pondelok 26. júna 2017

Nákup v dm - Jean&Len, Bioré, Real Techniques...

Ahojte!
Včera som sa vybrala na nákup do Dm, pretože sme potrebovali nejaké čistiace prostriedky. Samozrejme už keď sme boli tam, poobzerala som sa aj po nejakých novinkách. Pár produktov som si odniesla domov a v dnešnom článku by som vám ich rada ukázala.




Začnem tými zaujímavejšími produktami. Ako som sa prechádzala predajňou Dm objavila som dva sete štetcov od Real Techniques. Viac ma zaujali tieto, ktoré sú určené na prejasnené líčenie. Okrem troch štetcov je v sete aj špongia, ktorá má veľmi nezvyčajný tvar. Pár štetcov tejto značky už mám a som s nimi spokojná, preto sa teším aj na používanie týchto nových. 
Tento set stál 22,95 €.


Odličovacie tampóny od značky Ebelin sú menej zaujímavou vecou, no kupujem si ich vždy a vždy rovno dve balenia. Môj drahý si pravidelne čistí pleť a minie na to viacero tampónikov, a tak sa u nás tampóniky míňajú celkom rýchlo. Tieto používame radi, neškriabu, nerozpadajú sa...
Jedno balenie obsahuje 140 tampónikov a stojí 0,85 €.


Kozmetické obrúsky sa taktiež vždy zídu. My ich doma máme všade. V obývačke dve balenia, v spálni na nočných stolíkoch, jedno balenie na kozmetickom stolíku... Tak bolo na čase kúpiť nejaké do zásoby. Vzala som tieto, pretože mali pekný dizajn. 
V jednom balení je 100 obrúskov a stojí 0,95 €.



Potrebovali sme aj nejaký sprchový gél. Tento od značky Balea mi hneď padol do oka. Je s vôňou manga a mučenky. Ja zbožňujem mango a všetko, čo po ňom vonia musím mať. Pretože si sprchový gél chcem preliať do litrovej fľaše s pumpičkou, nevzala som len jedno balenie, ale rovno 4. 
Jedno balenie obsahuje 300 ml produktu a stojí 0,55 €.


Od rovnakej značky som si do košíka vložila aj penu na holenie. Táto pena má príjemnú ovocnú vôňu. Holiace peny od značky Balea mám veľmi rada a od iných značiek si ich už ani nekupujem. 
Pena má 150 ml a stojí 0,75 €.


Ďalším produktom značky Balea sú náplaste na nos. Mali by odstrániť nečistoty a predchádzať tvorbe čiernych bodiek. Určite na ne neskôr bude recenzia, kúpila som si ich teraz prvýkrát a sama som zvedavá na to, či  naozaj niečo dokážu.
V balení sú 3 náplaste a ich cena je 1,75 €.


Náplaste na nos som si vzala aj od značky Bioré, ktorá je pri Dm len pár týždňov. Chcela som vyskúšať nejaké novinky, tak som siahla rovno po tejto značke. Náplaste boli o čosi drahšie ako tie predchádzajúce. Recenzia taktiež bude. 
Náplastí je v balení 6 a ich cena je 4,95.

Od rovnakej značky som si vzala aj púdrový píling na pleť, ktorý ma zaujal hlavne tým, že obsahuje aj prášok do pečiva. Ja som veľmi zvedavá ako to bude fungovať, recenzia bude neskôr.
Pílingu je 125 g a stál 5,95 €.


Odličovač do sprchy od značky Nivea som už raz mala a bola som s ním spokojná. Ušetrilo mi to dosť času, keď som sa mohla odlíčiť už v sprche a potom pleť len dočistiť. 
Tento produkt má 150 ml a stojí 3,45 €.


A ako posledné som sa zastavila pri stojane značky Jean&Len, pretože mi táto značka bola neznáma, no na prvý pohľad sympatická. Ich produkty sú vegánske, neobsahujú žiadne silikóny, parabény a sú pH neutrálne. Už ich máme v kúpeľni a využívame, recenzia určite bude neskôr.
Jedna pena obsahuje 200 ml a stojí 3,95 €.



Posledným produktom, ktorý mi pristál v košíku bola táto pleťová maska. Je taktiež od značky Jean&Len. Už takmer mesiac mám veľmi suchú pleť, tvoria sa mi suché šupinky a nepomáhajú ani krémy. Preto som sa rozhodla zase vyskúšať nejaké masky. Táto obsahuje ružové bahno a sezamový olej. Je určená pre normálnu a suchú pleť.
Masky je 50 ml a stála 3,95 €.

Čo hovoríte vy na tieto produkty? Skúšali ste niektoré z nich?






Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára