piatok 25. marca 2016

CelluBlue - spolupráca



Ahojte! 
Počas februára ma oslovila pani Júlia s ponukou spolupráce. Ponúkla mi možnosť otestovať jeden krém od značky Karin Herzog, ktorý sa čoskoro objaví na blogu. Taktiež mi ponúkla k testovaniu masážneho pomocníka CelluBlue. 


Ja osobne som o ňom už veľa čítala, ale pre tie z vás, ktoré ho ešte nepoznajú, jedná sa o masážnu pomôcku proti celulitíde. 


Môj príbeh s touto nemilou a nepeknou nepriateľkou všetkých žien začína na strednej škole. Počas jednej letnej praxe v zahraničí, kde som bola sama a nikoho som nepoznala, som veľmi pribrala. Nebola som tam šťastná, a tak som sa dala na sladké. Aj keď potom začala škola, nesnažila som sa schudnúť a nechala som to tak. Ďalej som priberala. A ako to už býva, prišli ma navštíviť strie a celulitída. A od vtedy si spolu nažívame... 

Na celulitídu som skúšala všetko možné - krémy, pílingy, domáce recepty. Nič nezaberalo. Keď som dostala do rúk tohto malého modrého pomocníka, neverila som, že by mohol pomôcť...


CelluBlue je vyrobený z medicínskeho silikónu. Je hypoargénny a jeho čistenie je veľmi jednoduché. Dostanete k nemu malé vrecúško, do ktorého si ho môžete odkladať, a tým, že je taký maličký si ho môžete vziať všade so sebou. 


CelluBlue funguje na princípe vákuovej masáže. Na postihnuté miesta musíte najskôr naniesť krém, najlepšie nejaký mastnejší (mne sa osvedčil Bi-Oil), aby sa to po ňom kĺzalo. Keď som použila rýchlo sa vsiaknúci krém, tak som si zrejme svojou nešikovnou manipuláciou urobila malé modrinky.



CelluBlue musíte stlačiť a nechať prisať na pokožku. Pomocou krúživých alebo ťahavých pohybov masírujte miesta, ktoré to potrebujú. Stačí pár minút denne. 


Výsledky vám neukážem, pretože ukazovať moje obnažené časti tela naozaj nechcem. Zo začiatku som CelluBlue používala každý deň okolo 5 minút na každom stehne. Po vyše mesiaci používania ho začínam používať dvakrát do týždňa, po 3 minútkach. Prvé výsledky som si všimla už po troch týždňoch pravidelného používania a bola som veľmi prekvapená. 

Tohto úžasného pomocníka zoženiete na stránke cellublue.com, kde stojí 19,90 €.

Ešte by som sa veľmi rada poďakovala pani Júlií za túto možnosť. Som naozaj veľmi rada, že som si CelluBlue mohla vyskúšať a rozhodne ho všetkým odporúčam.

Skúšali ste tohto pomocníka? Pomohol aj vám?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára