piatok 21. júla 2017

Glossybox - Pink Planet Editon

Ahojte!
Dnes pre vás opäť článok o tom, čo bolo v Glossyboxe. Júlová edícia tohto boxu bola s témou Pink Planet, čo ma veľmi zaujalo. Navyše na svojich stránkach písali, že produktov bude päť, ako vždy, ale k tomu pribudnú dve maličkosti. Moja zvedavosť vstúpla.

Zdroj
Úvodnú fotografiu som ukradla z Glossybox blogu, aby ste videli, prečo som sa tak tešila. Tento mesiac sa dokonca zdalo, že box propagovali viac ako inokedy a myslím si, že touto fotografiou (a podobnými) získali nejednu novú zákazníčku.



Škatuľka bola tento mesiac naozaj veľmi podarená. Dizajn sa im naozaj podaril a mne sa mimoriadne páči. 


Na svojom blogu uvernil Glossybox jeden produkt, ktorý bol dopredu známy. Mne to nedalo a nakukla som, aký produkt teda v boxe nájdem. Ja jeden z produktov teda už poznám a ostatné si pozrieme spolu...


Bio:Végane Skinfood
Organic cranberry sheet mask
Táto látková maska je vytvorená z jemnej celulózy. Pleti dodáva poriadnu porciu hydratácie pomocou komplexu z extraktu z bio brusníc a kyseliny hyalurónovej. Pri pravidelnom používaní zvyšuje prirodzenú vlhkosť pleti, napomáha k odstráneniu suchých miest a pleť nenapína. Pleť pôsobí jemnejšie, sviežejšie a vyhladenejšie. 
Cena: 4,99 € za 16 ml, v boxe plné balenie tohto produktu

Prvým produktom, ktorý som z toho krásneho boxu vytiahla, bola látková maska. Z masky sa ja vždy poteším, pretože ich nepoužívam len ja, ale aj môj priateľ. Túto by som však rada vyskúšala sama, nakoľko ja mám suchšiu pleť.


De Bruyére 
Eau de beauté Monoi body splash
Tento must-have produkt vo forme telového spreja dodáva vzrušujúcu vôňu monoi, ktorá pripomína vôňu dovolenky a osviežuje či doma alebo na cestách. Jeho použitie je veľmi jednoduché - nastriekať na telo a vlasy a môže sa ísť ďalej! 
Cena: 16,00 € za 50 ml, v boxe plné balenie tohto produktu

Druhým produktom je telový sprej, na ktorý som sa tešila, pretože práve toto bol produkt, ktorý bol odtajnený. Hodiac sa k téme má tento produkt ružový obal. Jeho vôňa je zaujímavá je taká kvetinovo-púdrová. Nie je príliš výrazná a preto veľmi vhodná na horúce letné dni. 

Mimochodom monoi znamená vonný olej a je zmesou čistého kokosového oleja a čerstvých kvetov tiaré. Kvetina tiaré rastie jedine vo Francúzsej Polynézií, okrem tohto miesta nikde inde na zemi. Je to asi meter dlhá rastlina, ktorá obyčajne máva päť až desať bielych kvetov. 



Bellapierre Cosmetics
Banana setting powder
Na internete veľmi obľúbený púder je ozajstný multi talent. Dokáže ukyť začervenania, vyrážky a kruhy pod očami, ale aj celú pleť zmatniť. Okrem toho sa dá využiť aj ako podklad pod očné tiene alebo sa ním dá zafixovať make-up.
Cena: 25,00 € za 4 g, v boxe plné balenie

O banánovom púdri som už toho veľa čítala. Vždy som si nejaký chcela kúpiť, no vždy som sa rozhodla pre transparentný púder. Som však veľmi rada, že ho konečne môžem vyskúšať. Hlavne na fixovanie korektoru pod očami stále hľadám púder, ktorý by nezaliezal do vrások a vydržal so mnou takých 10 hodín. Som zvedavá, aký bude tento, potom vám dám určite vedieť.


Nivea
Shower mousse lemon moringa
Limitovaná letná edícia tejto sprchovej peny má sviežu citrusový vôňu, ktorá je skvelá na horúce letné dni. Pena je veľmi jemná a ľahučká, pH neutrálna a na celé telo vystačí aj malé množstvo. Pokožku čistí veľmi šetrne. Navyše obsahuje extrakt z hodvábu a po umytí je pokožka jemná a hebká.
Cena: 2,49 € za 200 ml, v boxe plné balenie tohto produktu

Od kedy som skúsila prvú sprchovaciu penu, veľmi som si ich obľúbila. Keď som videla reklamu na túto penu od značky Nivea, hneď som povedala, že si jednu musím kúpiť a vyskúšať. Jednu som si takmer kúpila, ale priateľ ma odhovoril, že ešte máme zásobu sprchových gélov. O to viac sa teším, že som si túto penu našla v boxe. Konečne ju môžem vyskúšať. Vonia nádherne sviežo a ovocne.



Loreal Paris
Colovista, 1-day spray
Tento produkt na vlasy prináša zmenu do život. Je vo forme speja, ktorý vlasom dodáva farbu na jeden deň. Pomocou tohto produktu sa dajú vo vlasoch vytvoriť výrazné farebné efekty alebo aj ombré looky, a to na svetlých, ale aj na tmavých vlasoch. Farba zmizne po prvom umytí vlasov a nezanecháva žiadne zbytky.
Cena: 7,95 € za 75 ml, v boxe plné balenie tohto produktu

Z tohto produktu som asi z jediného veľmi nepotešila. Nie preto, že by sa mi nepáčil alebo by som ho už mala vyskúšaný, ale hlavne preto, že neviem, čo s ním. Možno keby som dostala ružovú alebo fialovú farbu by som ho vyskúšala, ale myslím, že táto farba sa mi hodiť nebude. Navyše striekať si sprej na vlasy, aby mi vydržal jeden deň, mi príde naozaj zbytočné.


Ako som už spomínala, do boxu pridali dve maličkosti navyše. Jednou z týchto drobností je krém po opaľovaní od značky Ultrasun. Tento krém má mať ochladzujúci efekt, čo je po opaľovaní veľmi príjemné.


Druhou maličkosťou je táto gumička do vlasov od značky Purelei. Jednu od tejto značky už mám a párkrát som ju už mala vo vlasoch. Vlasy neťahá, nešklbe a neobsahuje ani žiadnu kovovú časť, preto vlasy ani neničí.


Celkovo hodnotím tento box známkou 1. Všetky produkty ma potešili a viem ich využiť. Ten sprej na vlasy možno vyskúšam a ak nie, tak ho niekomu podarujem.

Čo hovoríte vy na tento box? Využili by ste všetky produkty?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára