utorok 9. februára 2021

Nivea - šampón na citlivú pokožku hlavy

 Ahojte!

Pred pár týždňami mi na testovanie prišiel šampón na citlivú pokožku hlavy od značky Nivea. Dostala som ho v rámci akcie Nivea Botschaftler, do ktorej sa môže ktokoľvek zapojiť. 

Nivea Botschaftler je program, v ktorom značka Nivea dáva možnosť vyskúšať produkty tejto značky, medzi nimi sú často aj novinky, ktoré ešte nie sú v predaji. Podmienkou je vyplnenie dotazníka (a pridanie ho na internet) a následné napísanie recenzie. Vyžadujú taktiež publikovanie na sociálnych sieťach, napríklad post na Instagrame. Následne musíte na stránku pridať link, kde ste produkt publikovali. Neviem, či niečo také je aj na Slovensku, ale v Nemecku to takto funguje bežne aj u iných značiek, a ja som tak mala možnosť skúšať rôzne krémy, ale aj dekoratívnu kozmetiku, či farbu na vlasy. 

Teraz sa mi však dostal do rúk šampón od značky Nivea. Dokonca dva, jeden som chcela posunúť ďalej, nech ho vyskúša aj niekto iný. Ale po jeho testovaní, som sa ho nevedela vzdať. 

Už v recenzii šampónu od Garnier, ktorý je taktiež určený na citlivú pokožku, som vám písala, že mám problémy so svrbením pokožky hlavy. Preto v poslednej dobe vyhľadávam práve šampóny, ktoré by mi s týmto problémom mohli pomôcť. O to viac som sa z tohto šampónu potešila. 

Tento Nivea šampón má pekný biely obal, na ktorom vyniká logo Nivea. Je to klasické balenie šampónu, takže k tomu nemám viac čo dodať. Šampón vonia veľmi príjemne, nie násilne, ale veľmi jemne, čo je cítiť na vlasoch aj na druhý deň (ja si zmývam hlavu večer a ráno je vôňu ešte cítiť, počas dňa však vôňa vyprchá). Trošičku som očakávala, že bude voňať aspoň približne ako klasický Nivea krém, podobne ako Hair Milk rada. Na šampóne ma prekvapila jeho priehľadná farba, čakala som biely šampón, ani sama neviem prečo.

Na šampóne sa môžete dočítať, že obsahuje vitamín B, ktorý vlasom dodáva hydratáciu. Je to veľmi jemný šampón pre zdravú pokožku hlavy a pekné vlasy. Upokojuje pokožku hlavy už od prvého použitia. Vlasom dodá hydratáciu bez zbytočného zaťaženia. 

Už pri prvom použití som ostala veľmi prekvapená. Šampón veľmi dobre pení, preto ho stačí trošička. Ja som si pred týždňom odstrihla asi 10 centimetrov vlasov, takže mi ho teraz stačí naozaj len máličko. Okrem toho som naozaj mala pokožku hlavy upokojenú a počas najbližších dvoch dní sa žiadne svrbenie nekonalo. Na tretí deń si vlasy vždy zmývam znovu, takže pre mňa šampón splnil hlavnú úlohu. Po ďalších použitiach som si všimla, že moje vlasy neboli vôbec suché ako normálne, ale naozaj boli na dotyk hebkejšie a zdali sa mi hydratovanejšie. Šampón som najskôr skúšala osobitne, no potom som pridala aj masku na vlasy inej značky, no taktiež určenú na upokojenie pokožky hlavy. Výsledok bol úžasný.

Ja som si tento šampón veľmi obľúbila, preto som sa druhého balenia nevedela vzdať. Po tejto skúsenosti plánujem vyskúšať aj tuhé šampóny značky Nivea.

Tento šampón má 250 ml a stojí 2,49 €. 

 Čo hovoríte vy na tento šampón alebo akú máte skúsenosť s inými Nivea šampónmi? 

2 komentáre:

  1. Já jsem dříve jejich šampony nemohla vůbec používat. Ale po nějaké době jsem se nechala nalákat na jejich micelární šampon a byla jsem velmi spokojená. Tenhle vypadá taky dobře.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Od Nivea mám ráda sprchové gely. Pamatuju si, že některé šampony od nich mi nedělaly dobře. A měla jsem po nich lupy a problémy s pokožkou hlavy.

    OdpovedaťOdstrániť