utorok 3. augusta 2021

Moje malé poklady od značky MAC

 

Ahojte!

Po dlhšej dobe sa vám hlásim. Momentálne je to v mojom živote dosť chaotické a sama neviem, kde mi hlava stojí. V práci dostávam len veľmi málo voľna, a keď ho konečne mám, snažím sa tráviť vonku... Nedávno však pršalo a ja som sa rozhodla vytriediť si svoju kozmetickú zbierku. Kolegyňa má 13-ročnú dcéru, ktorá práve s kozmetikou začína a vždy sa poteší, keď jej niečo donesiem. Vytriedila som za tašku dekoratívnej kozmetiky, ale aj kadejakých vzoriek a vôní. Pri takomto riadení vždy objavím aj svoje poklady, ktorým som sa dlhšie nevenovala. A tentokrát je to značka MAC. 

Dnes som sa preto rozhodla vám pár mojich pokladov ukázať, nedám na ne dopustiť a kupujem ich stále dookola. Značku MAC nájdete na rôznych e-shopoch, ja ju objednávam na Notine. Tam nájdete dobrý výber a hlavne mávajú často zľavy, takže sa to oplatí. 

Face and body foundation zrejme poznáte. Ja už ani neviem, koľké balenie mám doma. Predtým som vždy objednávala 50 ml balenie, ale jedného dňa som sa rozhodla pre to väčšie 120 ml. Mám ho tam ešte asi tak polku. 

Tento make-up je veľmi ľahučký a na pleti ho vôbec nie je cítiť. Na leto ho zbožňujem. Má ľahké krytie, no na leto od make-upu požadujem len zjednotenie tónu pleti a naozaj jemnučké krytie. To Face and body foundation dokonale splňuje. Navyše mi v dobrom stave vydrží celú pracovnú dobu, a to aj pod rúškom. 

Pro longwear concealer je taktiež veľmi známy. Ja ho využívam hlavne na nedokonalosti pleti, na výrazné vyrážky, ktoré momentálne nemám takmer vôbec. Slniečko robí s mojou pleťou doslova zázraky a tak v lete také krytie nepotrebujem. Tento korektor má totiž skvelé krytie. Navyše dlho vydrží a má taký jemne matný efekt. Ja v ňom už veľa produktu nemám, preto viem, že na jeseň budem musieť objednať ďalšie balenie. 

Prep+prime fix+ je úplne prvá vec na čo si spomeniem, keď niekto povie MAC. Ja som ho objavila pomerne neskoro, no toto je už moje tretie balenie. Používam ho hlavne na fixáciu make-upu, no v lete ho mávam aj v kabelke a občas si ním prestriekam tvár, len na osvieženie pleti. To, že dokáže zvýrazniť farby, hlavne čo sa očných tieňov týka, tiež nie je žiadnym tajomstvom. To bol hlavný dôvod, prečo som si kúpila svoje prvé balenie a od vtedy ho mám po ruke stále.



Očné tiene mi ostali doma len dva. V minulosti ich mala okolo 20, no nevyužívala som ich, pretože preferujem paletky očných tieňov. Nechala som si len tieto dva - odtieň Antiqued a odtieň Satin taupe frost. Mám zeleno-hnedé oči a najviac sa mi páčia hnedé líčenia, ktoré mi podľa mňa aj najviac pristanú. Preto bola voľba jasná a tieto dva tiene som si nechala. A to sú posledné mono očné tiene v mojej zbierke. 



Posledné z mojich MAC pokladov vám chcem ukázať tieto tri rúže - odtieň Velvet teddy, D for danger a Marrakesh. Velvet teddy je krásny nahý odtieň, aký som dlho hľadala. D for danger je pre mňa dokonalá bordovo-červená farbička a Marakesh je hnedo-červený odtieň, ktorý zbožňujem na jeseň. Všetky majú matný efekt, ale príjemnú krémovú textúru, preto ich veľmi rada nosím.

Čo hovoríte na tieto produkty? Aké sú vaše MAC poklady? 

Tento článok vznikol v spolupráci s eshopom Notino, za čo veľmi pekne ďakujem. 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára