sobota 22. júna 2019

Trendy bývanie? Jednoducho s Bellarose.sk!

Ahojte!
Už je to dlhá doba, čo som vám naposledy ukázala nejakú inšpiráciu, či už na doplny alebo nejaké dekorácie do domácnosti. Dnes to však napravím a ukážem vám pár trendy kúskov, čo ma zaujali. A pretože sme si nedávno kúpili záhradu a ešte stále ju zútulňujem a hľadám dekorácie a doplny, ukážem vám aj inšpiráciu práve na terasy a záhrady. 

Všetky produkty, ktoré vám ukážem nájdete na e-shope Bellarose.sk, ale po kliknutí na link pod obrázkom sa rovno aj dostanete k danému produktu. 

Naskôr vás chcem upozorniť na to, že v tejto inšpirácií bude veľa veľa ružovej. Je to z toho dôvodu, že v obývačke mám dekorácie v staroružovej farbe kombinované s doplnkami v rosegold farbe. 



Ja som veľká zberateľka diek a vankúšikov, tých nemám nikdy dosť. Keď som prezerala e-shop bellarose.sk našla som hneď niekoľko krásnych vankúšikov, ktorým by som vedela poskytnúť nový domov. Jeden z nich má v každom rohu strapce, čo sa mi veľmi páči.  Okrúhy vankúšik ešte nemám a mala by som to napraviť, ale najviac zo všetkých sa mi zapáčil strapatý vankúšik, ktorý sa hneď stal mojim obľúbencom a ja som ho už mala v košíku...
No a čo by sa k týmto vankúšikom hodilo viac ako deka so strapcami? Teraz v lete by som ju veľmi nevyužila, ale v zime sú deky a kúrenie moji najlepší priatelia. 

Na stolík v obývačke už dlho hľadám vázu. Zapáčila sa mi táto guľatá, samozrejme ružová. A do nej nejaká biela ruža alebo iné biele kvietky a bola by som nadmieru spokojná. 

Kategóriu nábytok som ani nemala pozerať, pretože je tam toľko krásnych kúskov. Tento stolík by som okamžite postavila vedľa gauča, no vravím, nemala som si to pozerať! :D


A pretože v domácnosti nežijem sama a nemôže byť všetko len ružové, našla som takúto drôtenú nástenku, ktorá by sa hodila ku písaciemu stolu, čo je obľúbený kútik môjho manžela. Tam by si našiel svoje odkazy, či poštu a samozrejme pár spoločných fotiek. 


Táto nástenka s košíčkami a háčikmi ma zaujala najmä preto, že v kuchyni mám veľa maličkostí a neviem kam s nimi a takto by som pre ne mala krásne miesto, kde by som ich videla a zároveň mala po ruke. 

Pre moje štvornohé zlatíčka Charlie a Chelsea som našla takúto dózičku, hneď by aj granulky boli krajšie uložené ako doteraz. Navyše je k dózičke aj malá praktická lopatka, čo sa mi veľmi páči. 

A teraz k moje záhradnej inšpirácií... V marci tohto roku sme s manželom kúpili veľkú garáž, ku ktorej patrí aj záhrada. Na záhrade sme si vyhradili časť, na ktorej sme spravili dlažbu, postavili na ňu záhradný nábytok a gril, na ďalšej časti máme trávnik a pár kvietkov a úplne vzadu mi ostalo ešte dosť miesta na zeleninu a ovocie. Ak by ste chceli všetko nafotím a urobím extra článok. 
Každopádne mi chýba nejaká dekorácia, doplnky a veľa drobností, na ktoré som predtým nemyslela. A teraz vám ukážem, čo mám na mysli...


Črepníky sú to, čoho mám momentálne nedostatok. tento rok už nič sadiť nebudem, ale na ďalší rok by som toho chcela nasadiť oveľa viac. Tieto vkusné črepníky mi hneď padli do oka a ja už teraz mám plán v hlave, kam by som ich postavila :).

K tmavým črepníkom by som nakombinovala aj takéto biele. Rada by som v nich mala nejaké krásne kvety... ruže alebo lalie. Betónové črepníky či iné dekorácie sa mi do záhrad veľmi páčia a tieto sú už na mojom wishliste. 

Na záhrade, či už pri raňajkách, obedoch alebo pri grilovaní s rodinou a priateľmi vždy využívame melamínový riad. Je to oveľa lepšie a neškodí to životnému prostrediu ako keby sme používali papierový, či plastový riad. Melamínový riad sa nerozbije, ani rýchlo neponičí a môžeme ho jednoducho umyť v umývačke riadu. Na stránke bellarose.sk som našla krásne poháriky, taniere, ale aj misky a všetky vo veselých pastelových farbách. 


Na melamínový riad by som chcela nejaké pekné truhličky, pretože teraz ho mám uložený v priehľadných plastových boxoch, čo nevyzerá veľmi vkusne. Tieto sa mi zapáčili na prvý pohľad a taktiež som si ich pridala na svoj wishlist. 


Ako som už spomínala tento rok som toho až tak veľa nesadila, no aj tak by sa mi zišla pomoc v podobe takýchto zápichov, najmä na bylinky. Vyzerá to veľmi pekne a ja si tak už nepomýlim žiadne rastlinky.


Po podobnej nádobe na nápoje som pátrala už dlho. Vždy keď sme grilovali chcela som hosťom ponúknuť aj nejakú domácu limonádu, či len chladenú minerálku s citrónom a mätou. Ale žiadnu praktickejšiu som nenašla. Jej veľká výhoda je, že ju takto môžete postaviť do chladničky. V teplých letných dňoch to lepšie byť už ani nemôže. Na stránke bellarose.sk ich nájdete hneď niekoľko v rôznych dizajnoch a veľkostiach, myslím, že každý nájde to svoje. 

Čo poviete? Dá sa tam nájsť veľa krásnych vecičiek, ktoré spestria každú domácnosť, či záhradu. Učite si e-shop Bellarose.sk pozrite, nájdete tam množstvo trendových kúskov, ale aj krásnych darčekov pre dospelých, ale aj deti (majú nádherné doplnky do detských izbičiek). Na stránke však nájdete aj články s inšpiráciou na bývanie, či recepty (tie na limonády sa už chystám vyskúšať). 

E-shop bellarose.sk taktiež nájdete na stránke Favi.sk, na ktorej nájdete ešte viac krásnych kúskov, určite tam mrknite. Ja tam získavam inšpiráciu vždy, keď sa chystám niečo prerábať. V najbližšej dobe by sme chceli prerobiť aj hosťovskú izbu a to vám určite ukážem...

Ja sa týmto chcem poďakovať Favi.sk za túto spoluprácu, vďaka ktorej som mala možnosť objaviť e-shop, ktorý som doposiaľ nepoznala. 
Všetkým prajem krásny deň a dúfam, že som vás mohla aspoň trošičku inšpirovať. 


3 komentáre:

  1. Krásná inspirace. Podobnou láhev na pití měli teď nedávno v Pepcu.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovedaťOdstrániť
  2. oo tie kvetináče sú naozaj krásne a o stolíku ani nehovorím, wow, :O

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Super inspirace, moc se mi líbí ten stoleček a drátěnou nástěnku mám doma taky :) Kdyžtak jsem jí sehnala v Pepcu asi za 70kč :)


    GrünHauz
    Š.

    OdpovedaťOdstrániť