štvrtok 26. januára 2017

Cien - vlhčené odličovacie tampóniky a obrúsky

Ahojte!
Dnes mám pre vás recenziu na odličovacích pomocníkov od značky Cien. Túto značku kúpite výlučne v sieti obchodov Lidl. V ich ponuke nájdete niečo málo z dekoratívnej, telovej, ale aj pleťovej kozmetiky. 



Ja som už pred dlhšou dobou skúšala ich čistiace odličovacie obrúsky. Využívala som ich na najhrubšie odlíčenie. Za týmto účelom si ich zakúpila znovu...


Obrúskov je v balení 25 a stoja 1,25 €. Sú určené pre suchú a citlivú pleť. Sľubujú, že napomáhajú pri odstránení mastnoty pleti a jej nečistoty. Mali by odstrániť aj vodeodolné produkty. Obrúsky obsahujú aloe vera, bisabolol, vitamín E, sú bez parfemácie, alkoholu a farbív. 


Prvé, čo si po otvorení obrúskov všimnete je ich vôňa. Nie je silná, ale ak k nim trošku viac pričuchnete alebo sa líčite v okolí nosa, tak ju ucítite. Chápem, že obrúsky by nemali byť parfemované, predsa len si s nimi odličujem aj očné okolie, ale tieto mi naozaj smrdia. Ich vôňa mi vôbec nie je príjemná. 
Na pleti sú obrúsky veľmi príjemné, neškriabu, nedráždia. Zanechávajú však podivný film. Ten mi však až tak neprekáža, pretože obrúsky používam len na najhrubšie očistenie pleti a po nich nasledujú ďalšie produkty.  Čo sa týka samotnej odličovacej sily, tak s tou som ako tak spokojná. Odstráni to najdôležitejšie a s dôkladnejším čistením pleti mi už dopomôžu iné produkty. S riasenkou si neporadia, ale na tento účel som si ich ani nekupovala. 

Ak sa odličujete len obrúskami, tak by som ich neodporúčala, ale ak využívate obrúsky za tým istým účelom ako ja, tak smelo do nich.


Druhým produktom, ktorý som si z Lidlu doniesla sú kozmetické tampóniky. Je ich 40 a stoja 1,89 €. Sú taktiež vlhčené a určené na odličovanie tváre, očí a pier. Na rozdiel od obrúskov, majú tieto tampóniky veľmi príjemnú sviežu vôňu. Tieto už však obsahujú aj alkohol a parfemáciu. Obsahujú však aj aloe vera, ktoré pleť hydratuje a vyživuje. 


Tampóniky som si kúpila za účelom rýchlejšieho odlíčenie očí, pretože neraz sa mi stáva, že sa z roboty vraciam až neskoro v noci, kedy nie som schopná dlhého odličovacieho rituálu. Na tento účel sa mi tampóniky osvedčili. Sú dobre navlhčené, rýchlo a efektívne si poradia s riasenkou a očnou linkou. Či tak úžasne odlíčia aj vodeodolné produkty neviem, pretože ich nepoužívam. 


Tieto vlhčené tampóniky sú v praktickej uzatvárateľnej nádobke, takže tak rýchlo určite neuschnú. Okrem toho na nich oceňujem, že sú veľmi jemné, neškriabu, nedráždia. V očiach ma taktiež neštípu. Pleť nevysušujú. Môžem ich vrelo doporúčať.

Skúšali ste už tieto produkty? 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára