sobota 26. júla 2014

Júnový Glossybox

Glossybox jún

Stars & Stripes Edition

Ahojte! Ako som už avizovala na FB stránke, tak sa vraciam! Opäť začínam písať a veľmi sa z toho teším. 

Dnes začnem teda Glossyboxom, ktorý mi prišiel už 20. júna, takže už vyše mesiaca mi leží doma. Tentokrát to bola americká edícia boxu s názvom Stars & Strips.

Škatuľka tentokrát podľa témy aj vyzerala a musím povedať, že sa mi veľmi páči a premýšľam, kam si ju vystavím :).



Highlight produktom tohto boxu bola maskara They´re real! od kultovej značky Benefit
Má samozrejme dodať objem a predĺžiť. Nemá sa rozmazávať a píšu o nej, že nevysušuje riasy. Špeciálna kefka má umožniť precíznu a ľahkú aplikáciu.

Cena za produkt v plnej veľkosti (8,5 g) stojí 24,50 €. Riasenka v boxe má 3 g.



Ďalším produktom je Mineral Lipstick od značky Bellapierre Cosmetics ltd
O rúži sa píše, že luxusný, príjemne voňajúci rúž s minerálnymi pigmentami, prírodným voskom, vitamínmi C a E dokonale pery zjemňuje a hydratuje, ale dodáva aj dlhotrvajúci efekt. 

Tento rúž stojí 19,99 € za 3,5 g. 




Ako ďalší som v boxe našla primer pod očné tiene od značky Nicka K New York
Krémová a bezolejová forma primeru zaručuje ideálnu bázu pod očné tiene. Pritom budú intenzita a dĺžka výdrže maximálne predĺžená. 

Za tento produkt zaplatíte 9,95 € za 7,9 g.



V boxe som tiež objavila očné tiene v ceruzke s názvom Champagne Eye Shadow Pencil od značky Sumita Beauty.
Tieto očné tiene v ceruzke zo slnečnej Kalifornie dodávajú krásny odtieň a elegantný finish. Stará sa ale o to, aby sa farba nerozmazala a zaručuje dlhú výdrž. 

Tento produkt stojí 13,20 € za 2,4 g.




Posledným produktom, ktorý sa v boxe nachádzal je lak na nechty Color Craze od L.A. Colors
O produkte sa píše, že má rýchlo schnúť a dlho držať na nechtoch bez akéhokoľvek porušenia, či odlúpenia. 

13 ml stojí 3,95 €.



Moje hodnotenie tohto boxu: Produkty som mala možnosť už trošku otestovať. Riasenka je naozaj skvelá, ale myslím, že bude ešte trošku lepšia, keď ešte trošku vyschne. Neviem, či ja som taká neschopná, ale veľmi ťažko sa mi pracuje s mokrými riasenkami. Máte to tiež tak? Alebo je to mnou?

Rúž je naozaj krásnej červeno-oranžovej farby. Myslím si, že práve teraz v lete to bude jeden úžasný odtieň. Na večer s nejakými ľahkými šatočkami... :)

Báza pod očné tiene sa tiež vždy hodí a táto naozaj veľmi predlžuje výdrž očných tieňov. Som s ňou naozaj veľmi spokojná, ale viem, že za tú cenu by som si ju sama určite nekúpila. Okrem toho mi značka bola úplne neznáma, preto som rada, že som mala možnosť tento produkt vyskúšať.

Očný tieň v ceruzke je podľa mňa veľmi fajn na cestovanie. Je v úžasnom odtieni, ktorý sa dá použiť na celé očné viečko a vyzerá naozaj skvele. Veľmi sa mi páči a nosím ho naozaj rada. Čo sa týka výdrže, tak tieň naozaj dlho vydrží, vlastne až kým ho neodstránite odličovačom. 

K laku na nechty môžem napísať len toľko, že takúto farbu laku ešte naozaj nemám. Nechty si už dlhšiu dobu nelakujem, nakoľko to v práci nemám povolené, preto nemôžem napísať nič o jeho výdrží alebo schnutí. 

Celkovo box hodnotím na výbornú. Pestro namiešaný, samá dekoratívka, čo ma veľmi potešilo a naozaj produkty, z ktorých ma ani jeden nesklamal.

Ako sa pozdáva box vám? Dali by ste zaň 15 €? (Ja ako stály odberateľ boxu platím 12,50 €)


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára