pondelok 6. februára 2017

Bilou sprchové peny

Ahojte!
Dnes tu pre vás mám recenziu na podľa mňa výnimočné sprchové peny. Čím sú také výnimočné a čím mi učarovali vám prezradím v tomto článku.



Zdroj

Jedná sa o sprchovacie peny značky Bilou. Táto značka je už na trhu nejakú tú dobu, no možno ju vy ešte nepoznáte. Značka je vytvorená úspešnou nemeckou youtuberkou Biancou Heinicke. Bilou je skratka vety Bibi loves you, pretože tieto peny boli najskôr uvedené na trh v limitovanom počte a primárne boli určené pre fanúšikov tejto blonďavej youtube hviezdy. Pokiaľ ju nepoznáte a rozumiete po nemecky môžete si jej videá pozrieť na kanáli BibisBeautyPalace. Venuje sa témam ako make-up, móda, ale aj komédia a rôzne iné. 

Späť ale k penám... Neskôr sa výroba pien na sprchovanie rozšírila a teraz je možné ich bežne dostať v Dm alebo Rossmanne (v nemecky hovoriacich krajinách). Peny majú 200 ml a stoja 3,95 €. 

Zdroj


Čo sa týka obalov, tak mne sa veľmi páčia, sú jednoduché a pritom nápadité a veselé. Podľa kresby vždy vidíte, akú vôňu pena má. Bilou peny sa predávajú v rôznych vôňach. Na predajných regáloch môžete nájsť druhy ako Tasty donut, Lovely peach, Creamy mandarin, Splashy melon, Fizzy berry, Chocolate cupcake a Vanilla cake pop. Chvíľu sa dala kúpiť aj limitovaná edícia Cherry blossom.  



Peny značky Bilou sú 100% vegánske, obsahujú olivový a mandľový olej. Pokožku vôbec nevysušujú, sú k pokožke šetrné.



Pena je veľmi hustá, no na pokožke veľmi príjemná. Vône týchto pien sú podľa mňa neskutočné, aj keď viem, že nie sú prírodné. Každá z pien, ktoré som doteraz vyskúšala sa mi veľmi páčila. Vôňa nerozvonia len vašu kúpeľňu, ale ostáva na pokožke ešte hodinu-dve po umytí. Sprchovanie mi spríjemňujú. Podobné peny som si už obľúbila aj od iných značiek (Rituals, Kneipp, Spitzner a nedávno som ich objavila od značky Balea), ale tieto sú moje obľúbené. Hlavne kvôli nádherným vôňam a milým obalom. 


Ak by sa vám tieto peny páčili, dajte mi vedieť v komentári a ak by bol záujem, tak ich ešte dokúpim do giveaway za 100 tisíc zobrazení blogu. 

2 komentáre:

  1. Ja hladam ciernu sprch.penu you rock from bilou,da sa niekde zohnat?dakujem za reakciu

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj, až teraz som si všimla Tvoj komentár. Ja žijem v Nemecku a tu sa značka Bilou predáva normálne v Dm, pretože patrí jednej nemeckej Youtuberke. Či sa dá zohnať niekde na Slovensku ozaj netuším.

      Odstrániť