streda 26. júla 2017

Chceli by ste tiež testovať rôzne produkty?

Ahojte!
Chceli by ste skúsiť nejaké nové produkty? Prezradím vám ako sa to dá...
V dnešnom článku vám predstavím jeden portál, na ktorom môžete vyskúšať všelijaké produkty aj keď nemáte blog.


O stránke Trybe ste možno ešte nepočuli a ja vám ju chcem dnes predstaviť. Na portáli Trybe sú k dispozícií rôzne produkty, ktoré môžete testovať. Na to však potrebujete profil, ktorý si môžete vytvoriť na linku, ktorý nájdete TU. Trybe si náhodne vyberie užívateľov podľa záujmov v profile. Pokiaľ sa zhodujú s cieľom daného produktu, máte na výber vyššiu šancu. 


Keď si vyberiete produkt, o ktorý máte záujem a radi by ste ho vyskúšali, musíte kliknúť na tlačítko VYSKÚŠAŤ. Potom vyplníte krátku anketu ohľadom produktu. Následne si portál Trybe vyberie vhodných testovačov. Výber užívateľov, ktorý daný produkt budú testovať trvá 30 až 90 dní. Pokiaľ vás vyberú, budú vás kontaktovať mailom. Svoju šancu na výber môžete zvýšiť tým, že si vyplníte profil so všetkými údajmi. Pretože ak vám budú chcieť daný produkt zaslať, aby vedeli kam ho zaslať a na akom čísle vás kontaktovať v prípade komplikácií. 


Cieľom tohto portálu je spojiť zákazníkov so značkami, pričom od užívateľov očakávajú úprimný názor na produkt. 

Čo myslíte? Za skúšku to stojí nie? Môžete sa tak zadarmo dostať ku produktom, ktoré vás zaujímajú alebo ktoré by ste radi vyskúšali. Registrácia je taktiež bezplatná (registrovať sa môžete TU). Môžete len získať, keďže sa za nič neplatí. Ja do toho rozhodne idem a už som veľmi zvedavá, koľko zaujímavých produktov tak nájdem. 


Určite mi dajte vedieť, čo si o tomto portáli myslíte, musím uznať, že mňa veľmi zaujal. V zahraničí už funguje takýchto portálov niekoľko, preto som rada, že teraz máme aj my taktúto možnosť.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára