nedeľa 21. novembra 2021

Októbrové beauty boxy - Glossybox, Lookfantastic, My little box

 Ahojte!

Máme tu takmer koniec novembra a ja absolútne nič nestíham. Aj keď som mala týždeň dovolenky, nestihla som takmer nič. Začala som triedením šatníka a kozmetiky a zistila som, že mi tu ešte stále ležia októbrové boxy. Pokým vám ich neukážem,  nepoužívam z nich žiadne produkty a na niektoré sa veľmi teším a chcem ich už vyskúšať. 


V októbri som dostala len tri boxy - Glossybox, Lookfantastic a My little box. Goodiebox chýba pretože som ho na mesiac pauzla a ešte neviem, či to pri jednom mesiaci ostane. Mám ten box rada, no začal byť zameraný skôr na pleťovú kozmetiku. Ja som už našla niekoľko značiek, ktoré dobre fungujú, robia to, čo majú a moja pleť ich dobre znáša. O týchto značkách už chystám článok, no rátam z tým, že ho skôr ako v decembri nevydám. Radšej skúšam dekoratívnu kozmetiku, tá mi robí väčšiu radosť. Preto sa chcem do konca roka poriadne zamyslieť nad tým, ktoré boxy ostanú a ktoré nie. Dnes vám preto ukážem moje 3 najobľúbenejšie boxy...


GLOSSYBOX

Glossybox ma poriadne prekvapil. Hlavne svojím dizajnom, ktorý sa mi veľmi páči a túto krabičku si chcem nechať, zrejme ako dekoráciu na môj nový pracovný stôl, ktorý vám čoskoro ukážem. Októbrovou témou je The magical masquarade, pričom vyšli dva rôzne boxy - jeden čierny s červenou maskou s názvom The secret a ten druhý čierny so striebornou maskou s názvom The truth, ktorý som dostala aj ja. Pri tejto téme a dizajne boxu som si predstavila, že by v boxe mohla byť maska na tvár, nejaký tmavý jesenný rúž a zahusťujúca riasenka... 

Veľmi ma prekvapilo, že hneď po otvorení boxu na mňa vykukla presne taká maska, ako je na samotnom boxíku. Odložím si ju, možno ju niekedy využijem. 

Prvým kozmetickým produktom, ktorý som z boxu vytiahla bol Lip/power - the bold matte liquid lipstick od značky Joséphine cosmetics. Je v odtieni meet philou, čo je hnedo-ružový nude odtieň. Nie je to tmavý rúž, ako som si predstavovala ja, no z tohto som sa potešila viac. 

Show your glow colloidal gold and honey beauty mask od značky Hey honey je maska na tvár, ktorá spája učinky medu s pravým zlatom. Za úlohu má pleť vyhladiť, zjemniť vrásky a hydratovať. Od tejto značky som už skúšala podobnú masku a bola som veľmi spokojná. 

Vanilla shower gel od značky Kueshi je vanilkový sprchový gél, ktorý obsahuje harmančekový extrakt, ktorý má pokožku ochraňovať. Obsahuje aj rastlinné oleje, ktoré ju navyše dobre hydratujú. Značka Kueshi ponúka len bio prírodnú kozmetiku.

Authentic women edt od značky s.Oliver je príjemná kvetinová vôňa. Vonia veľmi sviežo a je podľa mňa vhodná na každodenné nosenie. Mňa veľmi potešila a rada ju poriadne vyskúšam.

Posledným produktom je Lash changer volume mascara od značky Catrice. Z toho som sa veľmi potešila, pretože som už dlho neskúšala riasenku z drogérie a nie to ešte od značky Catrice. Táto riasenka je vodeodolná, no má sa nechať ľahučko odlíčiť. Má dodať objem a to je presne to, čo som si od tohto boxu sľubovala. Som spokojná. 

LOOKFANTASTIC

Októbrový Lookfantastic box je žltý, čo sa na jeseň hodí. Vyšiel s témou Treat yourself: Time for your monthly R&R. R&R v tomto prípade znamená rest & relaxation. Box má byť malým uvítaním do "netflix sezóny". Pod týmto som si predstavila masku na tvár alebo ruky, hydratačný krém a lak na nechty (pretože ja si lakujem nechty pri dobrom filme). 

Prvým produktom tohto boxu je Turmeric mask od Dr Botanicals, čo je pleťová maska, ktorá má pleť ochraňovať pred vonkajšími agresormi. Obsahuje veľa antioxidantov, kurkumu, levanduľu a rakytník. 

Scrunchies od značky The vintage cosmetics company sú momentálne moderné gumičky do vlasov v žltej farbe. Viem si predstaviť, že by som ich veľmi rada nosila, keby boli v matnom prevedení, no v tomto lesklom to nie je nič pre mňa. V boxe boli dve gumičky, ja som si ich nechala v kozmetickom stolíku, využijem ich aspoň pri líčení. 

Bond bulder od značky Philip Kingsley má byť produkt nielen na rozštiepené končeky. Má vyživovať poškodené vlasy, chrániť ich pred UV žiarením a zanechávať ich objemné a zdravo vyzerajúce. Rada to vyskúšam, no na takéto zázraky na vlasy veľmi neverím. 

The ritual of mehr body cream od značky Rituals je telový krém, ktorý obsahuje pomaranč, cédrové drevo a slnečnicový olej. Značku Rituals zbožňujem a túto rada som si taktiež celkom obľúbila, no telových produktov mám tak veľa, že aj tento podarujem ďalej. 

Oxygen glow cream od značky Filorga je hydratačný krém na tvár s kyselinou hyalurónovou. Tento krém rada vyskúšam, pretože som o krémoch od tejto značky počula veľa chvály. Som proste zvedavá. 

Cleansing gel od značky Ecooking je čistiaci gél na pleť. Obsahuje aloe vera, vitamín E a uhorku. Má poriadne vyčistiť všetky póry a pleť zanechávať čistú, hladkú a sviežu. Jedno balenie tohto gélu už mám doma a ešte som sa doň nepustila. Určite ho čoskoro vyskúšam. 

MY LITTLE BOX

Posledným októbrovým boxom je My little box. Ten tentokrát však žiadnym boxom nie je, pretože produkty prišli zabalené v kozmetickej taštičke. Musím povedať, že som skôr na elegantné, či nenápadné kozmetické taštičky, no táto je taká rozkošná, farebná a veselá, že som sa rozhodla si ju nechať. V podobnom dizajne som v boxe objavila aj sviečku a nálepky a náušnice v zlatej farbe. 

Kozmetické produkty v boxe boli 3. Prvým z nich je Volume lift od značky John Frieda. Jedná sa o suchý šampón, ktorý má vlasy osviežiť a dodať objem. Ja suché šampóny používam hlavne na jeseň a v zime, kedy si vlasy nezmývam tak často, pretože mám radšej keď mi vlasy prirodzene vyschnú, čo mi v chladných mesiacoch nie je veľmi príjemné. 

Head line eye liner od značky oOlution je čierna očná linka, ktorá ma teda veľmi nezaujala. Je na sto percent prírodná, no má štetček, s ktorým ja neviem pracovať. Posuniem ju ďalej niekomu, kto sa z nej poteší viac. 

Posledným produktom je Aqua bomb makeup removing cleansing balm od značky Belif. Značka je mi úplne neznáma, no podobných produktov už poznám mnoho. Jedná sa o odličovací balzam, podobné produkty som si hlavne v poslednej dobe veľmi obľúbila, pretože sa často odličujem priamo v sprche. Tento tiež určite využijem.

Októbrové boxy boli celkom podarené, no najviac sa mi páčil Glossybox. Ten bol dokonale premyslený, produkty sa k nemu hodili a ja sa z nich veľmi teším. Zo všetkých týchto produktov ma najviac potešila riasenka od Catrice.

Čo hovoríte vy na tieto boxy? Ktorý by sa vám páčil najviac?


1 komentár: