vzbúdza pocity leta. Témou tohto boxu je first hint of summer, k čomu nemám čo dodať. V boxe bolo 5 produktov a navyše malé balenie cukríkov bez cukru od značky True mints, ktoré sú naozaj veľmi chutné. 

Prvým produktom z tohto boxíku je Instant foot peeling od značky Foot lab co. Jedná sa o píling na nohy, ktorý sa mi momentálne veľmi zíde. Moje chodidlá ešte nie sú pripravené na sandálky a je najvyšší čas. 

Mind pumice stone od značky Moshi moshi mind je ďalším produktom, z ktorého sa veľmi teším. Jedná sa o lávový kameň na päty, ktorý taktiež súrne potrebujem. 

AHA glow mask od značky Balance me dobre poznám. Túto masku som už mala v Lookfantastic boxe a jednu som dostala od kamarátky. Je to dobrá maska, ktorá pleť rozjasní a vyhladí. Keď domíňam tie, čo mám, využijem aj túto. 

Hand scrub elderflower & raspberry od značky Human+Kind je píling na ruky, ktorý veľmi pekne vonia. Píling na ruky som už dlho doma nemala a nie je to ani produkt, ktorý by som využívala každý deň. Ale pri tomto dezinfikovaní rúk sa mi vytvorili na rukách suché miesta a šupinky, s ktorými by mi píling mohol pomôcť. Postavím ho rovno na umývadlo. 

Posledným produktom tohto boxu je Hemp prodigious eyelash serum od značky Mélusine Paris. Táto značka sa v boxoch začína objavovať častejšie a má dobré produkty. Sérum na riasy rada vyskúšam, ja mám však riasy prirodzene dlhé, takže zázraky nečakám. 

Tento box sa mi veľmi páčil, je to akoby príprava na leto, čo je presne to, čo od májového boxu očakávam. Jediné, čo mi chýbalo je aspoň jeden produkt z dekoratívky, napríklad jemný lesk alebo šťavnatá lícenka. 

MY LITTLE BOX 

My little box prišiel tento mesiac s krásnym dizajnom. Box mi ihneď padol do oka, a o to zvedavejšia som bola, čo sa v ňom ukrýva. Vedela som len to, že tento mesiac je My little box v spolupráci so značkou Rituals, ktorú mám veľmi rada. 

V boxe boli tri produkty od značky Rituals, všetky sú z rady Ritual of jing. Prvým z nich je Calming foaming shower gel. Sprchové peny tejto značky zbožňujem a táto vonia veľmi príjemne a veľmi výstižné je, že rada Ritual of jing je určená na relax a na to ju presne využijem po dlhom pracovnom dni. Soothing body cream je na to tiež ako stvorený. Vonia presne tak isto príjemne ako pena. A posledným kozmetickým produktom tohto boxu je Deep sleep pillow mist, ktorý taktiež budem rada používať, akurát nie na vankúš. Ja takéto spreje na vankúš striekam vždy len na záclonu a vonia to po celej spálni. Tento sprej už vonia trošičku inak ako predošlé dva produkty, vonia viac po levanduli, čo ja až tak nemusím. Avšak nie až natoľko násilne, takže ho určite miniem. 

My little box sa nezameriava len na kozmetiku, ale aj na kadejaké doplnky, pomôcky, či malé dekorácie. Tento mesiac som v ňom objavila kefku na telo, ktorú rada vyskúšam a už som ju dala do kúpeľni. Ďalším prekvapením bol malý keramický krúžok s obrázkom levanduli. Je určený na ten pillow mist, pokiaľ si ho taktiež nechcete striekať na vankúš. Takto sa dá tiež prevoňať celá miestnosť. A nakoniec som v boxe objavila dve sponky do vlasov v zlatej farbe. Určite si nájdem nejaký účes, pri ktorom ich využijem, ale takéto sponky používam aj keď sa líčim, takže využitie určite budú mať. 

Tento box sa mi veľmi páčil, aj keď ani v tomto nebola žiadna dekoratívka. Rituals patrí k mojim najobľúbenejším značkám, preto som sa veľmi potešila. Aj tie doplnky ma potešili a využijem ich. 


Keď to celé zhrniem... Tak tento mesiac bol veľmi zameraný na prípravu na leto, čo je fajn. No chýbala mi dekoratívna kozmetika, pretože v 4 boxoch bola jediná jedna linka na oči. Viem, že na ďalší mesiac to môže byť zase naopak, ale ja sa proste z dekoratívky teším viac. Je to zrejme  preto, že svoju pleťovú rutinu som si už našla. A hlavne som našla niekoľko značiek, ktoré mi s pleťou robia doslova zázraky a zatiaľ to meniť nechcem. Rada skúšam nové krémy, ale som opatrná. 

Cenu najlepšieho boxu za mesiac mám za mňa získavajú Goodiebox a My little box. Neviem sa rozhodnúť, ktorý bol lepší. Čo hovoríte vy na tieto boxy? Ktorý by sa vám páčil najviac?


1 komentár:

  1. Poslední dva boxíky jsou opravdu super. Ten od LF se mi jeví jako nic moc a GB jako průměr.

    OdpovedaťOdstrániť