nedeľa 15. januára 2017

Garnier SkinActive - Hydra Bomb plátená maska

Ahojte!
Dnes mám pre vás recenziu zaujímavej masky na pleť. Jedná sa o látkovú (plátenú) masku od značky Garnier. Na trhu je už pár mesiacov, no ja som sa k jej testovaniu dostala len nedávno. 


Na obale masky sa píše, že je vhodné ju použiť, keď je vaša pleť smädná, potrebuje hydratáciu, vyzerá unavene. Keď pleť potrebuje poriadnu dávku hydratácie a dotankovať novú silu. 


Objavte novú inovatívnu masku, ktorá je inšpirovaná ázijskými maskami. Bavlnená tkanina je napitá intenzívne hydratujúcim sérom, ktoré obsahuje granátové jablko a kyselinu hyaluronovú. Látková maska pôsobí ako obklad, ktorý pleť zásobuje hydratáciou tak intenzívne ako 1 týždeň bežnej pleťovej kozmetiky. Zásobníky vlhkosti v pleti sa opäť naplnia, pleť je hladšia, svieža, upokojená a žiari zdravým. Užite si moment pocitu pohody pre vás a vašu pleť. Vhodné pre všetky typy pleti - dokonca aj pre citlivú. 


Masku odporúčajú nechať na pleti 15 minút, počas tejto štvrť hodinky má maska stihnúť intenzívne zásobiť hydratáciou, pleť má byť výrazne hladšia a žiarivejšia. 
Počas celého týždňa po použití masky majú byť jemné vrásky vyplnené, pleť má byť stále hydratovaná a oživená. 

Túto  masku zoženiete v drogérií Dm a Rossmann. Stojí 1,95 €, čo za jednu masku na jedno použitie nie je málo. 


Po vybratí masky z obalu je hneď viditeľné, že je poriadne nasiaknutá tekutinou. Až tak, že veľa tekutiny mi pokvapkalo na oblečenie a na zem. A ešte jej aj dosť ostalo vo vnútri obalu. Na prvý pohľad som si všimla, že maska je príliš veľká a uvažovala som ako si ju založiť, pretože nikto nemôže mať takú veľkú tvár. Nejak som to však zvládla, aj keď mi to kdekade odstávalo a vytŕčalo. Masku som nechala na pleti (podľa návodu na obale) 15 minút. Potom som masku dala dole, no ešte stále bola mokrá a ja neviem, koľko tekutiny moja pleť vypila. Čelová časť masky bola takmer suchá, preto si myslím, že moje čelo asi potrebuje viac hydratácie. Po odstránení masky mi na pleti ostalo ešte celkom dosť séra, odporúča sa ho do pleti vmasírovať alebo utrieť vatovým tampónikom. Ja som ho do pleti vmasírovala a do pleti sa celkom rýchlo vsiaklo. 
Priamo po použití masky bola pleť naozaj hladša a žiarivejšia. Vyzerala zdravšie. Bola aj hydratovanejšia.  


Nemyslím si, že by táto maska mohla nahradiť jeden týždeň používania rôznych prípravkov na pleť. Ale určite ako doplnok k takej starostlivosti o pleť má niečo do seba. Ja používam rada masky na pleť, aspoň raz do týždňa. A určite si zakúpim znovu aj túto masku, pretože ma pozitívne prekvapila.

Čo na ňu hovoríte vy? Skúšali ste ju? 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára