pondelok 19. júna 2017

Vysnívaný kozmetický stolík, inšpirácia

Ahojte!
Dnes som si pre vás pripravila článok s pár inšpiráciami na kozmetický stolík. Ja som o takomto kozmetickom stolíku dlho snívala. Dlho som prezerala online obchody s nábytkom a hľadala ten pravý...

Nakoniec som ten svoj objavila v Ikei. Táto fotka je trošku staršia (celý článok o mojom make-up kráľovstve TU), teraz to už vyzerá trošičku inak. Na aktuálnejší stav sa určite môžete tešiť v inom článku.


Myslím si, že práve tento stolík má doma veľa dievčat, ale vedeli ste, že si svoj vysnívaný stolík môžete kúpiť online a nájsť si presne taký, aký sa vám bude páčiť a aký sa vám bude hodiť do izby?
Presne taktúto možnosť ponúka stránka Favi.sk

Ja som pre vás vybrala tri stolíky, ktoré mňa osobne veľmi zaujali. 

zdroj

Prvý je tento. Zaujal ma svojou jednoduchosťou, no napriek tomu vyzerá rafinovane a premyslene. Najviac sa podobá môjmu stolíku z Ikei, no tento ma zaujal ešte o niečo viac. Škoda, že som ho neobjavila predtým než som si kúpila ten svoj. Má aj dva šuplíčky na každodennú kozmetiku. Chcelo by to ešte nejaké pekné zrkadlo a samozrejme kresielko. 

zdroj

Druhý stolík je už podľa mňa ako pre princeznú. Má prepracované detaily s ružičkami, čo sa mi veľmi páči. Má hneď niekoľko menších šuplíčkov, do ktorých sa dá pekne roztriediť kozmetika. Okrem toho má aj zrkadlo, čo je veľmi praktické. 

zdroj

Tento tretí stolík ma zaujal naviac. Nielen že som ho ešte inde nevidela, ale príde mi veľmi zaujímavý. Vyzerá veľmi minimalistický, no má pekne premyslené nôžky, ktoré mu dodávajú šmrnc. Stolík má jeden šuplík. Páči sa mi aj to veľké zrkadlo, na ktoré by som si hneď prilepila najobľúbenejšie fotky. Samozrejme len po okrajoch, nie po celom zrkadle. 

Inšpiráciu na nádobky, v ktorých môžete mať štetce vám určite ukazovať nebudem. Na to si vystačíte s nejakou peknou vázou alebo ja som dlhú dobu používala kvetináče. Na rúže, lesky, ceruzky, riasenky a podobne existujú akrylové organizátori, ktoré už zoženiete kdekoľvek. Na stránke Favi.sk ma však zaujali dve dekorácie na stolík, o ktorých premýšlam, že by sa mi zišli.

zdroj

Veľmi ma zaujala táto nádobka s vtáčikom. Do nádobky sa dá dať vata, alebo tampóniky. Ja si robím vlhčené odličkovacie tampóniky sama a táto nádobka by na to bola ako stvorená. 

zdroj

A niečo takéto som hľadala už dlhšiu dobu. Nielen že to vyzerá ako nádherná dekorácia, ale viem si v tejto sklenenej dóze prestaviť obľúbený kúsok kozmetiky alebo parfém. A takto krásne by bol vystavený na stolík na obdiv každému, kto prejde okolo. 

zdroj

A nakoniec môj osobný tip. Hoci mám svoj kozmetický stolík v blízkosti okna, niekedy nie je to svetlo také ideálne na líčenie.  Preto by som odporúčala investovať do poriadneho umelého osvetlenie, ktoré imituje denné svetlo. Pri takomto svetle sa líčí oveľa ľahšie. 

Tento článok vznikol v spolupráci so stránkou Favi.sk, na ktorej môžete nájsť množstvo pekného nábytku, ale hlavne kozmetické stolíky a drobnosti, ktoré na ne potrebujete. Stránke Favi.sk sa chcem veľmi poďakovať za túto krásnu spoluprácu a za to, že práve vďaka tomu, že ma oslovili som ich stránku objavila. Sama som tam našla pár krásnych kúskov, ktoré by som si rada objednala. 

Máte vy už svoj vysnený stolík? Alebo ho ešte stále hľadáte? 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára