štvrtok 23. apríla 2015

Glossybox - I believe in Spring Edition

Ahojte! 
Včera mi opäť prišiel dlho očakávaný Glossybox. Tentokrát mi ale prišli dva, pretože som nechtiac objednala dva. V tých dvoch boxoch boli dva rovnaké produkty a tri odlišné. A všetky vám teraz ukážem...


Aprílový Glossybox je s názvom I believe in Spring Edition. Myslím, že produkty v týchto dvoch boxoch boli naozaj skvelo namiešané a veľmi vhodné na jar. Ešte som ich neskúšala, takže vám neviem o nich veľa napísať.

Tak sa už  poďme pozrieť na prvý box...



Color Club
Blush Crush
Pastelový lak na nechty od Color Club je na jar ako stvorený. Vďaka plochému štetcu sa s lakom ľahko pracuje. 
Cena: 7,90 € / 15 ml






Make up Store
Lipstick
 Rúž v žiarivo červeno-ružovej farbe oživí každý jarný look. O pery sa stará pomocou avokádového a jojobového oleja, včelieho vosku a bambuckého masla. 
Cena: 17,00 € / 4 g


Eau Thermale Avéne
Jemný sprchový gél
Tak svieži ako jar, tak ošetrujúci ako telový olej, tak krémový ako pleťové mlieko. Neobsahuje žiadne parabény ani farbivá. Tento sprchový gél sa objaví v predajniach až v júli, preto práve držíš exkluzívny produkt.
Cena: 7,50 € / 200 ml


 Toni&Guy
Prep Heat Protection Mist
Tento sprej ochraňuje vlasy pred lámaním, poškodením, ale hlavne teplotou fénu, žehličky a kulmy. 
Cena: 12,99 € / 150 ml




Naked Lips
Superfruit
Ovocné komponenty, včelí vosk, kokosový olej, vitamín E, ktoré sa ukrývajú v tomto balzame sú organické a tento balzam získal aj eko certifikát. Dodáva bohatú starostlivosť a ochranu na prírodnej báze. 
Cena: 5,00 € / 4,25 g

To boli produkty z prvého boxu, v druhom boxe bol rovnaký balzam na pery a lak. 
A tieto produkty boli odlišné...



bareMinerals
očný tieň
Luxusný očný tieň, ktorý je na báze vysokokvalitných minerálov. Intenzita farby týchto očných tieňov je naozaj skvelá. Vďaka svojej zamatovo-jemnej konzistencii sa nechá tento sypký očný tieň jednoducho aplikovať a perfektne vytieňovať. Všetky očné tiene od bareMinerals sú testované očnými lekármi a vďaka svojim čistým zložkám sú vhodné aj pre alergikov. 
Cena: 17,00 € / 0,57 g


Dr. Severin
Bio Aftershave-balm for Women
Po odstránení chĺpkov voskom, epilovaní, holení... Stará sa o to, aby po odstránení chĺpkov neostali žiadne pupienky alebo začervenania. 
Cena: 39,99 € / 200 ml


Schoenenberger Naturkosmetik
Ošetrujúci šampón Plus
Šampóny od tejto značky obsahujú bio rastlinné šťavy. V kombinácií s účinnými látkami, ktoré sú špeciálne pre potreby vlasov zladené, vzniká pôsobenie, ktoré sa stará o zdravú pokožku hlavy a pekné vlasy. Šampón získal BDIH certifikát. Je bez zvieracích extraktov, silikónov, parabénov. 
Moje hodnotenie boxov:
Téma týchto boxov bola skvelá a myslím, že téma bola aj dodržaná. Zo všetkých produktov som nadšená, ani jeden ma nesklamal. Čo sa týka produktov, ktoré boli po dvakrát, tak jeden si nechám a druhý poputuje do pripravovanej giveaway. Môžete sa tešiť...
Lak na nechty je v krásnej farbe, ktorú na jar, ale aj v lete určite využijem. Laky tejto značky mám rada, rýchlo schnú a dlho mi vydržia. S ich štetcom sa naozaj pracuje veľmi jednoducho.
Rúž ma veľmi potešil, hlavne preto, že podobnú farbu ešte nemám. Balenie je dosť ťažké a vyzerá poriadne luxusne. 
Sprchových gélov nikdy nie je dosť, takže som sa samozrejme potešila, o to viac, že ešte nie je v predaji. Okrem toho túto značku mám veľmi rada, ich pleťová voda a micelárka sú mojimi miláčikmi. 
Ochranu pred teplom v spreji som ešte nikdy nemala a je asi na čase, aby som niečo také začala používať. 
Balzam na pery ma veľmi zaujal, už som aj skúšala a je skvelý. Asi nový parťák na cesty.
Práškový očný tieň má nádherný odtieň. Pigmentácia je tiež úžasná. Som z neho taká nadšená!
Balzam po holení som tiež ešte nikdy nepoužívala, pupienky sa mi nezvyknú robiť, no začervenia áno, tak uvidíme ako si s nimi poradí.
Šampóniky nádherne voňajú. Jeden som dnes použila, tvoril bohatú penu a vlasy sa po ňom leskli a dali sa ľahko rozčesať. 

Čo na tieto boxy hovoríte vy? Páčili by sa vám alebo skôr nie?


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára