streda 7. októbra 2015

DIY - malá úschovňa kozmetiky

Ahojte!
Prednedávnom som mala opäť takú kreatívnu chvíľku a rozhodla som sa, že vyrobím opäť niečo z boxov. Mala som ich doma už veľa, pretože sa mi doma hromadia boxy od Glossyboxu a Douboxu. Tak aspoň takto ich nejak využijem. 


Dnes budeme vyrábať takéto malé úložisko na kozmetiku, bižutériu alebo iné maličkosti. 

Potrebovať budeme:

  
 v prvom rade dva rovnaké kompletné boxy (tým myslím spodné časti a časti, ktorými sa boxy zatvárajú),


 silnejšiu lepiacu pásku, stužku, kľučku na šuplík (alebo neviem ako sa to volá, ale viete, dá sa to primontovať na šuplík).
Ďalej budeme potrebovať lepidlo ale pištoľ na horúce lepidlo, nožnice a možno ešte zrkadielko alebo zrkadlovú fóliu.

Ak už všetko máte nachystané, môžeme začať s postupom...



 Ako prvé si musíme odmerať ako budú naše stužky pripevnené. Pretože pomocou stužiek bude táto škatuľka držať otvorená. Jeden koniec musí byť prilepený na vrchnom boxe a druhý koniec na spodnom. Keď už mám vymerané, kde stužky majú byť, jednoducho ich pomocou lepidla prilepíme na potrebné miesto.

Ja viem, vo vysvetlovaní postupov som nemehlo, ale hádam to pochopíte aspoň pomocou nasledujúcich obrázkov.




 Po tom, čo sme upevnili stužky, musíme spojiť tieto dva boxy. Na ten strane, na ktorej sa boxy otvárať nebudú ich spojíme silnejšou lepiacou páskou. Ja som ich zlepila pre istotu aj zo zadnej strany, pretože sa mi to nezdalo dostatočne stabilné.



 Naša doterajšia práca by teda mala vyzerať takto. Ak všetko drží, tak ako chceme, môžeme prejsť k posledným úpravám. 


Pretože ja som si chcela vnútro ešte rozdeliť na pár menších častí, tak som z vrchnej časti boxu odstránila bočné steny. Z tej najväčšej časti som si potom vytvorila priehradky. 



Priehradky som do vnútra zalepila pomocou pištole s horúcim lepidlo. Potom som na vrchy priehradok nalepila tú istú lepiacu pásku, ktorou sme spájali boxy k sebe. A teraz by prišlo na radu zrkadielko, ktoré by som nalepila do vrchnej časti boxu práve do tejto vnútornej strany. Žiaľ, som práve žiadne nepotrebné doma nemala.


Nakoniec už prilepíme iba našu ozdobnú kľučku a máme hotovo!


Ja som si takéto boxíky vytvorila dva. Jeden pre malú sesternicu na jej prvé šminky a druhý pre kamarátku k meninám. 

Čo na to hovoríte? Vyskúšate tiež? 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára