nedeľa 26. apríla 2015

Yves Saint Laurent - Le Teint Encre De Peau, Fusion Ink Fondation

Ahojte!
Dnes mám pre vás recenziu make-upu od značky YSL.



 Tento luxusný make-up som si objednávala na stránke beautynet.de, na ktorú som mala 10 € poukážku. Make-up ma tak vyšiel na 38 €.


Ako už na prvý pohľad vidieť aj obal je veľmi luxusný a vkusný. Fľaštička je sklenená, hranatá.


Na každej strane má čierne okraje a v strede je priehľadná.


Vrchnáčik je zlatej farby s čiernym logom YSL. Je hrubý a vyzerá veľmi odolne.


Pod zlatým vrchnáčikom sa ukrýva ešte jeden - taký obyčajný čierny, opäť s logom.


Make-up mám v odtieni BR20 - rosy beige, čo nebol najsvetlejší odtieň v ponuke. Odtieň má skôr žltý podtón, čo mojej pleti sedí. Má tekutú konzistenciu, pred použitím sa musí dobre pretrepať.


Zanecháva matný efekt, čo u mňa nie je podmienkou, pretože mám suchú pleť. Make-up mi vydrží na pleti veľmi dlhú dobu - najdlhšie som ho mala na pleti 10 hodín a stále vyzeral dokonale. Pleť ale vysušuje. Neviem, či je to kvôli mojej suchej pleti, ale okolo nosa sa mi vytvorili poriadne viditeľné šupinky. Každopádne si myslím, že pre mastnú pleť bude skvelý.
Keď pred jeho nanesením použijem dostatočne hydratačný denný krém, tak sa mi počas dňa žiadne šupinky netvoria.



Krycia schopnosť tohto make-upu je skôr stredná. Neprekryje všetko (na veľmi červené miesta na pleti nestačí), no niečo prekryje veľmi pekne. Na pleti vyzerá veľmi prirodzene.



Aplikátor je zvláštny, žiadny podobný doma ešte nemám. Pracuje sa s ním dobre, či si make-up nanesiete najskôr na chrbát dlane alebo rovno na pleť. Pekne sa ním dá nabrať len vami želanú dávku make-up.

Vôňu má veľmi zaujímavú, vonia kvetinovo-púdrovo. Ja viem, som veľmi zlá na opisovanie vôní. Najskôr vonia celkom intenzívne (na to, že je to make-up), no na pleti ho takmer vôbec nie je cítiť.


Hodnotím ho veľmi pozitívne, hneď sa stal mojim obľúbencom. Jediné, čo je celkom odradzujúce od opakovanej kúpy je jeho cena. Ale myslím, že raz za čas si niečo také doprajem :)

Máte skúsenosť s nejakým make-upom od značky Yves Saint Laurent? Alebo inej luxusnej značky?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára