nedeľa 31. októbra 2021

Septembrové beautyboxy - Glossybox, Lookfantastic, Goodiebox, My little box

 

Ahojte!

Ani neviem ako a máme tu posledný októberový deň. A mne ešte stále stála kôpka boxov v rohu izby. Už bolo na čase vám ich ukázať, však už dorazili aj tie októbrové. Takže rovno poďme na to...

Aktuálne odoberám 5 boxov - Glossybox, Lookfantastic, Goodiebox, My little box a novinkou je Brigitte box, ktorý chodí každé dva mesiace, takže ho určite najbližšie mesiace uvidíte. Tentokrát som si ho poriadne prezrela, aby som sa uistila, že ho chcem odoberať aj naďalej. Takže vám ho ukážem len veľmi v rýchlosti, no ďalšie mesiace sa môžete tešiť aj na tento box.


GLOSSYBOX 

Glossybox je opäť v klasickej ružovej krabičke (októbrový má byť opäť s nejakým motívom, som zvedavá), obsahuje 6 produktov. Tentokrát vyšiel s témou Pure relaxation. Pri takejto téme očakávam masku, balzam na pery, krém na ruky a možno nejaký krém na tvár alebo telo. Úplne mi môj tip nevyšiel...

Prvým produktom septembrového Glossyboxu je Hydra plus od značky Babor. Sú to hydratačné ampulky na pleť. Sú plnené koncentrátom, ktorý obsahuje kyselinu hyalurónovú, ktorá je známa svojimi hydratačnými účinkami. Tieto ampulky používam veľmi rada a vždy sa veľmi teším, keď ich niekde nájdem. Sama som si ich ešte nekúpila, pretože mi jedna ampulka vydrží na dve použitia a používam ich tak dvakrát do týždňa. Takže mi jedno balenie so siedmimi ampulkami vydrží dosť dlho.

Serum-infused eye mask od značky Mudmasky je maska pod oči. Obsahuje semienka zo zlatého kivi, japonský matcha čaj, čučoriedky a goji. Taktiež je v nej veľa antioxidantov. Maska má zlepšovať elasticitu, vyhladzovať a hydratovať. Značku Mudmasky už poznám, skúšala som už niekoľko rôznych masiek. Ale takúto očnú masku som ešte neskúšala a som na ňu veľmi zvedavá.

Eyebrow forming gel od značky Kryolan je gél na obočie, ktorý má chĺpkom dodávať tvar a udržať ich v ňom dlhé hodiny. Je priehľadný, a tak vhodný pre všetkých. Gély na obočie používam rada a bez nich vyzerá moje obočie katastrofálne. Od značky kryolan som už dlho nič nemala, a tak sa teším na testovanie tohto produktu. 

Truffle therapy whipped cleansing cream od značky Skin&Co Roma je vysoko koncentrovaný krém na čistenie pleti, ktorý z nej odstraňuje make-up a nečistoty, no zároveň pôsobí veľmi upokojujúco a pleť hydratuje. Od tejto značky som už skúšala pár produktov. Viem, že boli dobré, no nie až natoľko, aby som si ich zaopatrila znovu. Tento čistiaci krém však rada vyskúšam.

Intensiv rescue bodylotion od značky Vasenol skin expert je telové mlieko na veľmi suchú pokožku. Intenzívne ju hydratuje a obnovuje jej prirodzenú bariéru. Má sa rýchlo vsiaknuť, neobsahuje žiadnu parfemáciu a je vhodné aj pre citlivú pokožku. Ja som na telové mlieka veľmi lenivá, no za chvíľku bude vonku chladno a vtedy sa začína moje kúpeľové obdobie. Mám v pláne sa začať viac natierať, dúfam, že to nejako dokážem.

A posledným produktom je Hydro maske od značky Luvos. Je to maska na dve použitia, ktorá obsahuje liečivé bahno. Má chrániť pleť pred stresom a vplyvom okolia. Pleti má dodávať intenzívnu hydratáciu. Masky od značky Luvos mám rada, preto využijem aj túto.

LOOKFANTASTIC 

Lookfantastic box vyšiel v septembri s témou Celebrate good times. Samotný box je modrý s motívom kozmetických produktov. Skvelý na skladovanie kozmetických produktov. Tentokrát je v ňom 6 produktov.

Prvým produktom je Smoothing body exfoliant od značky Ameliorate, je to telový píling, ktorý pokožku zbavuje odumretých buniek. Zanecháva ju hladkú a jemnú, pričom ju vôbec nevysušuje. Obsahuje kyselinu mliečnu, bambucké maslo a kokosový olej. Od tejto značky som už skúšala nejaký krém a viem, že mi nesadol. Tento produkt však rada vyskúšam.

The color pen eyeliner od značky 3ina je očná linka v tmavo-hnedom odtieni. Má rýchlo schnúť, nerozmazávať sa a dlho vydržať. Musím priznať, že hnedú linku nemám a rada ju vyskúšam. Značku poznám a mám od nej veľmi rada gélové očné tiene.

Hydrating melting mask with aloe vera od značky Christophe Robin je hydratačná maska na vlasy, ktorú som mala už niekoľkokrát v rôznych boxoch. Nemám jej čo vytknúť, je vážne skvelá. Obsahuje aloe vera a kyselinu citrónovú. Neobsahuje žiadne parabény ani sulfáty. 

Palpebral eyelid cream od značky SVR je očný krém určený na celé očné okolie vrátane očných viečok. Krém sľubuje 24-hodinovú hydratáciu. O jednom kréme od značky SVR som vám už na blogu písala a ten krém používam veľmi rada. Na tento som už veľmi zvedavá. 

Baume de rose flaconnette od značky By Terry je balzam na pery, z ktorého sa veľmi teším! Mala som ho už, no celý som ho spotrebovala. Niekedy som rada, že sa produkty v boxoch opakujú a toto je práve ten prípad. Tento balzam vonia jemne po ruži, na perách je veľmi príjemný a pery hydratuje. Obsahuje bambucké maslo, vitamín E a vosk z ružových kvetov. 

Brightening sheet mask od značky Beauty pro je plátenková maska na tvár, ktorá má mať anti-aging efekt. Má vyzerať rozžiarená a to už za pár minút. Je vhodná pre všetky typy pleti. Obsahuje kolagén, vitamín C a aloe vera. 

GOODIEBOX

Goodiebox vyšiel v septembri s témou The non apology box, ktorá znamená, že sa nemáme ospravedlňovať za to, že občas potrebujeme čas len pre seba a tiež za to, že nie sme vždy perfektné, o čo sa my ženy vždy snažíme. Samotný box je klasicky vo forme šuplíčku, tentokrát v hnedo-žltej farbe, hociac sa k jeseni. V boxe som objavila 5 produktov.

Diamond heart base primer od značky Emité cosmetics je báza pod make-up, ktorá sľubuje predĺžiť výdrž make-up a taktiež to, že všetko bude sedieť na mieste počas celého dňa. Od tejto značky mám už niekoľko produktov a asi je na čase ich vyskúšať, pretože ma táto báza zaujala. 

135 Face and body kabuki brush od značky Niré beauty je hustý štetec, ktorý sa dá použiť na tekuté, krémové či púdrové produkty. Ja mu tiež určite nájdem nejaké využitie a zrejme to bude na lícenku alebo bronzer. 

Encapsulated sun od značky Corps volatils je parfém, ktorého kompozíciou sú kokosový orech, figa, biele kvety, vanilka a jantár. Parfém reaguje s telesným teplom a vyvinie sa v neodolateľnú vôňu. Značku vôbec nepoznám ani jej produkty a túto vôňu som taktiež ešte neskúšala. 

AM to PM retractable eyeliner od značie Lottie London je hnedá očná linka v odtieni Espresso. Má dlho vydržať, dodávať gélový finiš a nerozmazávať sa. Už druhá hnedá linka, ale aj túto rada vyskúšam. 

Shower gel banana od značky Lavish care je sprchový gél s banánovou vôňou. Obsahuje 90 percent prírodných zložiek. Značku nepoznám a rada by som ju vyskúšala, no voňať po sprche ako banán nie je to, čo si prajem. Niekomu ho podarujem. 

MY LITTLE BOX

My little box vyšiel v septembri s témou Chasing sunsets v spolupráci so značkou Estée Lauder. Box má krásny dizajn, no neviem, či si ho ponechám a niečo v ňom schovám alebo ho použijem ako darčekové balenie. Box bol taký ľahučký, že som sa bála, či v ňom vôbec niečo je. Ale je! Sú v ňom 3 produkty značky Estée Lauder a 2 doplnky. 

Prvým kozmetickým produktom je Perfecly clean multi-action foam cleanser/purifying mask. Je to čistiaca pena, ktorá odstraňuje nečistoty pleti a make-up. Je vhodná aj ako čistiaca maska, vtedy ju treba na pleti nechať pôsobiť 3 minúty. Ja som vám o mojich prvých Estée Lauder produktoch písala pred pár týždňami, takže sa veľmi teším, že môžem vyskúšať ďalšie. 

Sumptuous extreme lash multiplying volume mascara je riasenka, ktorá je v odtieni 01 extreme black. Má riasy predlžovať a zahusťovať bez zbytočného zaťažovania. Navyše má dodávať intenzívnu čiernu farbu. Obsahuje vitamínový komplex Lash-advancing, ktorý mihalnice posilňuje a vyživuje. Ešte som neskúšala žiadnu riasenku tejto značky, no na túto sa veľmi teším. Ja od riasenky požadujem len zahustenie, pretože mám riasy prirodzene dlhé. Ak mi ich teda dobre zahustí, budem viac ako spokojná. 

Posledným kozmetickým produktom je Pure color envy sculpting lipstick, čo je tvarujúci rúž na pery, konkrétne v odtieni 140 emotional. Je to krásny sýty červený odtieň. Jeho úlohou je tvarovať a zaobľovať pery, čo mi nie je jasné ako to má fungovať. Musím ho proste vyskúšať. Má krémovú textúru, ktorá je na perách veľmi príjemná. Kryje už v jednej vrstve a má mať dobrú výdrž. 

V boxe boli ešte dva doplnky. Jedným z nich je tmavo-zelená penaženka, do ktorej sa zmestia drobné, bankovky, karty, ale napríklad aj kľúče, a tak stačí vziať len túto peňaženku. Mne sa najskôr nepáčila, no už som ju mala so sebou v obchode a rozhodla som sa si ju ponechať. Druhým doplnkom je biela crunchie gumička do vlasov s mašľou. Gumička sa však dá používať aj bez mašle, pretože tá sa dá dať ľahko dole. Ja ju určite využijem.


BRIGITTE BOX 

Brigitte box vidíte na mojom blogu po prvýkrát. Do teraz som ho neodoberala, pretože som si ho vôbec nevšímala. Jedná sa však o box, v ktorom sú aj nejaké doplnky, ale aj nejaké snacky, či niečo na pitie. Proste novinky zo sveta kozmetiky, doplnkov a jedla. Boxík stojí 29,95 €, chodí každé dva mesiace. 

V mojom prvom Brigitte boxe som objavila pestrý mix produktov. Čo sa kozmetiky týka - stajlinový gél na vlasy, kondicionér, telové mlieko, krém na ruky, maska na tvár, čierna očná linka, balzam na pery, voňavka, no čo ma zaujalo najviac je analýza pleti, ktorú som ešte neskúšala. Navyše v boxe bola aj fľaška s nápojom, ktorý obsahuje veľa vitamínov, zmes byliniek na dresing na šalát, olej do pečenia a servítka z včelieho vosku. 

Zatiaľ som s týmto boxom spokojná a už sa teším na to, aké budú ďalšie. Najviac ma zaujal ten mix produktov, preto chcem dať tomuto boxu šancu. 


V septembri ma boxy celkom prekvapili. Všetky mali niečo do seba. Vo všetkých bolo niečo, čo sa mi veľmi páčilo. No najviac sa teším z Estée Lauder produktov, balzamu na pery od By Terry a ampuliek od Babor. A ak by som mala vybrať jeden box, čo sa mi páčil najviac, tak by to bol v tomto prípade práve My little box. 

Čo hovoríte vy na tieto boxy? Ktorý by sa vám páčil najviac?


2 komentáre:

  1. Také beauty boxy by sa mi veľmi hodili. Žiadnu značku nepoznám

    Andulka z blogu >> DISCOVERINGGLAM

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Wow, to je spousta různých boxů... neznám ani jeden...

    Ale něco od Estée Lauder bych klidně brala. :)

    Ela

    OdpovedaťOdstrániť