streda 30. júna 2021

N.A.E. - prírodná kozmetika, denný a nočný krém

 Ahojte!

Dnes tu pre vás mám recenziu na dva krémy, ktoré som objavila náhodou. O značke N.A.E. som taktiež nikdy nepočula, preto som bola veľmi zvedavá, aké krémy budú. 

N.A.E. (Nature Antica Erboristeria) je certifikovaná prírodná a vegánska značky kozmetiky, ktorá je založená na tradícií talianskeho bylinkárstva. V ponuke majú veľa produktov na telo a vlasy. 

Mne sa do rúk dostali dva krémy na tvár, a to z rady energia. Obidva krémy majú 50 ml, obsahujú 98 % prírodných zložiek. Okrem toho ma zaujalo aj to, že ich tuba je vyrobená z cukrovej trstiny (nie výlučne len z trstiny, ale základom je práve cukrová trstina). Ceny krémov sú viac ako prijateľné, nájdete ich eshope Notino, stoja okolo 9 €.

Prvým z krémov je denný hydratačný krém, ktorý má pleť hydratovať a dodáva pleti energiu. Obsahuje bio olej z hroznových jadier a bio slnečnicový olej. 

Tento denný krém je bielej farby a celkom tekutej konzistencie, vďaka čomu sa rýchlo vsiakne do pokožky. Má veľmi jemnú peknú vôňu, ktorú na pleti nie je veľmi cítiť. Hydratuje dobre, no ak máte suchú pleť ako ja, nebude to stačiť. V kombinácií s dobrým hydratačným sérom však funguje dobre. Pre mňa je aj veľmi dôležité ako sa krém správa pod make-upom. A tento s ním nemal ani najmenší problém. Počas dňa vyzeral make-up dobre ako s inými oveľa drahšími krémami. Nevytvorili sa mi ani žiadne suché šupinky, preto som s krémom veľmi spokojná. 

Druhým krémom je nočný výživný krém, ktorý má pleť hĺbkovo vyživovať, regenerovať a dodávať jej siežosť. Obsahuje levanduľový extrakt a bio slnečnicový olej. 

Nočný krém je taktiež bielej farby, no konzistenciou je o trošičku hustejší ako denný. Napriek tomu sa do pokožky rýchlo vsiakne, čo je pre mňa veľká pomoc, keď prídem domov v noci po celodennej šichte. Na suchú pleť by to opäť chcelo o niečo viac, no večer používam aj pleťový olejček a v kombinácií s ním mi to vystačuje. Má taktiež veľmi príjemnú vôňu, ktorú je cítiť len chvíľočku. Na kréme oceňujem ten hebký pocit na pleti, ktorý po ňom ráno mávam. Aj tento krém môžem odporúčať. 

Musím priznať, že prírodnú kozmetiku veľmi nevyhľadávam. No viem, že niektoré z vás používajú výlučne prírodnú kozmetiku, preto sa ju snažím občas vyskúšať. S týmito krémami som spokojná, milo ma prekvapili a rada vyskúšam aj iné produkty tejto značky. 

Skúšali ste už niečo od značky N.A.E.? Ak áno, určite mi napíšte aký kontrétny prudukt a ako ste boli spokojné. 

Mimochodom, leto máme v plnom prúde a ja opäť zháňam opaľovací krém na tvár, ktorý sa dobre znesie s make-upom a nezanecháva biely film. Bolo by od vás veľmi milé ak by ste mi nejaký poradili, najlepšie taký, ktorý môžem objednať z eshopu Notino. Teraz som spotrebovala Lancaster - sun beauty silky cream a bola som s ním veľmi spokojná, takže niečo s podobnou konzistenciou by bolo fajn. 


1 komentár:

  1. Túto značku vôbec nepoznám, no krémy vyzerajú dobre a vôbec nie sú drahé. Za vyskúšanie to zrejme stojí, preotže ja nemám až tak suchú pleť.

    OdpovedaťOdstrániť