nedeľa 27. júla 2014

Spomienkový tag

Spomienkový tag

Dlhú dobu som nerobila tag, na tento ma označila Veronika z blogu nikkienka.blogspot.sk.
Ale poďme rovno na to...

V ktorom roku si sa narodila?
Narodila som sa v roku 1991, presne 11. decembra, som v znamení strelca.

Ja vo vankúšiku
Máš nejaké fotky z detstva?
Samozrejme, mám ich kopec. Nejaké som aj s popisom pridala do článku, viac ich žiaľ nemám, pretože sú všetky u rodičov na Slovensku.

Ja v kočíku
Na ktorých TV programoch si vyrastala?
Viem, že som sledovala Kakao, tam boli aj rôzne kreslené rozprávky, tiež Ela Hop. Milovala som večerníček, Krok za krokom a veľa veľa ďalších.

Už od malička som milovala čokoládu
Čím si chcela byť, keď vyrastieš? Ešte stále tým chceš byť?
To je celkom vtipné, pretože ja som vždy chcela byť niečím iným. Ako veľmi malá som chcela byť smetiar (ľavý naskakovač) :D, na základnej škole som si hrozne priala byť právničkou. Bolo toho veľa, ale na tieto dve veci si naozaj jasne spomínam. 
Teraz pracujem v gastronómií a moja práca je niekedy náročná (pretože práca s ľuďmi niekedy ide ľuďom na nervy a je to to najhoršie, čo môže byť), ale baví ma a chcela by som v gastronómií ostať. Ale mojim snom je mať niečo vlastné, či už maličkú reštauráciu alebo hotelík.

Od malička som sa aj pripravovala na prácu v gastronómií

Ukáž video keď si bola mladšia
To žiaľ nieje možné. Všetky sú na VHS-kách a aj tie sú na Slovensku.

Asi preteky s bratrancom
Aké boli tvoje obľúbené hračky na hranie?
Zrejme bábiky a barbie. Ale s bratom sme mali aj smetiarske auto a často sme sa oň hádali. Mojou najobľúbenejšou hračkou bol ale ružovo-biely psík, ktorému som dala meno Belo (poznáte macka Pusíka, tak podľa toho modrého psíka som mu dala meno :D). Ale rada som sa hrávala vonku, často sme hrávali vybíjanú alebo prehadzovanú alebo aj futbal. Veľkú časť detstva som trávila vonku. 

Ja s Belom

Aký najtrápnejší zážitok si pamätáš?
Momentálne si na nič neviem spomenúť. Asi sa mi ani nič také trápne nestalo. Ako dieťa som neriešila, či je niečo trápne alebo nie. Všetko pre mňa bola sranda :D

No, mňa táto hra asi veľmi nebavila :D
Prečítaj niečo, čo si písala v škôlke.
 Také niečo nemám, možno rodičia majú, ale neviem o tom.
 
Tri pesničky, ktoré si milovala
Tak ja si spomínam len na jednu, a to mc Eric a Barbara s pesničkou Sen,  ako malá som ju vedela naspamäť, všade som ju spievala...

Ťažko povedať, či som si spievala alebo som chcela niekoho zbiť :D

Aký najsmiešnejší oblek si mala, keď si bola malá?
Nenosila som smiešne veci, ale napríklad tieto šatočky (ktoré som predtým milovala) by som si dnes na seba za nič na svete nedala.

Nejaká zábavná príhoda, ktorá sa ti stala, keď si bola malá?
Ako deti sme dosť vystrájali, bolo veľa zábavných príhod. Raz som stratila malého brata v kukurici, vtedy mi to smiešne nebolo, no teraz na to s úsmevom spomínam. Ako malí sme sa radi kotúľali z kopca, to muselo tiež vtipne vyzerať. Alebo som sa na sánkach spustila dole kopcom veľmi rýchlo a ani som nebrzdila, tak som narazila do garáže. Rada som sa hrávala v mlákach. Bolo toho veľa :D

V mláke, s bratrancom... Ja som tá vpravo...
Sú nejaké veci, ktoré máš už od detstva?
Ako som spomínala toho plyšového psíka Bela, tak toho ešte stále mám a stále ho milujem. Z detstva mám ešte veľa veľa plyšových hračiek, ale asi nič iné sa mi neuchovalo.

Ja na posteli mojich rodičov
Niečo divné, čo si robila ako dieťa?
To tu radšej ani nejdem písať, lebo sa hanbím. Ja som si proste len tak vysniakala sople do rukáva, špárala som sa v  nose, obhrýzala som si nechty, ale keby len na rukách, ale aj na nohách.  Proste hanba... Ale no čo, bola som dieťa, to už teraz nezmením.

A ešte som vozila mačiatka na motorke... :D
Najstrašidelnejšia vec, ktorá sa ti stala?
V detstve mi stačila búrka alebo keď som videla nejaký tieň na to, aby som sa pokakala od strachu... Nie doslovne :D
Aký bol svet pred tým a aký je dnes?
Predtým boli všetky decká z ulice vonku spolu, vždy sme vedeli, kde koho nájdeme aj bez mobilov a dlhého dohadovania sa. Trávili sme čas spolu a veľmi sa teším, že som svoje detstvo strávila takto a nie sedením za PC. 

Kúpanie
Oddych
Kúpanie 2


S bratom sme si postavili pevnosť


Ja ako modelka, som tá v strede...

Dúfam, že sa vám tento tag páčil...

Rozhodla som sa označiť bloggerky

Lucku z blogu bytzenoujeuzasne.blogspot.sk
Becky z blogu everythingaboutmyworld58.blogspot.sk
Niku z blogu sweetlollipopqueen.blogspot.sk


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára