utorok 20. októbra 2015

Doubox október

Ahojte! 
Som späť z dovolenky na Slovensku. Ubehlo to veľmi rýchlo. Keď som nebola doma prišlo mi pár balíčkov. Jedným z nich bol aj Doubox. 

Doubox chodí v škatuľke, ktorá je vo farbe Douglas parfumérie. Box som vám už dávnejšie predstavila v tomto článku.

 Samotné produkty z októbrového Douboxu ma potešili, ale poďme sa už na ne pozrieť.



Jette
Jette Black Eau de Parfum
Vzrušujúca vôňa pre ženy, exkluzívny parfém plný mágie, tajomnosti a zmyselnej fascinácie. 
Cena: 39,99 € / 30 ml ( v boxe plné balenie produktu )


Percy & Reed
Volumenshampoo
Intenzívne vlasy hydratuje a zároveň sa stará o dramatický objem a viac textúry. Vhodný je pre všetky typy vlasov. 
Cena: 19,99 € / 250 ml ( v boxe plné balenie produktu )



Annayake
Ultratime Créme Contour des Yeux
Tento ľahký ale pritom výdatný krém dodáva očnému okoliu sviežosť a vypína jemné vrásky. 
Cena: 99,00 € / 15 ml ( v boxe 7 ml )




Ecodenta 
Black Whitening Zubná pasta
Čierna ekologická zubná pasta s pôsobením čierneho uhlia. 
Cena: 3,99 € / 100 ml ( v boxe plné balenie produktu ) 


Kiehl´s
Powerful Wrinkle Reducing Cream
Jemná textúra tohto vysokokvalitného anti-aging krému napomáha zjemniť vrásky a zlepšiť elasticitu pleti. 
Cena: 49,99 € / 50 ml ( v boxe 7 ml produktu )

Moje hodnotenie boxu: 
Napriek tomu, že z boxov sa vždy viac poteším dekoratívke, ma tento box veľmi prekvapil. Pozitívne.
Parfém má krásne balenie a jeho vôňa sa mi veľmi páči. Vždy sa bojím, keď vidím v boxe vôňu, pretože nemôže sadnúť každému. Ale táto bola trefa do čierneho. A to doslovne :)
Šampóny na objem už dávno nepoužívam. Hoci mi na chvíľku objem vyčaria, ale po pár hodinách je preč. Som zvedavá ako sa tento šampón pobije s mojimi vlasmi, ale viac vsádzam na výhru mojich vlasov.
Keď som si na stránke parfumérie Douglas všimla cenu toho očného krému, pomyslela som si, že to buď musí byť zázrak alebo niekomu pri tvorbe ceny dobre preskočilo. Som veľmi zvedavá, čo dokáže. Ak by mi len trošku pomohol s tmavými kruhmi pod očami, tak pre mňa by to už malý zázrak  bol. Som veľmi zvedavá. 
Čierna zubná pasta? A k tomu bieliaca? Tak s takýmto typom produktu som sa ešte nestretla, o to viac ma zaujíma, čo to urobí. 
Krém proti vráskam nie je druhom krému, ktorý by som vyhľadávala. Takže tento krém zrejme nevyskúšam a podarujem, ale je dobre, že si v boxe nájdu niečo aj trošku staršie dámy. 

Celkovo hodnotím box veľmi pozitívne a som rada, že si opäť môžem vyskúšať niečo nové. Ako sa vám páči tento box? Boli by ste z niečoho sklamané?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára