sobota 9. mája 2015

Mini haul - Sephora

Ahojte!



Nedávno sme sa vybrali na malý výlet do poľského mesta Štetín. Dnes by som vám chcela ukázať, čo som si v tomto meste kúpila. Teda prvú polovicu...
Hneď ako som zbadala nápis SEPHORA vedela som, že tam musím ísť. V predajni Sephora som ešte nebola, len som vždy obzerala e-shop. Napriek tomu som sa snažila držať a veľa nenakupovať. 


Odniesla som si len tri veci, a to make-up, zafarbený balzam na pery a ohrievacie klieštiky (ktoré ani nie sú klieštiky) na mihalnice.




Sephora
10HR wear perfection foundation 
Tento make-up je vraj zložený z podkladovej bázy a korektoru. Má mať stredné krytie.
 Tiež sa o ňom píše, že neobsahuje žiadne oleje, tým pádom by mal byť vhodný pre mastnú pleť. Ja mám pleť suchú, no dúfam, že mi bude sedieť. 
Je dermatologicky testovaný, neobsahuje parabény a nie je ani parfumovaný. Vonia naozaj len ako make-up a nijako výrazne len tak jemnučko a na pleti ho vôbec necítiť. 
Tento make-up má vydržať 10 hodín, čo zatiaľ nemôžem potvrdiť, pretože som ho mala najdlhšie 3 hodiny. 
Je založený na techonológií second skin, čo má znamenať, že nedokonalosti prekrýva neviditeľným perfektným zakončením. Nanáša sa veľmi ľahučko.
Make-upu je 25 ml a mám ho v odtieni natural beige, čo bol najsvetlejší odtieň. Najskôr vyzerá tmavo, ale keď sa dobre rozotrie, tak mi sedí a to mám svetlú pleť. 
Cenu už neviem presne ale v prepočte na euro to bolo cca 14 €.





Sephora
Kiss Me
Tento zafarbený balzam na pery v tvare vajíčka mi pripomenul eos, aj keď eos balzamy zafarbené nie sú. Padol mi hneď do oka, tak som si ho vzala. Mali len dva odtiene jeden do oranžova (s vôňou melónu) a jeden do ružova (s vôňou jahody). Vybrala som si ten ružový, ale keď tak nad tým uvažujem, mohla som vziať aj ten druhý :D. 
Obal balzamu vyzerá veľmi elegantne, čierny spodok a priesvitný vrch, v ktorom je vidieť farbu balzamu. Balzam má dobrú pigmentáciu (na to, že je to balzam), v porovnaní s baby lips je to veľká paráda. Pery hydratuje dobre, som s ním veľmi spokojná...
Čo sa týka výdrže to až také úžasné nie je. Pitie ešte vydrží, no po jedle je takmer celý fuč, ostáva len jemnučká farba, ktorá taktiež za chvíľku zmizne. Mne to ale vôbec neprekáža, balzamy si tak či tak natieram na pery viackrát za deň. Balzam je v odtieni (príchuti?) Strawberry Fizz a je ho 5,8 g.
Cena cca 4 €.






Sephora
Mini heated eyelash curler
 Vyhrievané "klieštiky" na mihalnice som si vybrala, pretože s tými normálnymi sa mi výsledný efekt až tak nepáči a taktiež mi to až tak dlho nevydrží. Ale možno mám len zlé klieštiky alebo tie gumičky na nich by sa zišli vymeniť :D. Každopádne som si tohto pomocníka odniesla domov a neurobila som zle. S touto vecičkou sa ľahko pracuje, výsledný efekt je presne taký, ako som si priala a hlavne tento efekt na mihalniciach vydrží celý deň až do odlíčenia. 
Za mňa veľká spokojnosť. Cena za kus cca 5 €.

A to je celý Sephora haul z poľského mesta Štetín. V najbližších dňoch vám ukážem ďalšie dva produkty, ktoré som si kúpila v tomto meste...

Ako sa vám pozdávajú tieto produkty? Máte niečo z toho tiež?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára