utorok 1. novembra 2016

Veľké nákupy z parfumérií Douglas a Sephora

Ahojte!
Dnes tu pre vás mám trošičku väčšie nákupy z parfumérie Douglas, ale aj niečo zo Sephory. Nezľaknite sa, nekúpila som to všetko naraz, ale postupne od mája až do dnes. 






Začnem teda Sephorou, pretože je toho menej. Keď sme cestovali do Poľska, bolo jasné, že si Sephoru nesmiem nechaj ujsť. A mala som aj jasno v tom, že chcem vyskúšať niečo od Too Faced. Voľba padla na paletku Chcolate Bar, ktorú určite poznáte. Ja som si ju za ten čas, čo ju mám tak veľmi obľúbila, že aj moja milovaná Naked 2 stála na poličke odsunutá na druhú koľaj. 


Taktiež som chcela veľmi vyskúšať riasenku Better than sex, o ktorej som veľmi veľa počula. Mám však toľko pootváraných riaseniek, že som sa k nej ešte nedostala. Keď vyskúšam, bude recenzia. 




Beauty blender som tiež obzerala už dlhšiu dobu, ale vždy mi prišiel príliš drahý. Ale potom som si povedala, že ho vyskúšam. A kúpila som si rovno aj mini verziu a produkt, ktorý má nahradiť zmatňujúce papieriky. Inak, ospravedlňujem sa za to, ako vyzerajú tie hubky, ale aspoň vidíte, že ich naozaj používam. Recenzie určite budú. 



V Sephore som vychytala aj akciu 2+1 zadarmo, ktorá platila na produkty značky Sephora. Vybrala som si púder, korektor a linku, ktorá sa dá nastoknúť na prst. Na tieto produkty taktiež budú recenzie. Musím si s nimi však pohnúť, pretože púdru mi už veľa neostalo. 



Vybrala som si aj miniatúrku sypkého púdru od Make up forever. Stále totiž hľadám púder, ktorý by som si kupovala stále dookola. Ktorý by bol na pleti prirodzený, ale dobre fixoval make-up. Tento púder sa mi zatiaľ veľmi pozdáva, ale viac v recenzii. 



Keď som už stála pri stojane s miniatúrkami, tak som si tam všimla Hoola bronzer od Benefitu. Má chladný podtón, preto je skvelý aj na kontúrovnie. Viac sa ale dozviete v pripravovanom článku o Benefit produktoch. 


Ešte som si vybrala dezinfekčný gél na ruky, ktorý veľmi príjemne a trošku sladko vonia. Nosím ho so sebou v kabelke, pretože nikdy neviete, kedy ho budete potrebovať. 



K nákupu som dostala duo lícenku, z ktorej využívam len tú ľavú broskyňovú farbu. Tá ružová mi príde príliš bábikovská, ale možno si k nej ešte nájdem cestu. Lícenka ma prekvapila svojou kvalitou a ak by sa dala kúpiť tá ľavá strana extra, tak po spotrebovaní si ju určite zaobstarám. 



A nakoniec som dostala ešte nejaké vzorky, tie som ešte nevyskúšala, ale obzvlášť ma potešili vzorky od Clinique. Ešte som ich však nevyskúšala, keď ich miniem napíšem pár slov v najbližších spotrebovaných produktoch. 

Potom som niekoľkokrát navštívili Douglas a urobila som aj jednu väčšiu objednávku online.


Pri prvej návšteve parfumérie Douglas som si odniesla hneď niekoľko produktov.




Ako prvý som si vybrala tento setík od Real Techniques. V sete bol obal na štetce, dva štetce a špongia na nanášanie make-upu. Štetce tejto značky sú svojou kvalitou známe, ale v poslednej dobe bola aj táto hubka dosť ospevovaná, preto som na ňu bola veľmi zvedavá. Viac sa dozviete v porovnaní hubiek na make-up, ktoré chystám.




Pretože mi docházal gél na obočie od Essence, tak som hľadala náhradu. Našla som tento gél od BeYu, ku ktorému bola aj pinzetka na obočie. Pinzeta je výborná, no gél ma až natoľko neočaril. Má príliš veľkú kefku, s ktorou sa mi zle pracuje. Viac v pripravovanom článku o géloch na obočie.






V košíčkoch s miniatúrkami som našla tento mini rúž, ktorý mi hneď padol do oka. Má krásnu klasickú červenú farbu, dokonalé balenie a skvelú pigmentáciu. Pery vôbec nevysušuje, celkom dobre drží a ja som s ním veľmi spokojná. Inak je to môj úplne prvý produkt od značky Clinique.




Pri pokladni stál ešte tento setík od značky Lancome. V setíku je riasenka, ceruzka na oči a korektor. Zaujal ma hlavne ten korektor, preto som sa rozhodla si set kúpiť. Ešte som nemala čas ho poriadne otestovať, určite bude recenzia.


A samozrejme som k nákupu dostala vzorky. Na tie sa tiež teším, pretože som ich ešte nevyskúšala.


Dva týždne po mojom nákupe v Douglas parfumérií som sa rozhodla si nejaké produkty objednať. Na predajni nemali značku Nyx a ani Urban Decay, preto som si musela objednať online.





Dlho som túžila po make-upe a korektore od Urban Decay. Vybrala som si však odtiene, ktoré mi boli na leto príliš svetlé a dokonca ešte aj teraz v októbri mi nesedia. V decembri alebo januári to už s mojou pleťou bude vyzerať inak, a tak počkám. Ale už sa neviem dočkať, kedy ich prvýkrát poriadne použijem.





Od UD som si vybrala aj rúž z ich kolekcie VICE. Vybrala som si jeden s finišom comfort matte a to konkrétne v odtieni stark naked. Ten odtieň som si okamžite zamilovala a nosím ho veľmi často. Na striedačku s rúžom, ktorý uvidíte hneď po tomto.




Tým ďalším rúžom je tento od značky MAC, ktorý som si taktiež vybrala na bežné denné nosenie. Je v odtieni velvet teddy. Aj tento rúž som si veľmi obľúbila.




Od značky Nyx som si vybrala korektor a transparentný púder. Ten púder je skvelý, ale korektor som nestihla použiť, pretože sa snažím pomíňať staršie, čo mi tu už nejakú dobu ležia. Recenzie určite budú.




A pretože značka Benefit pred nejakým časom prišla s novými produktami na trh, tak som tiež chcela niečo vyskúšať. Vybrala som si túto vysúvaciu ceruzku v odtieni 3, ktorý mi dokonale sedí. V jednej predajni som si potom kúpila aj ďalšie produkty na obočie, ktoré uvidíte nižšie. Recenzia na tieto produkty určite bude. Ale na to ešte musíte trošičku počkať.











K objednávke som dostala zadarmo sprchovaciu penu, mydlo na holenie (myslím, že to je pre mužov), miniatúrku riasenky od Lancom, vzorky šampónu, vône, krému od Origins.




Pár dní po objednávke som bola s kamarátkou na výlete a samozrejme sme sa zastavili aj v Douglase. Tam som objavila set s týmito produktami na obočie, o ktorom sa viac dozviete v recenzií.





A ako posledné v dnešných nákupoch tu mám bázu pod očné tiene od značky Artdeco. Ku báze bol zadarmo očný tieň v jemnej béžovej farbe.

Ja viem, sú to obrovské nákupy a minula som na kozmetiku opäť veľa peňazí. Ale nekupovala som si to naraz a šetrila som si na to, len aby bolo jasné.
Čo ste si kúpili vy? Kupujete si kozmetiku v drogérií, parfumérií alebo v lekárni?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára