piatok 21. augusta 2020

Glossybox - the vegan way of beauty

Ahojte! Dnes poteším aj tie z vás, ktoré používajú len vegánsku kozmetiku. Pred pár týždňami mi totiž Glossybox, ktorý je plný len takejto kozmetiky. Vyšiel pod názvom the vegan way of beauty a bol vytvorený v spolupráci s youtuberkou Vaniou, ktorú na youtube nájdete ako KindOfRosy. Ja túto youtuberku už dlho sledujem, preto som ani minútku neváhala a box som si objednala.


A to čo som v ňom objavila vám hneď teraz ukážem.


NuVega Lash
eyelash serum 
89,95 € za 3 ml 

Toto sérum na riasy v sebe ukrýva vegánsku silu z aktívnych zložiek z výhonkov z fazuli mungo a ďateliny. Obidve tieto zložky stimulujú vlasové folikuly a z rias dostáva, čo najväčší potenciál na ich rast. Okrem toho toto výživné sérum neobsahuje parabény, alkoholy a minerálne oleje. Po šiestich týždňoch používania budú riasy dlhšie, plnšie a silnejšie.

Toto sérum na riasy už doma mám, dokonca 3 alebo 4 balenia. Nazbieralo sa mi z boxov a advetných kalendárov. Momentálne mám však celkom dlhé riasy, takže žiadne sérum nepoužívam, no viem, že opäť príde doba, keď budem s riasami veľmi nespokojná a potom po ňom siahnem. Keď ho celé miniem, určite urobím aj recenziu. 


BANANA BEAUTY
liquid lipstick
24,99 € za 1 kus

Na 100-percent vegánsky, netestovaný na zvieratách a s dlhou výdržou! Na perách drží dlhých desať hodín a dodáva im semi-matnú farbu. Vďaka výdatnej textúre a jedinečným extraktom z nektárov kvetov je perám dodaná aj hydratácia. 

Túto značku v poslednej dobe propagovalo toľko blogeriek (hlavne tých nemeckých), že bolo takmer nemožné si ju nevšimnúť. Všetky chválili tieto matné tekuté rúže, tak som na ne bola veľmi zvedavá. Potešilo ma, keď som jeden vytiahla z boxu, no sklamala ma farba. V boxe mohol byť jeden z troch odtieňov, dva pekné nude odtiene a ja samozrejme dostanem ten červený, ktorý až tak nevyužijem. Vyskúšam, no mrzí má tá farba. 


BIRKENSTOCK NATURAL SKIN CARE
moisturizing eye contour balm
16,00 € za 7 ml
Je to ľahká, ale špeciálna starostlivosť, ktorá dodáva okoliu očí intenzívnu hydratáciu, osviežuje a napína. Pritom extrakt z dubovej kôry a prírodný hyaluron vyhladzujú a ochraňujú pred vysušením. 

Tento očný krém mám už na kozmetickom stolíku a pár dní ho už používam. Musím uznať, že naozaj dobre hydratuje, no čo sa týka vyhladzovania, to ešte nemôžem potvrdiť. Zatiaľ som však spokojná.


CATRICE
clean id mineral swirl highlighter
5,49 € za 7 g

Tento ligotavý minerálny púder je ako stvorený pre všetky možné príležitosti - či v bežnom dni alebo na výnimočný večer. Jeho soft-touch formula necháva pleť zažiariť. Ďalším plusom je, že je tento rozjasňovač vegánsky a obsahuje 96-percent prírodných zložiek. 

Tento rozjasňovač ma veľmi prekvapil. Má veľmi pekný jemný odtieň, ktorý sa mi hodí k dennému líčeniu. Okrem toho ma zaujala celá rada clean id, z ktorej by som chcela vyskúšať aj bronzer a bb krém. O tejto rade som netušila a som rada, že som sa dozvedela zase niečo nové. 


JEAN & LEN
hair treatment detox black tea & mate
6,99 € za 200 ml

Táto kúra na vlasy napráva ťažko poškodené, unavené vlasy a vlasy bez sily. Najsilnejšou zložku sú semienka z moringa. Vlasy navyše ochraňuje pred stresom z vonkajšieho prostredia a vysychaním. Ryžový proteín a olej zo sezamu dodávajú vlasom hebkosť, sú poddajnejšie a viac sa lesknú. 

Masky a kúry na vlasy používam (takmer) vždy, keď si zmývam hlavu. K tejto by som rada vyskúšala aj šampón, preto ešte domíňam, čo mám otvorené a potom si zaobstarám aj šampón. Značku poznám len z pár recenzí, no sama som ju ešte neskúšala. 


LAVERA 
volume mascara
4,99 € za 9 ml

Táto objemová riasenka obsahuje minerálne farebné pigmenty a vyberané bio zložky ako napríklad carnauba vosk. Dodáva riasam objem a hustotu. Je dermatologicky testovaná, odporúčaná očnými lekármi a vhodná aj pre tých, čo nosia kontaktné šošovky. 

Riasenka od značky Lavera je jediný produkt, ktorý ma až tak nenadchol. Ja rada skúšam prírodnú kozmetiku, no riasenky mi nikdy nesadli. A skúšala som už aj nejaké od tejto značky. Dám jej šancu, no najradšej by som ju posunula niekomu, komu spraví väčšiu radosť. 


N0 COSMETICS
0 fresh today 3in1 oil gel cleanser
7,95 € za 75 ml
V tomto multitasking produkte sa ukrýva tak veľa dobrého! Upokojujúce bambucké maslo, ochraňujúci mandľový olej, vyhladzujúci pomarančový olej a antibakteriálne pôsobiaci zázvor. A to sú len niektoré z kvalitných a hodnotných zložiek tohto čistiaceho gélu. Pleť je po ňom hebká, pôsobí sviežejšie a vyhladenejšie. 

Čistiacich gélov u nás nie je nikdy dosť. Používam ich a aj môj manžel. Akurát nám jeden dochádza a tento bude jeho náhradníkom a ja som už veľmi zvedavá na to, aký bude, pretože značku vôbec nepoznám, ani som o nej ešte nepočula. 


Navyše bola do boxu pridaná vegánska tyčinka, o ktorej však neboli v letáčiku žiadne informácie. Je čokoládová s mandľami. Má obsahovať veľa proteínov, málo cukru a veľký podiel vlákniny. Ešte som ju neochutnala, no už sa chystám. 


Celkovo sa mi tento box veľmi páčil a aj nápad s vegánskou kozmetikou. Opäť som spoznala nové značky alebo produkty, o ktorých som netušila a to je zmyslom týchto boxov. 

Čo hovoríte vy na tento box? Páčil by sa vám? Používate vegánsku kozmetiku?

1 komentár:

  1. o vegánsku kozetiku sa zaujímam a box vyzerá zaujímavo, pár značiek je pre mňa nových tak sa na ne pozriem :D
    leekralovaa

    OdpovedaťOdstrániť