pondelok 27. januára 2014

Nail art

Paper print nail art

Toto je úplne prvý nail art na mojich prírodných nechtoch, ktorý sem pridávam. Tento nail art som vytvorila pomocou týchto produktov. Všetky okrem bieleho laku som stručne popísala TU.


V prvom rade musíme nechty nalakovať svetlým lakom, najlepšie nejakým béžovým alebo bielym. 




Ja som ešte použila na ten biely top coat od Sally Hansen, aby rýchlejšie vyschli tie predchádzajúce vrstvy.




Ešte kým so čakala, našla som si vzor, ktorý som chcela na nechty otlačiť.


Potom som potrela vybraný motív produktom od essence, ktorý je na takýto nail art určený. 


Tento kúsok papiera som potom pritlačila na necht a naň zase pritlačila vatový tampón. Pri tom sa ale musí dávať pozor, aby sa s papierikom nepohlo.


 Po tom, čo dáme tampónik preč, počkáme kým papierik na nechte ešte trošku obschne. Následne ho opatrne dáme dolu.




 A toto už je výsledný efekt. Mne osobne sa to veľmi páči, ale chcela by som to vyskúšať a s písmenkami.






Mne sa takýto nail art veľmi páči, ale je s tým veľa veľa práce... Nabudúce nás už ale čaká valentínsky nail art :)




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára