piatok 8. mája 2015

I love blueberries

Ahojte!
Nedávno som vám ukázala pár produktov s vôňou ružového grapefruitu. Dnes vám chcem ukázať moje čučoriedkové produkty, ktoré taktiež milujem a zbožňujem ich vôňu. 





The Body Shop
 Body Peeling
Tento peeling nádherne vonia po čučoriedkach, ale tak naozaj ako čerstvo natrhané čučoriedky. Ešte dokonca tak aj vyzerá - ako čučoriedkový lekvár. Peelingovými čiastočkami sú v tomto prípade samotné zrniečka z čučoriedok. Pokožku nevysušuje, ba priam naopak. Odstraňuje odumreté bunky, pokožka po ňom ostáva hebká a jemná.



The Body Shop
Lip Butter
Jemnučké masielko na pery s čučoriedkovou vôňou. Má príjemnú maslovo-krémovú konzistenciu. Po tomto ovocí nechutí, ale má jemnú sladkú chuť. Pery vyživuje naozaj skvele! Rada ho používam hlavne pred spaním a ráno sú moje pery pekne hydratované a jemné.



Labello 
Lip Butter
Masielko na pery od značky Labello v odtieni Blueberry Blush. Má jemnučkú fialkovo-ružovú farbu, ktorú na perách nie je vôbec vidieť. Vonia nádherne po čučoriedkach, ale chuť nemá žiadnu. Účinky tohto masielka vám určite nejak obzvlášť predstavovať nemusím, pretože tieto maslá na pery už boli hádam na každom blogu.




eos
blueberry acai
Ďalší z kategórie produktov, ktoré určite netreba nejak obzvlášť predstavovať. Eos už pozná každý. Krásne vonia, sladko chutí, je bez farby. Pery hydratuje a má zloženie, ktorému sa potešila nejedna z nás. 



Montagne Jeunesse
Pleťová maska
 Táto maska na tvár vonia ako čučoriedky a brusnice. V jednom balení je jej tak veľa, že by vyšla pre dvoch alebo na dve použitia. Ja som si to samozrejme na pleť napatlala všetko. Masku som nechala pôsobiť podľa návodu a pleť po nej bola rozžiarená, hebká, jemná a hydratovaná. Vyzerala veľmi zdravo. Masky od tejto značky mám veľmi rada.



Balea
Pena na holenie
Táto pena na holenie vonia ako čučoriedkový jogurt. Táto pena najskôr vyzerá ako gél a po chvíľke sa mení na bielu penu. Holenie je s ňou jednoduché, neostávajú po ňom žiadne pupienky alebo začervenania pokožky. Navyše ten nádherný dizajn tohto produktu oživí každú kúpeľňu.
Čo vy a čučoriedky? Tiež ich tak milujete ako ja? 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára