piatok 12. februára 2021

Moje najobľúbenejšie vône

 

Ahojte!

Mám pocit, že o parfémoch som ešte nikdy článok nepísala. Nie je to preto, že by som nechcela, ale preto, že v popisovaní vôní vôbec nie som dobrá. Pred pár dňami mi však napadlo, že vône, ktoré sú moje top už asi pozná takmer každý, preto bude stačiť aj krátky popis. 

V mojej zbierke sú drahšie parfémy, ale mám aj lacnejšie z drogérky. Obľubujem ovocné, trošičku sladké vône. Všetky parfémy, čo doma mám sa mi triafajú do vkusu, no medzi moje najobľúbenejšie to dotahli len tieto 4 vône. 

Keby som sa mala rozhodnúť len pre jednu jedinú vôňu, ani minútu by som neváhala. Bol by to parfém od Armani - Si Passione. Túto vôňu som si zamilovala už pri prvom použití, keď som kdesi dostala vzorku. Hneď som vedela, že Si Passione musím mať vo svojej zbierke. Nemám ju doma až tak dlho a celkom si ju šetrím, ale stala sa mojím číslom jedna! Zbožňujem aj jej červený flakónik, na ktorý som sa prvé dni nešla vynadívať. 

Si Passione je nádherná ovocná, trošku kvetinová vôňa. Hlavou tejto vône sú čierne ríbezle, ružové korenie a hruška. Srdcom je heliotrop, ruža a jazmín. Základom je vanilka a céder. 

Tesne v pätách Si Passione sa nachádza vôňa od Yves Saint Laurent - Black Opium, ktorá je mojou stálicou. Mám už tretie balenie a určite to pri ňom neostane. Keď som pred pár rokmi túto vôňu objavila, hneď pri vyskúšaní som vedela, že ju musím mať. A bola to moja úplne prvá vôňa z parfumérie. Dovtedy som používala len drogériové parfémy. Taktiež zbožňujem jej flakóník, je úplne dokonalý. 

Black Opium je úžasná orientálna vôňa, ktorá trošičku zachádza do sladka, čo je presne niečo pre mňa. Hlavou tejto vône je ružové korenie, kvet pomarančovníka a hruška. Srdcom je káva a jazmín. Základom je vanilka, céder a pačuli. 

Ďalšou vôňou, ktorú vám musím ukázať je moja milovaná Lancôme - La Vie Est Belle, ktorej už mám druhé balenie. Prvé som mala v nejakom beauty boxe a zapáčila sa mi tak, že som si ju po minutí musela kúpiť znovu. Je to vôňa, za ktorú som už dostala niekoľko komplimentov, a to ma len utvrdilo v tom, že je to vždy dobrá voľba. Jej flakónik je veľmi elegantný, ja ho mám pekne vystavený a rada sa naň pozerám. 

La Vie Est Belle je ovocno-kvetinová vôňa, no taktiež vonia aj trošičku sladko. Jej hlavou sú čierne ríbezle a hruška. Srdcom tejto vône sú kosatec, jazmín a kvet pomarančovníka. Základom sú fazule tonka, vanilka, pralinka a pačuli. 

A posledou z mojich top vôní je Lancôme - Idôle. Je to najnovší kúsok v mojej zbierke, no veľmi rýchlo sa vyšplhal medzi mojich obľúbencov. Je to veľmi elegantná vôňa (tak ako aj jej krásny flakónik), viem si ju predstaviť skôr na dospelých elegantných ženách a ja ju budem najradšej nosiť keď sa pekne vyobliekam a vyrazím s manželom na večeru alebo do divadla. Avšak na to zatiaľ nie je príležitosť, čo sa dúfam, čoskoro zmení. 

Idôle je trošičku iná ako zbytok mojich obľúbených vôní. Nemá sladkú vôňu, ani len ovocnú. Je to čisto kvetinová vôňa, no tak ženská a elegantná, že napriek tomu, že čisto kvetinové vône veľmi nepoužívam, túto som si zamilovala. Hlavou tejto vône je bergamot. Jej srdcom sú ružová voda, ruža a jazmín. Základom je vanilka, céder a pačuli. 

Všetky tieto parfémy nájdete na eshope Notino. A aj mnoho iných, myslím, že každý si tam niečo vyberie. 

Aké sú vaše preferované vône? Ktoré parfémy patria medzi vaše najobľúbenejšie? 

Článok vznikol v spolupráci s Notino, za čo veľmi pekne ďakujem. 

5 komentárov:

  1. La vie est Belle a Si su krásne parfumy, oboch vona sa mi vždy páčila. No zatial žiadny parfum neprekonal moj najoblubenejši - Chanel Chance - su tri druhy - moj je Eau Fraiche.
    Používam ho už roky a ani to nemienim menit. Je topkový!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Od Chanel som ešte žiadny neskúšala, ale určite by som niekedy chcela. Aký druh vôni to je? Ja mám rada také trošku do sladka.

      Odstrániť
  2. Ja mám najradšej YSL libre, z týchto tvojich mám la vie est belle a tiež ju mám rada.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Krásna zbierka. Ja už dlho túžim vyskúšať Lancôme - Idôle. Zatiaľ mám doma Chloé Chloé a akurát nový prírastok Trussardi Sound Of Donna a milujem ho!

    xxAlexandra z MS ALWAYS LATE

    OdpovedaťOdstrániť