piatok 3. mája 2024

Essence - Baby got glow, baby got blush


 Ahojte!

Tekuté lícenky a rozjasňovače od značky Essence mám už od januára doma a stihla som ich poriadne vyskúšať. Neplánovala som na ne robiť recenziu, keďže ich už môžte vidieť všade. No keď si niektorá z vás praje článok, tak ho rada spracujem, preto sa nebojte a určite mi dajte vedieť, aké recenzie by vás zaujímali. 

Keďže ste už mohli vidieť rozjasňovače od Trend it up, chcela by som s nimi tieto od Essence porovnať. Začnem teda nimi. Tieto tekuté rozjasňovače s názvom Baby got glow majú po 10 ml a stoja 3,45 € (aj lícenky). 

Sú to podobne ako tie od Trend it up, malé tuby, ktoré sa v spodnej časti dajú otvoriť a zavrieť. Keď ich otvoríte a tubu stisnete, rozjasňovač vytečie na hubku. Problém v tomto však vidím v tom, že to nie je ako u konkurenčného produktu, pri ktorom rozjasňovač vyjde rovnomerne do hubky. Tu je jedna dierka v balení a aj v hubke a tam sa produkt zjaví. Nanášanie priamo hubkou teda nie je veľmi jednoduché pretože je na tom jedno mieste produktu až príliš veľa. Pretože rozjasňovača potrebujem oveľa menej ako napríklad lícenky, ktorú aj môžete vidieť na fotke. Preto mi to pri lícenkach až tak nevadí. 


Rozjasňovače Baby got glow sú dostupné v troch odtieňoch. Odtieň 30 breezy bronze nemám a zatiaľ nad jeho kúpou ani neuvažujem. Vľavo je odtieň 20 rose and shine, ktorý je naozaj do ružova, po rozotretí je síce jemnejší, no na moju pleť asi trošku tmavý. Odtieň 10 sassy in silk je asi taká klasika, pre ktorú by som sa rozhodla znovu. Je to taký studenší zlatý odtieň, ktorý je po rozotretí prirodzenejší, no zamilovala som si jeho jemné odlesky. 

Konzistenciou mi prídu o čosi hustejšie ako tie od Trend it up, no naozaj len minimálne. Okrem toho balenia, ktoré tá druhá značka zvládla lepšie, im nemám, čo vytknúť. Som s nimi naozaj spokojná. 

Lícenky Baby got blush ma zaujali ihneď. Samozrejme, že zohnať ich, bol boj. U nás v Dm vtedy boli vypredané, komplet všetky odtiene, teraz sa tam sem-tam nejaký odtieň objaví. S lícenkami sa mi dobre pracuje, dobre sa nanášajú, rozmazávajú do stratena. Niekedy mi jedna vrstva nestačí, takže nanášam dve, a to tiež dobre funguje. Môžete ich pokojne vrstviť do vami požadovanej intenzity. Všimla som si tiež, že keď dám len jednu vrstvu, počas dňa sa mi pomaličky z tváre stráca. Pri dvoch vrstvách je tam lícenka stále, až do odlíčenia. Ani pri vrstvení mi na tvári nerobia fľaky, čoho som sa bála. 

Tieto tekuté lícenky sú dostupné v 4 odtieňoch. Ja mám doma tri - vľavo je odtieň 10 pinkalicious, v strede 40 coral crush a tá tretia je v odtieni 30 dusty rose. Chýba mi len odtieň 20 blushin berry, na ktorý keď natrafím, tak si ho taktiež vezmem. Najviac som si obľúbila odtieň dusty rose, ktorý vám môžem odporúčať a myslím si, že je to univerzálny odtieň, ktorý sadne väčšine. 

Celkovo tie lícenky môžem odporúčať a pre začiatočníka (ako mňa), ktorý sa tekutých produktov bál a len s nimi začína, sú ako stvorené. Najskôr som vyskúšala tieto lícenky a keď som pochopila, aké je ich čaro, nebála som sa investovať aj do tekutej lícenky od Charlotte Tilbury, o ktorej si povieme už čoskoro.

Čo hovoríte vy na tieto lícenky a rozjasňovače? Máte už niektoré z nich?

1 komentár:

  1. Ďakujem za recenziu, už jeden mám doma, ten v odtieni pinkalicious. Zatiaľ som veľmi spokojná.

    OdpovedaťOdstrániť