nedeľa 4. júla 2021

Júnové beauty boxy - Glossybox, Lookfantastic, Goodiebox, My little box

 

Ahojte! 

Máme tu začiatok júla a ja som zistila, že som vám ešte neukázala júnové beauty boxy. V júny som totiž bola viac v práci ako doma. Teraz si užívam pár dní voľna, tak som si vyčlenila nejaký čas aj na písanie. Vráťme sa však k boxíkom... 

Aktuálne odoberám 4 - Glossybox, Lookfantastic, ktoré sú veľmi známe, Goodiebox, čo je škandinávsky box plný úplne neznámych značiek a ako posledný My little box, ktorý sa nezameriava len na kozmetiku, ale aj na doplnky či malé dekorácie. Mojim najobľúbenejším boxom je Glossybox, no niektoré mesiace sú iné boxy oveľa lepšie, čo sa výberu produktov a aj značiek týka. Poďme sa však už pozrieť na to, čo júnové boxy ukrývali... 

GLOSSYBOX

Za Glossybox platím mesačne 12,50 €. Klasicky chodí v ružovej krabičke, občas má krabička iný motív, ale je to skôr pri limitovaných edíciách alebo veľmi výnimočne. Box obsahuje vždy najmenej 5 produktov. V júny to bola Poolside paradise edícia. 

Prvým produktom júnového Glossyboxu je The ritual of mehr foaming shower gel od značky Rituals. Túto značku zbožňujem a radu ritual of mehr som ešte neskúšala, preto som sa veľmi potešila. Vonia veľmi príjemne ako všetky produkty od Rituals a ich sprchovacie peny rada používam. Dobrý začiatok. 

Curl & volume mascara od značky Plum & poppy je riasenka, ktorá je odolná voči vode a má robiť prirodzený efekt na riasach, nič prehnané. Je vegánska a nie je testovaná na zvieratách, čo veľmi oceňujem. Značku vôbec nepoznám, preto riasenku rada vyskúšam keď sa vyberieme k vode. 

Ph colour changing lip oil od značky KNDR beauty je olejček na pery, ktorý mení farbu podľa ph pier. Na mojich perách je jemnučko ružový, čo vyzerá veľmi pekne. V lete nenosievam rúže ani lesky, len balzam na pery alebo práve takýto olejček. Značka je mi opäť neznáma a rada by som od nej vyskúšala viacero produktov. 

Face SPF30 od značky Ultrasun je opaľovací krém na tvár, čo sa vždy hodí. Ja používam na čistenie tváre aj AHA a BHA kyseliny, preto je ochrana pred slnkom veľmi dôležítá a to nielen v lete. Značku Ultrasun už dobre poznám a aj priamo tento produkt. Už som ho predtým mala a bola som veľmi spokojná. Teraz mám otvorený iný krém, no po ňom prejdem na tento. 

Posledným produktom je Hyaluron shot fresh-mix mask od značky Garnier SkinActive. Je to veľmi zaujímavá maska. Skladá sa z dvoch častí - vo vrchnej časti je plátenková maska a v tej spodnej je sérum s kyselinou hyalurónovou. Nič podobné som ešte neskúšala, preto som na masku zvedavá. Skúšali ste ju už?

LOOKFANTASTIC 

Za Lookfantastic box platím mesačne 15,50 €. Každý mesiac príde iná škatuľka, niekedy aj s pekným motívom. Tentokrát to je Elements edícia, ktorá je vo veľmi zaujímavej krabičke, ktorá ma na prvý pohľad zaujala. V Lookfantastic boxe býva taktiež najmenej 5 produktov. 

Tentokrát som v boxe našla Probiotic cleansing milk od značky Balance Me. Je to pleťové čistacie mlieko, ktoré obsahuje pre- a probiotiká, ktoré majú priaznivé účinky na pleť. Je to len maličké 30 ml balenie, no určite ho rada vyskúšam.

24 hour  replenishing eye moisturiser od značky Espa je očný krém, ktorý sa vždy zíde. Je to taktiež maličké 7 ml balenie, ktoré je vhodné na cestovanie, či do kabelky. Značku Espa už dobre poznám, niektoré produkty som si zamilovala a niektoré pre mňa nefungovali vôbec. Som zvedavá, aký bude tento krém. 

Mild body scrub od značky Rituals je jemný telový píling z rady the ritual of jing. Túto radu chcem dať bratovi k narodenínám, preto mu tam pribalím aj tento píling. Vonia veľmi príjemne, uvoľňujúco a upokojujúco, čo je účelom tejto rady.

Natural red radish tint od značky Dr. Lipp je jemne zafarbený balzam na pery, ktorý ma veľmi zaujal. Klasický balzam od Dr. Lipp veľmi dobre poznám a zbožňujem ho. Dúfam, že tento je minimálne rovnako dobrý a jeho pekné zafarbenie je len veľkým plusom.

Gentle facial buffer od značky So eco je väčší tampónik z bavlny a bambusových vlákien. Je určený na jemný píling tváre. Ja ho už mám v sprche a používam ho pri čistení pleti.

Polishing serum od značky Philip Kingsley je produkt na vlasy, ktorý ich má vyrovnávať a dodávať im lesk. Chráni ich pri stajlovaní a dajú sa ľahšie rozčesávať. Ešte som ho neskúšala, no pri príležitosti ho vyskúšam. 

Posledným produktom je Hand sanitiser gel hydro-alcoholic od značky     , jedná sa o dezinfekčný gél na ruky. Tých bolo v poslednej dobe v boxom tak veľa, že už neviem, čo s nimi. No uvažujem, že si ho vezmem do práce, tam ho určite minieme. 

GOODIEBOX

Za Goodiebox platím 19,95 € mesačne. Ako som už spomínala vyššie je to škandinávsky box, v ktorom sú často ich domáce značky, ktoré vôbec nepoznám. O to zaujímavejší pre mňa tento box je. Už som v ňom našla nejeden produkt, ktorý som si zamilovala. V Goodieboxe býva taktiež najmenej 5 produktov. Vždy je v šuplíkovej forme, no každý mesiac v inej farbe. Tentokrát je to čierna. V júny to bola Get naked edícia. 

Prvý produktom z tohto boxu je Detox body jelly od značky Evoluderm. Je to gélový krém na telo s kokosom a extraktom zo zeleného čaju. Vyskúšala som ho, je veľmi príjemný, rýchlo vsiakne, no ja nemám veľmi rada vôňu kokosu a preto poputuje k niekomu, kto sa mu poteší viac ako ja. 

Day cream SPF 15 od značky Ronsbol je denný krém s ochranou proti slnečnému žiareniu. Rada ho vyskúšam, značku vôbec nepoznám, pochádza z Dánska. Som zvedavá, aký bude. 

Facial ice roller od značky Tromborg je pomôcka na pleť, ktorá ju má masírovať a jemne chladiť. Tým sa má zlepšiť elasticita pleti. Podobných pomôcok mám z boxov už niekoľko, ale táto ma vážne zaujala. Teraz v lete ju skladujem v chladničke a masáž pleti si s ňou naozaj užívam. 

Boob mask od značky Miqura je maska na prsia. Od tejto značky ma už asi nič neprekvapí, pretože som už mala aj ich masku na zadok. Rada skúšam produkty, ktorý som ešte nikdy nemala, preto dám šancu aj tomuto. Som veľmi zvedavá. 

Rescue me hair mask od značky Lavish care je maska na vlasy, ktorá má vlasom dodávať hydratáciu. Od tejto značky už mám bezoplachový kondicionér v spreji, ktorý používam po každom zmytí vlasov. Ak bude táto maska fungovať rovnako dobre, tak budem viac ako spokojná. 

Posledným produktom je Makeup bag od značky Rabens saloner. Je to obyčajná taštička na make-up, ktorá je však vyrobená z recyklovaných plasových fliaš. Ja mám podobných taštičiek niekoľko, preto ju niekomu podarujem. Ale celkovo sa mi veľmi páči. 


MY LITTLE BOX

Za my little box platím 17,90 € mesačne. Tento box ma zaujal tým, že v ňom nie je len kozmetika, ale aj iné drobnosti, ktoré potešia. Nie vždy produkty prídu v boxíku, často je to nejaké vrecko, taštička alebo aj malá kabelka - ako aj tentokrát. V júny to bola Folk aventure edícia. 

V bielom vrecku s hnedými kvietkami sa ukrývala kabelka s hnedým vrškom a pleteným slameným spodkom. Má zlaté detaily, čo sa mi veľmi páči. Ešte neviem, či si ju nechám, pretože som si nedávno kúpila Michael Kors tašku, ktorú už nedám z ruky. Táto má rovnakú veľkosť, preto zrejme urobí radosť niekomu inému. 

V kabelke sa ukrývali 3 kozmetické produkty. Prvým z nich je Hair treatment mask od značky My little beauty, čo je vlastná značka tohto boxu. Je to vyživujúca maska na vlasy, ktorá má veľmi príjemnú vôňu. Celkovo som z produktov tejto značky veľmi prekvapená a niektoré som si zohnala znovu. 

Tinted moisturising anti-aging sun protection od značky Ultrasun ma veľmi prekvapil. Je to presne to, čo potrebujem na leto. Make-up a SPF v jednom. Čo viac si môžem priať. Už som ho skúšala a som milo prekvapená. Je jemne tónovaný, no celkom dobre sa pleti prispôsobí. Trošku dlhšie trvá než sa do pleti vsiakne, no to mi vôbec neprekáža. 

Posledným produktom tohto boxu je Galaxy eyeshadow & liner od značky L.O.V, je to krémový očný tieň v krásnom odtieni rosé exposed. Ten určite využijem, no nie teraz v lete. Teraz naozaj používam minimum produktov. 


Júnové beauty boxy ma veľmi pekvapili. Je pre mňa veľmi ťažké rozhodnúť sa, ktorý sa mi páčil najviac. Čo myslíte vy? Ktorý by ste vzali ak by ste sa museli rozhodnúť pre jeden jediný? A ktorý produkt vás zaujal najviac? 

1 komentár:

  1. Podobné beauty boxy som si pred pár rokmi objednávala a veľmi sa mi ten nápad páčil :) Všetky vyzerajú super, určite si z nich mala veľkú radosť

    Petra z FRENCHSTYLE | Sleduj ma aj na Instagrame

    OdpovedaťOdstrániť