streda 9. novembra 2016

Spotrebované produkty, časť piata

Ahojte.
Dnes pre vás mám článok o produktoch, ktorým som sa pozrela na dno. Od posledného článku s prázdnymi produktami ubehla nejaká doba, tak som sa rozhodla, že je najvyšší čas, opäť ukázať, čo všetko som minula.

V poslednej dobe sa snažím všetko minúť, aby som mohla začať používať produkty, ktoré už na to čakajú, ale taktiež, aby som urobila miesto pre úplne nové produkty.


Začnem rovno dekoratívnou kozmetikou. Spotrebovala som dva korektory. Oba mi vyhovovali a určite si ich kúpim znovu. Obidva som používala na moje nenormálne tmavé kruhy pod očami. Samozrejme sa tie kruhy pod korektorom úplne nestratili, ale pôsobili tlmene a nebolo ich až toľko vidieť.
Make-up le teint perfekt match od Lorealu ste už mohli vidieť v článku Najobľúbenejšie produkty za rok 2016, podobne ako aj korektor od Maybelline. Myslím, že viac sa o ňom rozpisovať nemusím, za mňa najlepší make-up z drogérie.


V spotrebovaní riaseniek robím vždy veľkú chybu. Aj teraz. Len jedna spotrebovaná riasenka za takmer pol roka. Môj problém spočíva v tom, že pootváram aj 10 riaseniek a jeden použijem jednu, druhý druhú a takto sa to ťahá, až kým nejaká nevyschne. Za poslednú dobu sa mi podarilo vysušiť riasenku od Maxfactor, ktorá bola naozaj skvelá a určite sa k nej niekedy vrátim.
Druhým produktom na tejto fotke je čierna linka od Maybelline. Kúpila som si ju, pretože sa veľmi podobala na linku od značky Benefit, ktorú taktiež vlastním. Myslela som si, že ju budem mať do zásoby keď tú drahšiu spotrebujem. Skončilo to tak, že táto vyschla a tá od Benefitu je stále dobrá. Túto linku si už určite nikdy nekúpim.


Spotrebovala som aj dva púdre. Prvý bol sypký od P2, ktorý som používala na baking pod oči, ale aj na celú tvár. Bol transparentný a make-up skvele zafixoval. Okrem toho nestojí veľa a vydržal mi naozaj dlho, preto sa k nemu určite vrátim.
Druhý púder bol už o niečo drahší a bol od značky Loreal. Tento púder bol skvelý, dobre zafixoval, dokonca pridal make-upu trošku krytia. Musím však povedať, že púder od Catrice mám aj tak radšej, preto neviem, či sa k nemu niekedy vrátim, ale nevylučujem to.
Posledným produktom na tejto fotke je matný svetlo hnedý tieň na oči. Tento tieň som si kúpila pred 4 rokmi, keď som sa začala líčením zaoberať trošku viac. Bol matný, nemal žiadny oranžový alebo červený podtón, preto som ho rada používala na kontúrovanie. Ostalo ho tam už len na okraji a úprimne po takej dobe si už netrúfam ho znovu použiť. Teraz už mám na kontúrovanie rôzne paletky, preto bolo na čase sa s ním rozlúčiť.


Samozrejme som spotrebovala aj niekoľko balení vatových tampónikov. Najradšej mám tie z Dm, ktoré určite poznáte, ale aj tieto od značky Cien, ktoré zoženiete len v Lidli. Určite odporúčam, ja si ich kupujem stále dookola.
Vyskúšala som aj odličovacie obrúsky od Cien. Ja takéto obrúsky používam len na počiatočné odlíčenie, potom pokračujem micelárkou, pleťovou vodou atď. Tým pádom neviem povedať, aké majú byť dobré alebo zlé odličovacie obrúsky. Tak isto pri obrúskoch od Nivei. Tie krásne voňali ako klasický Nivea krém. A pleť mi vôbec nevysušovali.


Garnier micelárky som spotrebovala už hádam aj 10 balení a stále je pre mňa top. Kupujem si ju stále a stále aj budem. Myslím, že k nej už nemám, čo dodať.
Micelárku od Avéne som mala v Glossyboxe. Bola taktiež veľmi dobrá a možno si raz kúpim plné balenie, ale zatiaľ ostávam verná Garnieru.
Odličovač očného make-upu od Nivei mi očný make-up pekne odlíčil. S vodeodolnými produktami mal trošičku problém, ale dokázal vyhrať aj nad nimi. Už si ho však viac nekúpim, pretože odličovač na oči od Garnier (taký ten dvojfázový) mi príde lepší.


Čistenie pleti patrí k mojej dennej rutine, a preto som spotrebovala aj pár produktov určených práve na čistenie pleti. Prvým produktom je jemnučká pena na čistenie, ktorú som používala v sprche. Pleť vyčistila, zbavila aj make-upu, nečistôt. Pleť osviežila a hlavne nevysušila.
Pleťové tonikum od Kueshi bolo skvelé. Pri používaní tohto tonika sa mi nikde na pleti netvorili žiadne suché šupinky, pleť vyzerala zdravo a sviežo. Hľadám zaň náhradu, pretože túto značku neviem zohnať. Ak poznáte dobré tonikum, šup s ním do komentára.
Čistiaci gél od Neutrogeny nádherne voňal po ružovom grapefruite. Používala som ho rada a určite sa k nemu niekedy vrátim.


Od Avéne som spotrebovala jedno veľké a jedno mini balenie termálnej vody. Malé balenie som so sebou nosila v kabelke počas celého leta. Pomohlo na osvieženie pleti, ale aj dobre zafixovalo make-up, čo počas leta nie je až tak od veci. Veľké balenie mi stálo na kozmetickom stolíku a používala som ho ako na čistenie pleti, tak na namočenie štetcov, aby očné tiene lepšie kryli, alebo aj na zafixovanie make-upu. Ja túto termálnu vodu určite odporúčam a ja už mám zase jednu maličkú v kabelke.


Do používania krémov sa musím často nútiť. Dva krémy od Talika som spotrebovala len sčasti, pretože prekvapivo sa zapáčili môjmu priateľovi. Takže ich nakoniec minul on. Krémy boli veľmi ľahučké, rýchlo sa vsiakli a pleť hydratovali.
Krém od Kiehls bol len malé cestovné balenie a popravde neviem, čo všetci na tejto značke vidia. Hydratácia bola slabá, celkom dlho sa vstrebával. Sú lacnejšie a lepšie krémy, preto si tento už viac nekúpim.
Krémik od Yu-Be bol taký hustý a voňal ako mätový čaj, čo nemusí byť príjemné každému. Na pleti mi bol nepríjemný a nie nie sa vstrebať. Skvelý bol však na pery, kde mi nevadila ani jeho silnejšia vôňa. Pery hydratoval a vyživoval. Najradšej som ho používala počas noci a ráno som sa nemohla uveriť, čo s mojimi perami dokázal. Už hľadám náhradu.
Nočný krém od The Body Shop bol veľmi dobrý. Príjemne voňal, ale veľmi jemnučko, pleť dobre hydratoval. Tento by som si pokojne kúpila znovu.


Peel Off masku od Hey Honey som si veľmi šetrila. A som smutná, že je prázdna. Bola v nejakom beauty boxe. Na pleti bola veľmi príjemná, dala sa ľahko stiahnuť a pleť po nej vyzerala vyživene, hydratovane a bola veľmi príjemná na dotyk.
Krém na ruky od Dr. Scheller bol veľmi dobrý. Rýchlo sa vpil, dobre hydratoval. Aj jeho vôňa bola príjemná.
Odlakovač bol dobrý, odstránil to, čo mal. Samozrejme smrdel, mne smrdia všetky odlakovače, aj keď na nich je, že voňajú. Vysušoval mi ale nechtovú kožtičku, takže to mi dosť vadilo.
Čierna zubná pasta od značky Ecodenta mala zuby vybieliť pomocou čierneho uhlia. Trošičku zuby ozaj vybielila, ale ak čakáte nejaký mega efekt, tak to nebude nič pre vás.


Sprchové peny od značky Rituals som vám už predstavila v článku Niečo málo od Rituals..., kde ste videli iné druhy, práve tento nie. Táto pena voňala sladko, ovocne a trošku po drevitých tónoch. Viac o týchto penách v spomínanom článku.
Sprchový gél od Dermacolu som si kúpila, keď som bola u rodičov na Slovenku. Zaujala ma jeho vôňa a určite si ho kúpim znovu, keď budem mať možnosť.


Samozrejme som spotrebovala viacero sprchových gélov a šampónov, ale ja väčšinou zabudnem a vyhodím ich.
Spotrebovala som jeden šampón od Head&Shoulders, ktorý bol veľmi dobrý, vlasy po ňom príjemne voňali, vlasy nevysušoval. Šampón od značky Balea bol zo začiatku skvelý. Pekne voňal, vlasy boli po ňom čisté, neboli vysušené. Po pár použitiach mi však vysušil pokožku hlavy a tak som ho dopoužívala na umývanie štetcov. Revitalizačný šampón bol veľmi dobrý, nič mi nevysušoval, vôňa bola ok, len mi vadí, aký je maličký. Pár použití a bol preč.
Šampón od značky Ziaja je určený na mastné vlasy. Mal pomôcť, aby sa vlasy tak rýchlo nemastili, aby sa nemuseli tak často umývať. S tým však nič neurobil. Mal príjemný vôňu, nevysušoval, ale to je tak všetko, čo dokázal.

To sú všetky produkty, ktoré som od apríla do konca októbra spotrebovala. Nie je toho až tak veľa, ale snažím sa míňať všetky produkty, ktoré sa mi tu nazbierali. Už mám opäť nejaké spotrebované produkty, preto ďalšia časť bude skôr a nie o pol roka.
Čo ste spotrebovali vy? Míňate toho viac ako ja?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára