streda 25. novembra 2015

Kozmetika p2

Ahojte! 
Dnes máme pred sebou celkom dlhý článok. Chcela by som vám predstaviť značku p2, ktorá sa v Nemecku predáva bežne v drogérií. Je to privátna značka Dm, preto by ste ju v inej drogérií hľadali márne. Značka sa vyznačuje veľmi priaznivými cenami a kvalitnými produktami. P2 má obrovský sortiment - od make-upu až po pilníčky a ozdôbky na nechty. Takmer každý mesiac prichádza na trh aj s limitovanými edíciami, v ktorých sa dajú uloviť pekné a hlavne kvalitné produkty. 



V tomto článku by som vám chcela ukázať, čo som ja v limitovaných edíciách uchmatla pre trošku inšpirácie (možno zoženiete niečo podobné). Zároveň sa spoločne pozrieme aj na produkty, ktoré sú zo stáleho sortimentu p2. Ak sa náhodou vyberiete do Nemecka odporúčam, aby ste túto značku neobchádzali. 

Začnem teda limitovanými edíciami. Samozrejme nie z každej limitky si niečo kúpim. Väčšinou to, čo chcem je už vypredané. Stáva sa aj, že limitku nestihnem vôbec alebo že ma v limitke nič nezaujme... Tieto produkty ma však zaujali a stihla som ich :)




most wanted eyebrow gel
Tento gél je z limitky gold & crown, ktorá ma zaujala svojimi hranatými obalmi a matnými červenými vrchnáčikmi či detailami. Z limitky som si vybrala dva produkty. Prvým z nich je gél na obočie v odtieni 020 brilliant brown. Gél sa nanáša na obočie pomocou malej kefky. Ako vidíte tak tento gél až tak často nepoužívam (radšej mám setík od značky Loreal, ktorý ste už mohli vidieť TU). Sem-tam ho však použijem, hlavne keď sa potrebujem veľmi rýchlo nalíčiť. Obočiu dodáva tvar a farbu. 
Cena: 2,65 € / 4,5 ml




most gorgeous face trio 
Z rovnakej limitky pochádza toto trio na tvár. Obsahuje korektor (vpravo), ktorý má zakryť nedokonalosti pleti, lícenku (v strede), ktorá má pleti vytvoriť zdravý vzhľad a rozjasňovač (vľavo), ktorý pleť rozžiari. Tento tri v jednom produkt je v obale ako na púder, no všetky tri produkty sú krémové. Po aplikovaní na pleť sa však menia akoby na púdrové. 
Korektor veľmi zalieza do vrások, takže pod oči ho nepoužívam, ale na zamaskovanie nejakých chybičiek krásy je skvelý. V lícenke sú zlaté trblietky, čo je veľká škoda a hlavný dôvod, prečo som ju zatiaľ použila len párkrát. Rozjasňovač vyzerá veľmi dobre na opálenej pleti, takže ho používam len v lete.
Cena: 3,95 / 8 g




endless love blush trio
Táto lícenka je z limitky s názvom just dream like. V tejto limitke boli nádherné produkty, no ja som sa rozhodla len pre lícenku a jeden aplikátor. Lícenka ma zaujala hlavne tými farbami, ale nebudem vám klamať - aj tým rozkošným obalom v tvare srdca. Lícenka je v odtieni 010 heart´s desire a je trojfarebná. Neobsahuje trblietky, ale ružová a svetlá vanilková hádžu odlesky do strieborna a oranžová do zlata. Po zmiešaní farieb vzniká ružovo-oranžový odtieň, ktorý sa mi veľmi páči. Po nanesení tejto lícenky by rozjasňovač bol už priveľa. Výdrž dobrá, pigmentácia je skvelá. Najradšej túto krásku používam na jar a v lete.
Cena:  3,95 € / 7,5 g



sponge aplikator
Tento špongiový aplikátor je z rovnakej limitky ako trojfarebná srdiečková lícenka. Ja ho používam na zapracovanie korektoru pod oči. Veľmi dobre sa s ním pracuje keď je suchý, ale keď je navlhčený je to ešte oveľa lepšie. Pekne rovnomerne produkt do pleti zapracuje. 
Cena: 3,95 / 1 ks




IluminICE highlighting pearls
Tieto rozjasňujúce perličky som objavila v limitke inspired by light a na prvý pohľad mi padli do oka. V tomto prípade tiež predával aj obal, ktorý na mňa pôsobil aj trošičku luxusne. Perličky sú jemnej béžovo-vanilkovej farby. Neobsahujú žiadne trblietky. Na pleti vytvárajú krásny príjemný lesk držaný v neutrálnych tónoch. Používam ich dosť často, no napriek tomu vôbec neubúdajú. 
Cena: 2,95 € / 9 g




radiant brightening fuid
Z rovnakej limitky ako perličky pochádza aj tento fluid. Používať sa môže primiešaním do make-upu alebo denného krému. Alebo jednoducho tak ako je naniesť na pleť a krk. Pleť hydratuje a rozžiari. Ja si ho po troške primiešavam v lete do make-upu, pretože nemám rada také mŕtvolne matné make-upy. V lete to robí skvelý efekt.
Cena: 4,65 € / 25 ml




stay with me! make up fixing spray
Fixačný sprej na make-up bol v limitovanej edícií catch the glow. Z tej ma zaujal len tento sprej. Pri jeho prvom použití mi pleť ostala podráždená a červená. Po pár minútach to ale ustúpilo. Už som ho chcela vyhodiť keď som si pomyslela, že aj iným produktom som dala aj druhú šancu. Pri druhom použití sa už nič také nedialo, tak neviem, či niečo bolo pre moju pleť nové alebo  to bolo preto, že som sprej nastriekala príliš zblízka. Sprej neobsahuje ani alkohol, takže to bolo zrejme preto.
Má príjemnú vôňu, make-up fixuje a predlžuje jeho výdrž na pleti. Nepoužívam ho často, preto vidíte, že produktu chýba len trošička. Okrem toho stačí jeden strek na celú tvár. 
Cena: 3,95 € / 34 ml

To boli všetky moje úlovky z limitovaných edícií. Mala som ešte jednu paletku so 4 zapečenými očnými tieňmi. Boli ale málo pigmentované, tak som ich darovala 14-ročnej sesternici, ktorá sa práve začína líčiť. 
Teraz vám chcem ukázať produkty zo stáleho sortimentu značky p2, ktoré (pokiaľ sa nebudú produkty meniť za nové) nájdete v nemeckom Dm vždy. Poďme na to.



100% black bombastic volume mascara
Riasenka, ktorej hlavnou úlohou je riasy zahustiť má plastovú kefku, s ktorou sa veľmi dobre pracuje. Na riasy nenanáša produktu príliš veľa, ale len naozaj potrebné množstvo. Riasenka riasy veľmi dobre zahustí, no predlžuje len minimálne. Obal riasenky sa mi veľmi zapáčil, ale uznávam, že pre niekoho to môže byť prehnané. 
Cena: 3,95 € / 12 ml




perfect face - extreme highlighter
Tento rozjasňovač som dostala od drahého na deň žien. Celkom dosť som ho používala, no odbudlo len trošku. Obsahuje jemné trblietky, napriek tomu vyzerá na pleti prirodzene.
Cena: 3,95 € / 9 g




perfect face - refine + prime
Túto bázu pd make-up som predtým používala často. Výdrž make-upu predĺži tak o 1-3 hodiny. Báza pleť zmatňuje a maskuje póry. Je celkom dosť silikónová, takže sa na ňu ľahučko nanáša make-up. Veľmi rada túto bázu používam keď viem, že sa budem fotiť, pretože vytvára taký vyretušovaný efekt.
Cena: 4,25 € / 9 g




perfect face - refine + prime 5 in 1 protection + care base
Táto báza je geniálna. Vyzerá ako broskynkovo zafarbený krém. Po nanesení je pleť matná. Samozrejme, že predĺží aj výdrž make-upu, a to o úctyhodné 2 - 4 hodiny, čo je naozaj veľmi slušný výkon. Báza navyše pleť hydratuje a obsahuje UV ochranu 15.
Cena: 5,95 € / 30 ml




sunshine mosaic bronzing powder
Tento bronzer je zostavený zo svetlejších a tmavších hnedo-bronzových odtieňov, takže je možné si namiešať svetlejší alebo tmavší bronzer. Obsahuje drobnučké trblietky, preto ho používam skôr na jar a v lete. Nanáša sa veľmi jednoducho, dobre sa s ním pracuje, pretože má konzistenciu, ktorá takmer vôbec nepráši.
Cena: 3,45 € / 9 g




profi concealer palette
Túto paletku korektorov nepoužívam často. Podľa mňa tieto farebné korektory veľa toho nedokážu. Napriek tomu som ich sem-tam použila a na ne ešte normálny korektor. Béžový korektor som používala na prekrytie nedokonalostí pleti a tým tmavým som vytvárala jemné kontúry tváre. Konzistencia týchto korektorov je tuhšia, preto sa najlepšie nanášajú prstami, pretože teplom sa topia a potom sa s nimi už ľahučko pracuje.
Cena: 3,75 € / 6 ml




mattifying perfection concealer
O tomto korektore sa tak často hovorilo a písalo v nemeckej blogosfére, že som po ňom viac a viac túžila. Zanecháva matný finiš, veľmi dlho vydrží aj bez zapúdrovania. Veľmi dobre a ľahko sa s ním pracuje, no pod oči by som ho neodporúčala (tam sa zlieva do vrások a ten matný finiš vyzerá dosť mŕtvolne).
Cena: 2,95 € / 3 ml




extreme eyeliner waterproof
Tieto tekuté očné linky som si vybrala vo verzii odolnej voči vode. Linky sú naozaj sýto tmavo-čiernej farby. Linky nevynechávajú a nerozmazávajú sa, ani po kontakte s vodou. Na očné viečko sa nanášajú pomocou pevného špicatého penového aplikátora.
Cena: 2,95 € / 3 ml




sheer glam lipstick
Tento rúž nie je veľmi pigmentovaný (celá rada sheer glam), ale zato dobre hydratuje. Výdrž tiež nie je nič moc, po pití alebo jedení vám po ňom neostane ani stopa. Napriek tomu ho mám veľmi rada. Má pekný prirodzený odtieň (009 Message in a Bottle), je na perách veľmi príjemný akoby ste na nich mali krémový balzam.
Cena: 1,95 € / 4,5 g




luminous shine eye shadow
Tieto očné tiene som si pôvodne zakúpila na poničenie. Chcem ich pridať do paletky, ktorú som si sama zostavila (článok TU). Zatiaľ som ich však do paletky nestihla pridať. Tiene sú dobre pigmentované, majú metalický lesklý efekt. V obale vyzerajú akoby obsahovali trblietky, no na očnom viečku majú len metalické odlesky.
Cena: 2,45 € / 2,5 g

A nakoniec by som vám rada ukázala aj niečo z ich starostlivosti o nechty a pár lakov, ktoré od tejto značky vlastním.



apricot curticle cream
Tento krém je určený na popraskanú a suchú nechtovú kožtičku. Obsahuje olej z jadier marhúľ. Kožtičku vyživuje a hydratuje a navyše krásne vonia po marhuliach.
Cena: 3,45 € / 15 ml



nail wax 
Vosk na nechty bol vytvorený pre slabé a lámavé nechty. Obsahuje extrakt z granátového jablka a po tomto ovocí aj vonia. Malé množstvo vosku sa vtiera a masíruje do nechtu. Mne to naozaj pomohlo a nechty sa mi spevnili. Toto je už moje druhé balenie.
Cena: 2,75 € / 5 ml



intensive nail hardener 
Toto je taktiež už druhé balenie. Na vytvrdenie nechtov mi to naozaj veľmi pomohlo. Obsahuje multivitamín-komplex, ktorý spevňuje slabé a tenké nechty, posilňuje ich a zmierňuje ich lámavosť. Používa sa raz do týždňa počas jedného mesiaca. Zanecháva lesklý finiš. Potom sa odporúčajú štyri týždne pauzy a kúru na vytrvdenie nechtov môžete opakovať.
Cena: 1,75 € / 10 ml



nail food pomelo
Táto výživa pre nechty obsahuje D-pantenol, ktorý nechty hydratuje a vyživuje. Modré gulôčky obsahujú vitamíny E a A. Tento produkt vonia ako pomelo a má nepríjemnú chuť, takže je vhodné aj pre tých, čo chcú prestať s obhrýzaním nechtov. Má sa používať denne a vmasírovať sa do celého nechtu. Taktiež už moje druhé balenie.
Cena: 1,75 € / 10 ml



color victim nail polish
Rada color victim ponúka všelijaké farby. Tieto laky rýchlo zasychajú, majú gélovo-krémovú konzistenciu, dodávajú lesklý efekt a intenzívne krytie. Štetček je plochý, no nie príliš široký a mne osobne sa s ním veľmi dobre pracuje. A najviac zo všetkých lakov, čo mám (a nie je ich málo) milujem tento odtieň (994 new in town).
Cena: 1,55 € / 8 ml




sand style polish
A toto sú už posledné produkty, ak ste dočítali až sem, napíšte piesok do komentára :). Tieto laky sú s pieskovým efektom, na nechtoch držia aj vyše týždňa. Horor nastáva až keď ich chcete odlakovať. Napriek tomu ich rada používam, čo dokazuje aj to, že ich mám rovno tri. Štetček je rovnaký ako pri color victim rade a pieskové laky taktiež rýchlo schnú.
Cena: 1,95 € / 11 ml

Od značky p2 sa často na blogoch odporúčajú aj ich make-upy, lícenky a rúže. Rúž mam len jeden. Na make-upy som často pozerala, no ešte som žiadne neskúsila, takže sa chystám. A lícenky budú určite tiež, pretože majú nádherné odtiene. Len chcem najskôr spotrebovať nejaké produkty, čo mám, kým nakúpim zase niečo nové.

Máte vy nejaké produkty p2? Čo na túto značku hovoríte?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára