streda 2. marca 2016

Objednávka v Oriflame

Ahojte!
Dnes sa konečne hlásim s niečím iným ako s beauty boxom. Musím ale priznať, že nemám vôbec náladu písať, pretože mi z blogu miznú komentáre. Neviem prečo, ale nezobrazuje mi komentáre k predchádzajúcim článkom, a ja vám tak nemôžem odpísať. Neviem prečo sa to deje, neviem čo s tým mám robiť. Ak viete, čo s tým, tak napíšte. 

Ale späť k tomu, o čom som vlastne písať chcela. Určite poznáte kozmetiku Oriflame. A pretože som bola na Slovensku a moja mamina je Oriflame Lady, tak som sa rozhodla niečo si pri nej objednať. 

V Oriflame katalógoch je v každej kampani v ponuke niečo iné, preto rovnaké produkty môžete zohnať aj lacnejšie alebo aj drahšie. Preto som sa rozhodla, že vám ceny písať, nebudem. Okrem toho si ich už ani nepamätám.


Pretože si chcem ešte užiť horúce kúpele, kým je vonku tak chladno, rozhodla som sa pre túto penu do kúpeľa. Vonia po jahodách a čokoláde. Akonáhle z nej urobíte penu, vôňa už nie je taká intenzívna ako z fľašky. Je príjemná a sladká, ale len veľmi jemná. Napriek tomu dokáže kúpeľ veľmi spríjemniť. 


Recenziu na tento dokonalý šampón ste už mohli vidieť TU. Takže sa nebudem opakovať. Navyše mám k nemu aj kondicionér, ktorý je taktiež skvelý. Vlasy sa po ňom dajú ľahučko rozčesať a majú zdravý lesk. Jediné, čo je nevýhodou týchto produktov je ich veľkosť. Sú dosť malé (šampón 200 ml, kondicionér 150 ml), ja som už zvyknutá na väčšie balenie (400 ml, ale už som mala aj 1000 ml šampóny), je to pre mňa praktickejšie, pretože nemusím šampóny kupovať tak často. Vlasy mám dlhé a šampónu preto miniem dosť, navyše môj priateľ používa vždy rovnaký šampón ako ja.


Ku šampónu a kondicionéru sa dá kúpiť aj tento olejček na vlasy. Je určený do dĺžky vlasov a končekov. Rozštiepené končeky vám to samozrejme nezacelí, ale môže pomôcť, aby sa iné končeky tak rýchlo nerozštiepili. Ja olejček používam keď som celý deň doma. Vtedy si ho vtriem do celých vlasov a po pár hodinách zmyjem. Normálne olejček používam len na končeky vlasov, a to každý deň keď sa češem. 


Tento krém je určený na ruky a telo. Má naozaj príjemnú vôňu a aj keď to nie je najrýchlejšie sa vstrebajúci a najhydratačnejší krém na svete, tak som s ním spokojná. Na najsuchšie miesta na pokožke ako lakte ako kolená mi nestačí, ale na bežné krémovanie po sprche je skvelý. 



Manikúrovú sadu v peknom obale som si vybrala, pretože som žiadnu podobnú sadu doma nemala. Mám pilníky, štikátka na nechty, nožničky a kadečo iné. Ale všetko som si kupovala samostatne. Už bolo na čase mať všetko takto pekne pokope. Je to veľmi praktické na cestovanie alebo aj do kabelky.



Ako ďalšieho praktického pomocníka som si vybrala túto priehľadnú nádobku na odličovacie tampóniky. Takto sa mi na ne nepráši a zároveň ich mám vždy po ruke. 




Z dekoratínej kozmetiky som si vybrala len dva produkty. Jedným z nich je tento setík na obočie. Musím povedať, že som ho ešte nevyskúšala, ale chystám sa. V setíku je vosk na obočie, dva tiene a v spodnej časti balenia je ešte šuplíček, v ktorom sú dva štetčeky. Do akej miery budú použiteľné ešte neviem, ale vyzerajú dosť hrubo na to, že majú byť určené na obočie. 




Posledným produktom dnešného článku je rúž na pery v odtieni Rose Blossom. V prvom rade ma na ňom zaujalo dokonalé a veľmi elegantné balenie. V ponuke bolo viacero odtieňov, no mne sa tento zapáčil najviac, a tak som sa rozhodla ho vyskúšať. Rúž je krémový, na perách je veľmi príjemný, hydratuje ich a zvláčňuje. Jeho mínusmi sú však výdrž a pigmentácia, z čoho som naozaj dosť sklamaná.

Čo hovoríte na tieto produkty? Máte niektorý z nich alebo neobjednávate z Oriflame? 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára